30.

1.5K 67 9
                                    


Otevřela jsem oči a hned si sedla, podívala jsem se kolem sebe. Na zemi ležel můj župan i mé kalhotky, trochu jsem se pousmála a cítila červen na tvářích když jsem pomyslela na včerejší noc.

,,Stilesi?“ Zavolala jsem do místnosti ale nic se mi neozvalo, není tu. Obmotala jsem si deku která ležela na gauči kolem mého těla a šla do sprchy
.
…..

,,Jejn?!“ Běžela jsem rychle ze schodů ke dveřím protože mi někdo silně klepal na dveře a podle hlasu jsem usoudila že to je Scott. Rychle jsem otevřela a Scott se na mě děsivě podíval.

,,Pojd,“ Chytl mě za ruku a táhl mě ven ke své motorce. Stihla jsem zavřít dveře a zděšeně za ním utíkala.

,,Co se stalo?“ Řekla jsem zděšeně a rychle si nasadila přilbu co mi Scott podal.

,,Lydie s Aidenem vezou k nám Stilese, našli ho na parkovišti.“ Zhrozene jsem se na něj podívala a to už Scott startoval motorku a vyjeli jsme.

…..

Přijeli jsme k domu od Scotta, rychle jsme vletěli do obyváků kde byl už přivázaný Stiles, byl v bezvědomí. Okolo něho stála Melisa, mamka od Scotta, Lydie s Aidenem a nějaký veterinář?

,,Co je s ním?“ Předběhl mě Scott a zeptal se veterináře.
,,Nevíme, čekáme až se probudí.“ Odpověděl klidně a já se na něj podívala.

,,Vy se ještě neznáte, Profesore tohle je naše nová členka smečky Jejn.“ Řekl s lehkým úsměvem Scott a já se trošku zasekla. Nová členka smečky? To patřím do smečky? Trochu mě to zahřálo u srdíčka a tak jsem se na Scotta usmála a podala si s Doktorem  ruku.
,,Těší mě,“ Usmál se a já také.

V tom se Stiles vzbudil, všichni jsme se lekli ale Scott s Aidenem ho chytili a snažili se ho udržet na sedačce, Stiles se pořád vzpíral a chtěl utéct. Nebyl to Stiles.

,,Dám mu tohle, držte ho.“  Profesor vytáhl ze svého kufříku nějakou lahvičku, šel ke Stilesovi a danou kapalnou látku mu nalil do pusy.

On se trochu uklidnil a když Scotts s Aidenem povolili Stiles se začal smát.

,,Jet Kanimi.“ Pousmál se a vzápětí se podíval na Aidena. ,,Slyšel jsem že když se jednomu z dvojčat něco stane ten druhý to ucítí, je to pravda?“ Nadzvedl šibalsky obočí a sledoval nejistě Aidena který přeskakoval pohledem na Stilese a Scotta.

,,Dám ti malou nápovědu, je ve škole.“ Zašeptal a v tom Scott kývl na Aidena. ,,Běž.“  Aiden vyběhl ven a Stiles se začal smát a všechny vraždil jeho dábelským pohledem.

,,To je pěkné že jste ho znehybnil Doktore, nemáte ale něco i na pusu?“ Zeptala se Melissa a Profesor kývl.  ,,Něco bych měl,“ Zasmál se a vytáhl z kapsy lepící pásku.

Děkuji všem za podporu !!!

❤❤❤❤❤

Lovuju váš
❤🐺

Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat