XXXIII.

293 13 0
                                    

Byla jsem vyčerpaná. Ale bohužel mi nešlo spát. Mattova postel byla pohodlná, ale v mojí hlavě pořád poletovaly vtíravé myšlenky. Matt vedle mě poklidně oddechoval. Vypadalo to, že se mu něco pěkného zdá. Rty měl lehce otevřené v malém úsměvu. Oči klidné, jednou rukou mě objímajíc. Opatrně jsem se vykroutila z jeho pevného sevření, po cestě jsem si na sebe oblékla jeho tričko a našla jsem naštěstí i své kalhotky, které jsem si taky oblékla. Měla jsem úplně vyschlo v krku, proto jsem se vydala dolů pro skleničku, kterou jsem hned naplnila a následně vypila. Napustila jsem si další a s tou odkráčela zase zpátky do pokoje. Matt byl přetočený na druhý bok. Přešla jsem k němu a dala mu pusu do vlasů. Naštěstí spal jako dřevo. Nemohla jsem spát a bolelo mě celé tělo. Jak on to dokázal? Z jeho křesla jsem si vzala deku, kterou jsem přes sebe přehodila a z knihovny vytáhla knížku Harryho Pottera, čtvrtý díl - Ohnivý pohár. Nechtělo se mi sedět uvnitř po tmě, proto jsem otevřela dveře na balkón, kde bylo bílé proutěné křeslo se stolkem, kam jsem položila skleničku s vodou. V rohu pod okny byl menší gauč. Měl tu i pár kytek, které podle mě zanedbával. Světélka, jež tu měl, na mě působily jemným dojmem.
Pořádně jsem se zachumlala do deky a zadívala se před sebe. Od nich z domu bylo vidět na půlku osvětleného města. Fascinoval mě ten klid. Žádný auta, žádný hluk, žádní lidi. Obklopovalo mě jen ticho. Čerstvý vzduch a vítr, který mi občas prohrábl vlasy, tady poletoval. Bylo to úžasné. Musela jsem si přiznat, že tohle bylo daleko lepší než New York. Sice toho tady bylo míň, ale pro mě toho tady bylo daleko víc.
Obloha začala světlat, už se rozednívalo. Bylo skoro půl šesté.
Nad ničím jsem nechtěla přemýšlet, proto jsem otevřela knížku, do které jsem se hned začetla. Kéž by mi taky přišla sova z Bradavic a já se mohla naučit kouzlit. Pořád jsem tak nějak doufala, že má sova ze školy čar a kouzel se někde zatoulala. Byl to můj dětský sen se tam dostat. Ale bohužel. Knížka mě okamžitě vtáhl do děje. Když jsem přečetla pár desítek stran, začala mi padat víčka a najednou jsem usnula. Venku, zabalená v dece na křesle... A to mi bohatě stačilo.

***

Na tváři jsem cítila dotek a následně i rty, který mi daly cudnou pusu.
Zamrkala jsem, protože sluneční poprasky mi svítily do tváře. ,,Co tady děláš, sluníčko?" Zeptal se mě, když jsem otevřela oči a posadila se. Byla jsem trošku rozlámaná, ale upřímně? Vyspala jsem se do růžova. ,,Nemohla jsem spát, ač to tak nevypadá." Nervózně jsem se zasmála a zastrčila si pramen neposlušných vlasů za ucho. ,,Byl jsem zaskočený, když jsem se probudil a ty nikde. Bál jsem se, že jsi utekla." Lehce se ušklíbl a pohladil mě po tváři. ,,Ne. To bych nikdy neudělala. Nemohla jsem spát a tohle se mi zdálo jako nejlepší varianta, abych tě neprobudila." Na Mattovi bylo poznat, že se mu ulevilo. Bylo zajímavé, jak jsme najednou spojení. Opravdu jsem se zamilovala. Jsem v tom až po uši. ,,Co kdybychom si dali sprchu, co?" Zeptal se a chytil mě za ruku. Přikývla jsem. On mě vzal za ruku a táhnul mě dovnitř. Jen co mu spadl pohled na můj outfit, který obnášel jeho tričko, které sahalo těsně pod zadek a kalhotky, ušklíbl se. Proč ten jeho obličej byl tak k nakousnutí. ,,Co?" Zeptala jsem se, když se zastavil u dveří. ,,Nic. Jen se mi líbí, když máš na sobě mé věci." Řekl a políbil mě. Byl to dlouhý a vášnivý polibek a já si přála, aby tohle nikdy neskončilo. Ale potřebovala jsem sprchu a vyčistit si zuby.

