VIII.

432 16 0
                                    

Týden uplynul jako voda a mě a Gaela čekala párty. Naštěstí mám skvělé přesvědčovací metody, takže mám doprovod. Dva podivíni spolu na párty. Snad se neunudíme k smrti.

Stála jsem před zrcadlem a pozorovala se. Oblékla jsem si černé džínové kraťasy, šedivé trochu volné tričko, které jsem si do nich zastrčila. Okolo pasu červenou kostičkovanou košili a na nohy černé tenisky. Myslím, že jsem byla připravena. Sešla jsem schody dolů. Všichni seděli v obýváku. Prý si dají na chvíli pauzu a budou relaxovat. Nedivím se, je to dřina. ,,Tak já jdu. Užijte si večer." Usmála jsem se. Byla jsem opřena o futra dveří a pozorovala, jak si jsou všichni blízcí a užívají si přítomnost jeden druhého. ,,Dobře Anno, ty si to taky užij." Řekl Ben. Byla jsem překvapená, protože Ben se tvářil... docela přátelsky a dokonce se i usmál. O můj bože! Musela jsem vypadat komicky, jelikož malá Kelsey s tetou Grace se mohly potrhat smíchy. Ha ha, moc vtipný.
,,Tak Ahoj." Rozloučila jsem se. Odpověď přišla od každého stejná. Před domem už stál Gael se svým typickým nic neříkajícím výrazem u svého auta. Vlastně nevypadal odlišně od jiných dnů. Černý triko, kalhoty, koženou bundu i boty. Vlasy jemně rozcuchané a na nose jak jinak než brýle. Vypadal jako ten ,,bad boy" z filmů. Nad jeho vzhledem jsem se musela zasmát. On se jen ušklíbl. A mohlo se vyrazit.

Po cestě nám hrálo rádio a my byli ponořený do svých myšlenek. Měla jsem takový divný pocit. Možná nějaká zlá předtucha. ,,Co ti je?" Zeptal se po chvíli Gael. Všimnul si mého pohledu. ,,Nic nic. Byl jsi už někdy na párty?" Přesměrovala jsem konverzaci na něco jiného. ,,Ano, byl." Odpověděl prostě. Byla jsem vážně překvapená. On a párty? ,,Nech si ten výraz." Řekl vážně. Omluvně jsem se usmála. ,,Promiň. Jen mě to překvapilo. Nevypadáš jako někdo, kdo by chodil pařit." Řekla jsem a koukala se z okýnka. Překvapilo mě, že už to tady poznávám. To znamenalo, že už se blížíme a měla jsem pravdu. Z auta jsem mohla vidět jejich velkou vilu. Byla opravdu masivní. ,,V prváku jsem byl oblíbenec." Řekl Gael po chvíli. Koukala jsem na něj jako na přízrak. ,,No jo. Patřil jsem do elity. Chodil jsem s Missi, i když byla o rok starší než já. Pak se něco stalo a bylo to pryč." Řekl upřímně a já byla ráda, že se mi svěřil. Usmála jsem se a pohladila ho po ruce, co měl na řadící páce. Vypadal stejně jako já. I když jsme její domov viděli, byli jsme usnesení. Vylezli jsme z auta a koukli se na sebe. Hodila jsem na něj povzbudivý úsměv. To zvládneme.

,,Tak pojďme rozjet tu párty." Tleskla jsem. ,,Anno..." Viděla jsem Gaelův výraz. Asi nechtěl žádnou párty rozjíždět. Chápala jsem to. Vždyť ani já sama jsem to nemyslela vážně. ,,To byl vtip." Mrkla jsem na něj a šla do domu. Byla jsem si na sto procent jistá, že uvnitř to bude hodně luxusní a drahý.

Všude bylo plno lidí. Missi patřila mezi lepší společnost. Takže se tohle dalo čekat. Studenti byli rozlehlí po celém pozemku. Někteří byli uvnitř, někteří na zahradě a u bazénu. Většina z nich asi už nevěděla, kde je. Někteří byli v pohodě a jiní si zas kontrolovali ústní dutiny. Ošklivý pohled. Musela jsem se oklepat. Hnus. ,,Chceš pivo?" Zeptala jsem se Gaela, ale následně jsem praštila do čela. On se pobaveně usmál. ,,Přinesu ti colu?" Zeptala jsem se. ,,Tu bych si dal rád. Počkám v obýváku." Řekl a odešel. Musela jsem se prodírat lidmi. Většina se na sebe tiskla, jako smyslu zbavená. Fuj. Našla jsem kuchyň. Bylo to tu jako bludiště. A měla jsem pravdu, všechno tady bylo nové a opravdu hezké. Našla jsem prázdný kelímky a nalila do nich coca colu. Alespoň nealko tady mají. Nevadilo mi nepít alkohol. Navíc jsem Gaela v tom nechtěla nechat. Jsem charakter. ,,Ann." Zařval mi někdo do ucha. Polekala jsem se a pití se mi vylilo. Naštěstí ne na mě, ale na zem. ,,Ahoj Matte." Řekla jsem. ,,Ty jsi ale nešikovná." Zasmál se a škytl. Zřejmě toho už měl hodně v sobě. ,,A ty opilý." Řekla jsem rázně. Je pravda, že moc nemusím, když je někdo opravdu na mol. Proto to možná vyznělo tak nepříjemně. Obešla jsem ho a zamířila hledat Gaela.

No Scars To Your BeautifulKde žijí příběhy. Začni objevovat