🌑 Ne. 🌑*
**
,,Zlato?" Pokojem se rozezněl mamčin hlas a já si zakryla hlavu peřinou. Nechte mě všichni být.
Vnímala jsem její kroky jak se ke mě blíží a přála si aby odešla.,,Přinesla jsem ti snídani," Slyšela jsem jak položila talíř na stůl a následně sladkou vůni palačinek.
To mi připomnělo jak jsem si dělala palačinky před plesem na kterém mi Stiles vyznal své city.,,No tak zlato, už jsi týden nebyla ve škole, co se stalo?" Pohladila mě po přikryté ruce ale já jsem byla pořád celá pod peřinou. A ano, slyšíte dobře už týden jsem nebyla ve škole. Pořád tady jenom ležím a nebo uteču za barák.
Hned v pondělí večer mi volala Lydie, byla u ní i Allison a obě říkaly že hned poznaly že se něco děje. Tak jsem jim to všechno řekla a ony slíbily že to nikomu neřeknou.
Volaly mi i včera a říkaly že Stiles je na tom hrozně, že si potřebujeme promluvit. Ale ať nepočítají že za ním polezu já, opravdu jsem ho milovala a on byl ten kdo mi zlomil srdce.,,Tak vidím že mi to asi neřekneš... Každopádně musím na celý den odjet do práce takže to tu zvládni, jo?" Kývla jsem hlavou pod peřinou a slyšela jak jde ke dveřím.
**
,,Tak ahoj zlato !" Uslyšela jsem mamčin křik a nasledné zabouchnutí dveří. Konečně.
Vyskočila jsem z postele a pohledem jsem sjela na plný, opravdu plný talíř palačinek.
Otevřela jsem ale šuplík a šáhla do něj, vytáhla jsem z něj zapalovač a z krabičky vzala jednu cigaretu. Ani nevíte jak mi to ty první dny pomáhalo.Vyšla jsem ven a zaběhla za barák, tam si sedla a opřela se o zeď. Zapálila si cigaretu a jemně potáhla.
Jo, zapomněla jsem vám říct že jsem volala s tou holkou co se líbala se Stilinským. Lydie mě k tomu dokopala jí zavolat. Myslela jsem si že to bude nějaká namyšlená blonďatá bitch ale ukázalo se že je celkem v pohodě. Ptala jsem se co si všechno pamatuje a taky jestli se se Stilesem stalo ještě něco víc... A víte co mi řekla?
Že se omlouvá ale že si to nepamatuje.
A nejlepší je že Stiles vlastně neví proč jsem na něj naštvaná, psal mi snad milión zpráv ale já to ignorovala, šestkrát mě navštívil ale mamka ho díky bohu nepustila dovnitř, mamce jsem řekla že mám chřipku.
,,To si děláš srandu!" Leknutím jsem vyskočila a podívala se na narušitele.
,,Co tady děláš Ethane!" Vyštěkla jsem a hned za zády típla cigaretu. Tak toho jsem vážně dlouho neviděla.
,,Přišel jsem za tebou, ty se divíš? Už týden nejsi ve škole, nikdo neví co se stalo, ve škole je to totalní hrůza!" Vypadlo z něj neuvěřitelnou rychlostí a já se na něj zasmála, on se nechápavě podíval ale i přes to zvedl koutky.
,,Chyběl si mi," Špitla jsem a hned byla uvězněna v jeho náručí.
,,Jak teď přemýšlím, už dlouho jsem neviděla žádné nadpřirozené věci, ukaž oči." Se smíchem jsem se odtáhla a on se zasmál, mrkl a najednou se na mě díval modrýma očima. Já to žeru.
,,Neboj se, se Scottem tušíme že se něco brzo stane protože je nějaký moc velký klid."
,,Pojď dovnitř, pokecáme si, pátek snad můžeš vynechat a mamka mi udělala palačinky, fakt jich udělala hodně a sama je nesním."
👌❤
Líbí?Krásný zbytek dne!
☀️☀️
ČTEŠ
Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]
FanfictionDokončeno ✔ Jejn je jméno dívky která mu změnila život. ,,Potřebuju od tebe slyšet, miluju tě." Bylo,nebylo...STOP. Ne, nebylo to vůbec pohádkové a těžko se mi věří tomu, že se to na pohádku začíná podobat. Samozřejmě že nejsme v pohádce, j...