25.

1.3K 68 3
                                    

,,Takže náš plán zní takhle,“ Povzdechl si Scott a při vysvětlování se mi díval do očí.

Je skvělé tady zase být… Pomáhat přátelům a být v jejich blízkosti. Teď jsme všichni u mě doma a Scott mi jde vysvětlit plán na dnešní večer.

,,Nejdřív tam vejde šerif který na nás za chvíli bude čekat na místě a pokusí se Stilese uklidnit a bude se ho snažit chytit, když to vyjde tak tam půjdeme potom všichni ale bez tebe a uvidíme jak se to bude vyvíjet, podle mě to nepůjde tak lehce takže budeš naše karta v rukávu.“  Pyšně se usmál a já kývla.

,,Oukej ale co když se to všechno posere?“  Nadzvedla jsem obočí  a  nervozně přešlápla na druhou nohu.

,,Noo to je taky možné ale to zvládneme.“ Usmál se na mě a já kývla.

Všichni jsme se teda odebrali do uta a jeli směr  Derekův dům.

,,Taťka mi píše že je s Šerifem na místě a čekají na nás,“ Oznámila nám Allison a já byla nervozní  čím dál tím víc.

Co když to neklapne ?  Scott si myslí že jsem Stilesova slabina ale co když už to není  pravda? Co když mě ted nesnáší?
Z mého přemýšlení mě vyrušilo zabrždění vozidla.
……

,,Skloňte zbraň od mého syna!!''
,,No tak odhoďte zbraň!!"
,,Nechte toho!"
,,Odhoďte sakra tu zbraň!"
,,Tati!"

Stála jsem za stěnou a poslouchala chaos který se právě odehrával v místnosti za mnou. Byli tam už všichni, kromě mě.

,,Nechte toho! To je přesně to co chce! Živí se chaosem!" Zakřičela najednou Allison a nastalo ticho.

Já jsem tedy sebrala všechnu svou odvahu a podívala se zpoza rohu.

Taaak po delší době další část... 

Líbí ?

🐺❤🐺

Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat