🕷 O-Ony CO? 🕷,
,Ahoj, nasedej, dneska pojedeme za školu." Mrkl na mě Stiles a otevřel mi dveře od Jeepu. Zamračila jsem se a sledovala jeho znepokojený výraz.
,,Co? Proč ? Co se stalo?"
Nasedla jsem si do auta, Stiles ho obešel, sedl si a nastartoval.,,Scott nás svolal, je to vážné ohledně těch našich problémů a teď ještě todle." Povzdechl si a jemně bouchl do volantu.
,,Teď si semnou takže patříš do Scottovi smečky." Řekl a já se zasmála. Zní to srandovně ale jsem ráda. Scotta a všechny ostatní mám ráda a jsem šťastná že mi ukázali i druhou tvář našeho světa.,,Počkat. Jaké vaše problémy? Něco nevím?" Zeptala jsem se a on se podíval to zpětného zrcátka a zpátky na cestu.
,,Ještě jsem ti to nestihl říct. No prostě před měsícem jsme ah! Nevím jak to mám vysvětlit. Prostě teď máme v hlavě otevřené dveře do naší mysly. Já mám sny, hrozné sny a někdy prostě nevím jestli se mi to zdá nebo ne. Allison straší její mrtvá teta a Scott se bojí přeměnit." Řekl a já kývla. Docela zásadní věc a on mi to říká teď... Ale chápu, ještě nebyl čas.
V tom zatočil prudce k budově a vypl motor, vyskočili jsme z auta a já se dívala kolem sebe.
,,Kde to jsme ?" Zeptala jsem se a Stiles ke mě přišel, propletl naše prsty a táhl mě ke dveřím.,,Na veterině." Řekl když jsem si přečetla nápis veterina a otevřel dveře, zazněl zvoneček a hned jsme šli nějakou brankou do další místnosti.
,,Stilesi přec-" Zasekla jsem se když v oné místnosti stáli kolem kovového stolku všichni. Scott, Malia, Lydie, Allison, Isaack, Aiden, Ethan a Kira.,,Ahoj." Pozdravila jsem všechny.
,,Ahoj." Řekli všichni souhlasně a já si všimla Malii jak se kouká na naše propletené ruce.V tom do místnosti vešel tmavý pán v bílém obleku. Co se to tu děje? A proč jsme zrovna na tady ?
,,Dobrý den." Pozdravila jsem a on se na mě s úsměvem podíval.
,,Á, těší mě, Tak vidím že další člen do smečky." Podíval se na Scotta a já také, Scott ae usmál a nadechl se.
,,Jojo,,
...,, Prostě měli černé masky a jejich oči svítili žlutě." Řekl Isaack a já jsem si se Stilesem vyměnila nic neříkající pohled.
Co to může být? Přemýšlela jsem nad vším co Isaack a Allison říkali, nějací "samurajové" ho napadli ale nic mu neudělali... Proč mu nic neudělali když ho teda napadli?,,Co myslíte že to může být šéfe?" Začala jsem vnímat když se Scott zeptal toho veterináře.
,,Myslím že to jsou Óny." Řekl a já se v duchu uchechtla. Pf, veterinář. Jasně.Scottův šéf nám řekl všechno kolem těch samurajů, Ano, budu jim říkat samurajové.
Řekl nám takový jeden menší příběh o tom co dělají a co jsem z toho pochopila? Vůbec nic, asi tak jako Stiles který měl nechápavý výraz. Teď tedy nevím na jaké straně jsou...,,Dobře, děkujeme šéfe teď budu muset jít." Usmál se Scott a prolomil tím ticho. Všichni jsme kývli a šli ke dveřím.
,,Jejn?" Odchytla mě Lydie a já se na ní s úsměvem otočila.
,,Nechtěla bys semnou a Allison dnes odpoledne zajít na kafe? Mužem si popovídat a tak." Usmála se. To zní jako dobrý nápad!!
,,Tak to semnou na 100% počítejte!" Obě jsme se zasmáli a ona začala něco hledat v kabelce.,,Takže kolem čtvrté pro tebe přijedu á na, podali mi lísteček, kdyby něco tak zavolej teď musím, ahoj." Ani jsem nestihla nic říct a Lydie už zmizela ze dveří společně s Aidenem.
,,Pojedeš se semnou projet? Když už nejsme ve škole." Přešel za mnou vysmátý Ethan a já se zamyslela.
,,Možná." Řekla jsem a on si pořád držel svůj úsměv na tváři.
ČTEŠ
Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]
FanfictionDokončeno ✔ Jejn je jméno dívky která mu změnila život. ,,Potřebuju od tebe slyšet, miluju tě." Bylo,nebylo...STOP. Ne, nebylo to vůbec pohádkové a těžko se mi věří tomu, že se to na pohádku začíná podobat. Samozřejmě že nejsme v pohádce, j...