25.

1.5K 76 7
                                    


🎉 Párty 🎉

*

Cink*

Podívala jsem se na mobil a otevřela zprávu od Stilese.

S: Pohni zlato, už stojím před barákem.

Protočila jsem panenkami a zasmála se.
Naposledy jsem skočila před zrcadlo a upravila si mé tmavě modré šaty. Jop.

,,Ahoj, sluší ti to." Zamumlal Stiles do polibků a otevřel mi dveře do auta.

...

Vešli jsme do Derekova bytu a zůstali stát. Všude byli lidi, bylo tady úplně plno. Hudba hrála na plný pecky a světla svítila jak světýlka na vánočním stromku.
Stiles mě s úsměvem chytl za ruku a táhl k jedné holce která kreslila na tělo barvami které poté svítily.

,,Kam to chcete?" Zeptala se a už namáčela štětec do růžové barvy.

,,Já asi na ruce a srdíčko na líčko." Zasmála jsem se a jak jsem řekla dívka malovala.

,,Jemu taky." Řekla jsem když se chystala dívka kreslit něco na obličej a ona kývla. Zelenou barvou mu na líčko nakreslila srdíčko které krásně svítilo.

,,Zatančíme si?" Zeptal se mě Stiles když jsme seděli na sedačce a já se usmála.

,,Klidně." Chytla jsem ho za ruku a táhla na plac.

Zrovna hrála rychlá písnička a tak jsem ho chytla za obě ruce a začali jsme poskakovat jak nějací idioti. Ale to tady asi všichni.

Smáli jsme se a poskakovali. Písnička dohrála a nastala pomalá. Ploužák.

Stiles mě chytil kolem pasu a já mu obmotala ruce kolem krku, udržovali jsme oční kontakt a houpali se do rytmu hudby.

,,Miluju tě." Řekl najednou a vtiskl mi polibek, z polibků se vyklubalo líbání.
Vnímala jsem jeho doteky na mém boku a jeho rty. Bylo to něco úžasného!

,,Tak tady jste vy hrdličky." Leknutímm jsme trochu poskočili a podívali se kdo nás vyrušil.

,,Ahoj Lydie!" Pozdravila jsem jí a objala.

,,Ahoj! Pojďte si sednout za námi." Ukázala na nedalekou sedačku kde seděli úplně všichni.

Se Stilesem jsme si vyměnili usměvavé pohledy a ruku v ruce jsme šli za Lidíí.

,,Ahoj!" Pozdravili jsme společně se Stilesem a všichni se na nás usmáli.

,,No ahoj!"  Pozdravila Allison a hned mě objala.

Sedli jsme si teda za nimi a probírali věci ohledně těch světlušek a tak.

Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat