15.

2K 106 9
                                    


🌌 Nechtěl si mi něco říct? 🌌

,

,Zajdu pro dřevo." Řekla jsem a ukázala na hromádku dřeva kde toho moc nebylo. Vstala jsem a rozsvítila baterku.

,,Pomůžu ti." Ozval se hned Stiles a šel za mnou. Všechno jde podle plánu.

Šli jsme přes celou zahradu do kůlny a tam jsem rozsvítila menší světlo a začala vybírat nějaké hezké dřevo.

,,Hele Jejn zlobíš se na mě?" Zeptal se po chvíli Stiles a já mu dala do ruky dřevo. Nic jsem neřekla a dala mu druhé.

,,Jejn musíš mi věřit že jsem ti nechtěl lhát ale jinak to nešlo prostě je to divný že jsem ti to neřekl a já..." Povzdechl si a já se mj konečně podívala do očí které mě zevnitř
zahřály.

,,Není divný že jsi mi to neřekl, já to chápu jen je divný že mám právě na mém pozemku čtyři vlkodlaky, jo... to je dost ujetý."

,,Já vím ale musíš mi věřit že jsem ti nechtěl lhát já jen no..."

,,Já ti věřím Stilesi." Řekla jsem a on si oddechl a zasmál se.

,,To ale neznamená že nejsem naštvaná." Dodala jsem, popadla jsem dřevo, zhasla a šla s úsměvem který on neviděl k ohni. Přiběhl za mnou, chytl mě za zápěstí a otočil mě k němu.

,,Neštvi mě." Zašeptal a spojil naše rty v jedny. Oh bože. Zase ten nával motýlků a totální slabosti. Odtáhl se a se spokojeným výrazem pokračoval k ohništi. Hmm dostal mě, tohle vůbec nebylo podle plánu.

Přišla jsem a společně se Stilesem položila dřevo na kupku.

,,Zlato ? Zajděte ještě dovnitř pro ty okurky k těm chlebíčkům? Úplně jsem na ně zapomněla, jsou v ledničce." Řekla moje mamka a já si vyměnila rychlí pohled se Stilesem a kývla.

...

Vešli jsme do kuchyně a já zase rozsvítila letky na kuchyňské lince. Podívala jsem se na Stilese který ke mě šel a chytil mě za boky.

,,Už jsi oduražená?" Zasmál se a já se zamyslela a obtočila mé ruce kolem jeho krku.

,,Hmm možná." Uchechtla jsem se a Stiles se na mě podíval s šibalským výrazem. Vtiskl mi další polibek a vysadil mě na kuchyňskou linku. Odtáhl se a díval se mi do očí.

,,Nechtěl si mi náhodou něco říct? Už si mi řekl že jsou mojí kamarádi vlkodlaci." Zasmála jsem se a on mi zastrčil pramínek vlasů za ucho.

,,Jo, em chtěl jsem ti říct že od té doby co js-" Do kuchyně vtrhla Lydie a všichni jsme se lekli, Já jsem seskočila z linky a Stiles odstoupil. Ona se zasmála a nadechovala se.

,,Promiňte ale už vás volá tvá mamka Jejn a rekneš mi kde je záchod?" Usmála se a já ji zavedla na záchod. Podívala se s úsměvem na Stilese a vzala z ledničky okurky, kývla na Stilese a šli jsme zpátky za ostatními. Zas mi to nestihl doříct, jaj.

Přišli jsme a já na stůl položila okurky.

,,To jste tam ty okurky pěstovali?" Zeptal se Isaack a všichni jsme se tomu zasmáli.

Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat