The end 🖤

1.9K 72 4
                                    


♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡


~~~~~~   ~~~~~~~  ~~~~~~~  ~~~~~~~~~

,,Nemůžu uvěřit že jsme to zvládli." Zasmála jsem se na Stilese který seděl na posteli naproti mě a koukal do učebnice.

Od dne kdy se nám podařilo zastavit Nogitsune uplynul týden. Stiles už vypadá mnohem líp, Ethan bohužel odjel do Anglie ale slíbil mi že mě přijede navštívit.

,,Jo zvládli..." Zasmál se a chytil mě za ruku.

,,Jsem rád že i přes to všechno si ru semnou." Druhou rukou mě pohladil po tváři a já se usmála.

,,Tak jaká holka by nechtěla být s klukem který byl posedlý vraždícím monstrem?"

,,Tak dík no." Zamumlal Stiles a já sledovala jeho obličej, chtěl si udržet vážný obličej ale nešlo mu to. Začala jsem se smát z jeho výrazu.

,,Co ti jako přijde vtipný?" Nadzvedl obočí a navázal semnou oční kontakt. Vypadal vážně jenže měpřepdl další výbuch smíchu a to už po mě skočíl, svalil mě do peřín a žačal mě lechtat.

,,Neeeee prosííím Stilesiiii!" Prosila jsem ale Stiles nepřestával.

,,Prosííím! Přestáň!" V tom přestal ale pořád na mě ležel takže jsem nemohla utéct.

,,Co za to?" Šibalsky se zasmál a já se mu podívala do očí.

V tom jako by ve mě přeplo a já začala vnímat jeho tělo na tom mém. Vzpomněla jsem si na náš sex nedávno a jen pomyšlení mě vzrušovalo ještě víc.

Zasmála jsem se.

,,Co se směješ ?"

,,Vzpomněla jsem si na tu noc u mě doma, na gauči.... Víš..."

,,Pamtuju si to všechno." Řekl vážně a udržoval semnou oční kontakt.

,,A chtělo by to zopakovat." Špitl a přitiskl své rty na ty mé, já jsem mu prsty zajela do vlasů a do našich polibků se začala smát.

,,Co ten úkol?" Zeptala jsem se a pohlédla na otevřený sešits učebnicí.

,,Mrskat." Špitl a začal mě znovu líbat. Já nohou zhodila učebnice z postele a trochu vzdechla když se Stiles přesunul z mých rtů na můj krk.

Rukou jsem sjela k lemu jeho tryčka a jedním zahem ho vyslékla, vyskytl se mi pohled na jeho úžastné břicho.

,,Miluju tě..." Špitla jsem a on se na mě usmál a svlékl mi tryčko.

,,Já tebe taky." Políbil mě na rty a potom sjížděl po mém břiše, každý kousek obdařil polibkem.
Nejdřív na krku....
Potom na klíčních kostí...
Na mou hruď přímo k břichu.
Když se blížil k mému podbríšku, podívala jsem se do stropu a zkousla si ret.

Stiles mi svlékl mé legíny, hlavou se ponořil mezi mé nohy a místnost naplnily mé stény...



♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Všem MOC děkuji že jste mě podporovali... Tento příběh vznikl díky vám a za to znovu velké DÍKY ❤


Miluju vás !



THE END



♡♡♡♡♡♡♡♡




- Určtě se podívejte na další příběhy na mém účtu.

🎉 Dokončil/a jsi příběh Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ] 🎉
Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat