💞 Veřejně spolu. 💞S dobrou náladou jsem sešla schody a pobrukovala si svou oblíbenou písničku. Vzala jsem si láhev do školy a nalila si do ní vodu.
,,Ale ale nějaká dobrá nálada ne?" Přišla do kuchyně má mamka a opřela se o pult. Já jsem se jenom zasmála a znovu si začala zpívat.
,,A pochybuju že se těšíš do školy." Flašku jsem si dala do batohu a běžela naproti k zrcadlu.
,,To bude kvůli Stilese že? Už jste teda spolu?" Zasmála se a já se na ní podívala.
,,Jop, jsme ." Přiznala jsem a ona se začala smát.
,,Ha! Já ti to říkala! Takže mě zveš do kina a může jít i Stiles." Začala se radovat, hlavně že vyhrála sázku.
,,Fajn." Řekla jsem a vzala si batoh, podívala jsem se z okna a už tam byl Stiles.
,,Du do školy čus!" Zabouchla jsem za sebou dveře a už šla k autu, trochu poprchávalo a tak Stiles seděl v autě. Nastoupila jsem do auta a na pozdrav jsme si dali dlouhou pusu.
,,Těšíš se do školy?" Zeptala jsem se a on se rozjel ke škole.
,,Hele nevím, jsem docela nervózní." Přiznal se a já kývla.
,,Taky jsem zvědavá jak budou reagovat."Vstoupili jsme s auta a Stiles propletl naše ruce v jednu. ,,Předpokládám že Lydie s Allison to ví že?" Podíval se na mě s úsměvem a já si zkousla ret. ,,Já jim to musela říct!" Se smíchem jsme vešli do školy a šli k našim skříňkám. Některé děcka se dívali ale nebylo jich moc, mají štěstí!
,,Ahoj!" Pozdravili jsme Lydii, Allison, Aidena a Scotta kteří stáli před třídou, s holkama jsem se objala a už jsme všichni šli do třídy.
V hodině jsem se podívala na Allison která držela v ruce tužku ale ruka se jí třásla tak, že to není možné. Co jí je?
,,Allison?" Špitla jsem protože seděla vedle mě a ona se na mě s trhnutím podívala.
,,Jsi v pohodě?" Zeptala jsem se a ona s falešným úsměvem kývla.,,Slečno Jejn, chcete nám něco říct?" Mé jméno zaznělo v ústech učitele a já si hned začala hledět svého.
,,Ne pane učiteli."Co se to tu sakra děje? Allison je nějaká mimo, minule ten Stiles....
ČTEŠ
Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]
FanfictionDokončeno ✔ Jejn je jméno dívky která mu změnila život. ,,Potřebuju od tebe slyšet, miluju tě." Bylo,nebylo...STOP. Ne, nebylo to vůbec pohádkové a těžko se mi věří tomu, že se to na pohádku začíná podobat. Samozřejmě že nejsme v pohádce, j...