18.

1.8K 84 28
                                    


💞 O můj bože... Stilesi.... 💞

Po celém sálu začala hrát nádherná pomalá piška přímo na pložák. Pohled jsem stočila na Stilese který se zhluboka nadechl a také se na mě podíval, očima mi naznačil jestli si nejdu zatančit a tak jsem s úsměvem kývla. Oba jsme vstali, nikdo to ani nepostřehl protože si povídali o nějakých vraždách nebo co... Jako je to zajímavé téma ale přednější pro mě bylo myslet na máš vstah se Stilesem.

Postavili jsme se mezi ostatní páry, Stiles mi položil ruce kolem pasu a já mu obtočila ty své kolem krku.
   Díval se mi do mých hnědých očí a já do těch jeho. Jak je možné že jsem se do něj mohla tak rychle zamilovat? Ještě před několika dny jsem tady byla nová a teď? Mám ty nejlepší kamarády a Stilese... Je to neuvěřitelné.

Stiles si nervózně promnul spáničky a vrátil svou ruku na můj pas.

,,Stilesi? Jsi v pohodě?" Zeptala jsem se.

,,No jo teda em ne em pojď semnou." Dostal ze sebe, chytil mě za ruku a táhl mě někam prič.

Vyšli jsme ven a mířili k takovému stromu pod kterým byla lavička a kousek od ní stála pouliční lampa.

Zajímavé... Před každým barem nebo sálem je lavička.

Táhl mě až k ní a posadil mě, sedl si vedle mě a nervózně si poklepával nohou, chytil mě za ruce a znovu se zahleděl do mých očí.

,,Víš Jejn... Já já musím ti něco říct, je to důležité a už to nevydržím skrývat." Řekl a na chvíli se zahleděl na své boty.

,,Co nevydržíš skrývat? O co jde ?" Řekla jsem a tím se podíval znovu do mých očí.

,,Nevydržím skrývat mé city k tobě... Víš od toho dne kdy jsem do tebe narazil a viděl jsem tě celou od špaget... Přišla si mi, em něčím zvláštním a á no postupem času si mi mé tvrzení potvrdila, tvé nádherné oči, tvá povaha a hlavně ty ďolíčky které se objevují při tvém smíchu.... To všechno... Víš Jejn ? Asi jsem se do tebe zamiloval."
 
Utřela jsem si slzy které mi stékali po tvářích, s brekem jsem se zasmála a dívala se do těch hnědých, vlhkých očí které mi právě teď vyznaly lásku a čekají na mou odpověď.

,,Stilesi?" Znovu jsem popotáhla a utřela si slzy.

,,Ano?"

,,Taky jsem se do tebe zamilovala."

Nestihl nic říct protože jsem své rty přiložila na ty jeho, z polibku se po chvíli stalo naše první líbání. V břiše jsem znovu cítila několik motýlů kteří zapříčinili zajímavý pocit, pocit který nejde slovy vyjádřit.
   Pořád jsem prohrabovala Stilesovi vlasy a užívala si každou vteřinu a každý pohyb našich rtů, užívala jsem si každého Stilesova doteku na mých lícních kostí... Užívala jsem si jeho.

💞A je to tady ! 💞

Konečně Jejn vyznal lásku a jsou spolu...

Co na to říkáte?
Pište ! 💞

Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat