29.

1.4K 73 4
                                    


🌑 A tak se to posralo. 🌑

Šla jsem pomalým krokem po chodníku k mému baráku, zabývalo ještě pár metrů, už jem viděla naší schránku.

Vhlavě mi pořád hrálo to video, chtěla jsem brečet ale teď nemohla. Pořád ve mě byla ta naděje že snad je to jenom blbá sranda a není to opravdové.

Na záchodech jsem seděla asi ještě půl hodinu a snažila se zastavit pláč, až po půl hodině se mi to povedlo.

Strkala jsem klíče do zámku když v tom jsem slyšela za mnou dost známý motor, zabouchnutí dveří a hlas  Scotta a smích Allison.

,,Áhoj zlato." Všechno ve mě ztuhlo když mi v uších zazněl Stilesův hlas. Stal přímo za mnou a já se pořád dívala na kliku dveří, tak strašně jsem si přála být za těmi dveřmi. Stekla mi jedna slza do mých rozpuštěných vlasů.

,,Jaktože jsi přišla až teď?" Zasmál se a mě to dralo srdce. Nemůžu se ale otočit, nechci aby Allison a všichni co sedí v autě něco viděli.
Stiles se postavil vedle mě ale já otočila pohled od něj a snažila se zdržet další nával slz.
Cítila jsem jeho ruku na te mé ale hned ucukla.

,,Jejn? Je ti něco? Co se stalo ?" Nahrnul se hned ke mě ale já ustoupila, nemůžu se na něj ani podívat...

,,Jejn, Jejn co se děje?" Chytil mě za paži a já se nadechla.

,,Běž," Hlesla jsem. ,,Je mi fajn, běž." Utřela jsem si slzy ale pořád se vyhýbala jeho tváři.

,,Ne, Jejn co s-" ,,Vypadni už!" Zvýšila jsem trochu hlas ale né tak moc aby to neslyšeli ostatní v autě.

,,Stilesi ! Jdete už?!" Zavolal na něj Scott a v tom mi cink mobil.

,,Jej-"
,,Běž. "

Stiles si povzdechl a odešel. Vytáhla jsem z kapsy mobil a odemkla ho.

Naty vám posílá žádost o přátelství.
Naty vám posílá video. 
Naty: Je mi to líto...

Rozklikla jsem facebook a odemkla dveře, rychle je zavřela a pustila video.

Vyběhla jsem schody do pokoje, odhodila batoh a lehla si s pláčem do postele. Přitahla jsem si do obětí polštář. Pokojem se ozývaly jenom mé vzlyky.

😭😭😭

Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat