6.

2.4K 113 7
                                    


🌌 O můj bože 🌌

,,Ale nee." Povzdechla jsem si a promnula si čelo. mu to prostě nechci říct, Jejn vždyť to je tak divný jméno... Co kdybych si ale...

,,Proč mi ho nechceš říct?" Naléhal na odpovědi a mě to začalo štvát.

,,Prostě mám hrozný jméno chápeš!" Trošku jsem po něm vyjela a mu rázem zmizel jeho nádherný úsměv co mívá. Sakra.

,,Ne, Em promiň já já ono je fakt hrozný." Usmála jsem se a on se přidal.

,,A navíc, ještě sis ho nezasloužil." Dodala jsem abych ho trošku poškádlila on se mi zadíval do očí. Sakra sakra sakra. Začala jsem mít trému a on asi taky protože mačkal svou pěst.

Natáhl svou ruku k mé tváři, jemně mě chytl za bradu a já společně s ním jsme svými pohledy přeskakovali z očí na rty. On si povzdechl a jemně přesto vášnivě mě políbil, cítit jeho jemné rty na těch mých zapříčinilo milión létajících motýlků v mém břiše.

Pomalu se odtáhl a já se podívala na špičky bot a zkousla si ret.

,,Jmenuju se Jejn..." Povzdechla jsem si a se smíchem jsme se na sebe podívali.

,,Je to krásné jméno." Zaculil se.

,,Děkuji a už bychom mohli jít do toho baru? Co říkáš?"

,,Em Jo, To bychom mohli." Oba jsme se zasmáli a šli zpátky ke dveřím.

...

,,Tak se běž seznámit, Já si musím něco vyřídit." Usmál se a ukázal mi na roh baru kde stáli skoro všichni jeho kamarádi.
    Jenom jsem kývla a šla.

,,Ahoj." Pozdravila jsem a vsichni se na mě usmáli.

,,Ahoj! Takže já tě seznámím." Přišla ke mě zrzavá holka a s úsměvem se postavila vedle mě.

,,Takže já jsem Lydie, tohle je Scott, Isaack, Aiden, Ethan a Allison." Všichni po vyslovení jejich jména zvedl ruku na pozdrav.

,,Ahoj! Ráda vás všechny poznávám já se jmenuju Jejn." Všichni jsme se na sebe usmáli a Lydie mi hned dala do ruky skleničku nějakého pití.

,,Co to je?" Zeptala jsem se a ona se zasmála.  ,,To není důležité, teď se pojďme všichni bavit!" Zakřičela a začala hrát dobrá hudba.

Lidi kolem tančili, všichni se smáli, všude blikali barevné světla prostě super...

Všichni jsme tak nějak tančili v kolečku ale když jsem se podívala kolem sebe spatřila jsem em Ethana ? Jo Ethana. Jak tam stojí opřený a doslova do sebe lije alkohol.
Co se stalo? Usmála jsem se na ostatní a prodírala se davem k němu, sice se moc neznáme ale je mi ho líto.

Teď mi nějak prolétlo hlavou kde je Stiles? Říkal že si něco musí vyřídit a ještě jsem ho neviděla... Snad se něco nestalo... Ta pusa pro mě hodně znamenala a myslím si že k němu něco cítím ale cítí něco on ke mě?

Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat