Pro: Misulka002
Promiň za menší zpoždění 😄*
* O týden později
*
*,,Dělej dělej dělej dělej!" Šeptala jsem si pro sebe a rychle otevírala zadní kryt od mého nového telefonu abych do něj mohla strčit mou novou sim kartu.
,,Sakra !" Zaklela jsem když mi sim karta nešla zastrčit na své určené místo.
Už čtyři dny nemám telefon, a co to znamená?
Už čtyři dny, nejsem v kontaktu s nikým v beacon hills ! Co se tam děje? Co když se někomu něco stalo ?!
Konečně se mi povedlo dostat simku do telefonu a teď jak šílená mačkám na tlačítko které spouští telefon.
Můj starý telefon to lehce nezvládl... prostě ze dne na den umřel.
V nové škole jsem nebyla ani jednou protože jsem hned ten druhý den co jsem tu přijela dostala chřipku... Vážně skvělý!
Telefón se konečně zapl, nejela na něm má stará simka a najednou mi začalo chodit nespočet nepřečtených zpráv a zmeškaných hovorů.
,,Sakra," Četla jsem si plno zpráv od Lydie, Aidena, Allison a dokonce i Scotta.
Scott: Jejn musíš se vrátit, potřebujeme tě tu, hlavně Stiles.
Po přečtení této zprávy jsem ztuhla.
Co se to tam sakra děje?!
Vytočila jsem hned číslo Lydie a nervózně chodila po pokoji sem a tam a čekala až to zvedne.
Když to Lydie konečně zvedla trochu se mi ulevilo.
,,Jejn?" Ozvala se.
,,Lydie?" Trochu jsem se zasmála.
,,Jejn děláš si srandu ! Už čtyři dny se ti nemůžeme dovolat ! Víš jaký jsme o tebe měli strach? Už jsme si mysleli že se ti něco stalo a nebo ses na nás úplně vykašlala! " Začala po mě křičet přes telefon a já se trochu lekla.
,,Lydie už to přeháníš," Ozvala se v telefonu Allison ale se objevil znovu úsměv na tváři.
,,Allison !" Vypískla jsem a začala se smát společně s holkama.
,,Bože tak strašně mi chybíte holky!"
,,Ty nám taky a co se stalo že jsme se ti nemohli čtyři dny dovolat?"
,,Umřel mi telefon..."
,,Jinak Jejn? " Řekla už vážně Allison.
,,Co se stalo ? Scott mi psal, co se tam děje?"
,,Musíš se vrátit... Potřebujeme tě tady a hlavně Stiles, musíš přijet..."
,,O co jde ?"
,,Stilese posedla nogitsune a je na tom šatně, zabíjí lidi a musíme mu pomoct ! Pokud mu nepomůžeme co nejdřív... Už to nebude Stiles ale jenom Nogitsune..."
Celá jsem ztuhla a cítila jak mi rychle buší srdce.
V tom jsem ale řekla něco co jsem vůbec nečekala ale je to pravda. Musím.
,,Lydie ? Příjeď pro mě, pošlu ti adresu. Vracím se zpátky do Beacon Hills. "
❤🐺❤
ČTEŠ
Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]
FanfictionDokončeno ✔ Jejn je jméno dívky která mu změnila život. ,,Potřebuju od tebe slyšet, miluju tě." Bylo,nebylo...STOP. Ne, nebylo to vůbec pohádkové a těžko se mi věří tomu, že se to na pohádku začíná podobat. Samozřejmě že nejsme v pohádce, j...