Matt měl gigantickou koupelnu. V jednom rohu byla vana, v druhém zas sprchový, průhledný kout. Vše bylo v bílé barvě, krom zrcadla, umyvadla a nějakých košíků s věcmi, které měli černou barvu. Bylo to nezvyklé, ale vkusné. Z tašky jsem si vyndala kartáček a pastu, namočila a hned si začala čistit zuby. V odraze od zrcadla jsem mohla pozorovat Matta, který byl nehorázně sexy. Jeho záda, který byla samí sval. Vždy, když se ohnul, jsem mohla vidět, jak se mu svaly napínají.
,,Tak jdeš?" Zeptal se, když mě přistihl, že ho pozoruji. ,,J-jako spolu?" můj obličej musel stát za to, když se Matt začal smát. Samozřejmě, včera jsem ho nahého viděla a taky on mě. Ale pořád jsem měla takový divný pocit v břiše. Pořád byl neklid uvnitř mě. ,,Dobře, vidím, jak jsi nervózní, takže se prostřídáme." Mrkl na mě a pak se svlékl do naha. V zrcadle jsem ho celou dobu pozorovala. Ten jeho kulatý zadek, který bych hned zmáčkla. Viděla jsem, jak mu kapky vody stékají po těle. O můj bože, byla jsem fakt příšerná. A hrozný srab. No tak, Anno. Vzchop se! Vždyť to nic není! Prostě to udělej. Vypláchla jsem si pusu a nakonec se svlékla do naha. Nádech a výdech. Je to jen Matt. Můj Matt. Matt, který mi neublíží. Přiměla jsem své nohy k pohybu. Otevřela jsem dveře od sprchy a vešla. V první chvíli si mě Matt nevšiml. Jeho tělo se uvolnilo, až když jsem to mé přitiskla na jeho záda a obejmula ho okolo pasu.

Matt se ke mně otočil čelem. Hřbetem ruky mi přejel po tváři a následně se přisál na mé rty. Rukama jsem mu přejížděla po čelisti a občas ho zatahala za mokré vlasy. Sice jsem byla v rozpacích, proč tohle dělám, ale hrozně jsem ho chtěla.
Matt mě z ničeho nic vzal pod zadkem a vyzdvihl na něj. Trošku mi to ujelo a vyjekla jsem, když mě opřel o studenou zeď. Hned mi vyskočila husí kůže po celém těle. Abych nespadla, nohy jsem mu obmotala okolo pasu a chytla se za jeho ramena. ,,Jsi nádherná." Zašeptal mi do úst. Sklonila jsem hlavu, abych zamaskovala červenání. Bohužel to nevyšlo, protože mi Matt pomocí prstů zvedl bradu. ,,A tak stydlivá." Žertovně jsem ho štípla do ramene. Hnědovlásek mi na oplátku štípl do zadku. Překvapilo mě to, a tak jsem trošku naskočila. ,,Tohle nedělej." Zavrčel a já se nevinně usmála. Chtěla jsem ho. Teď a tady. Proto jsem to udělala znovu. To už jsem cítila jeho erekci mezi mýma nohama. Pane bože, co to vyvádím? A kde se to ve mně bere? Matt bez pozvání do mě vnikl. ,,Budu si dávat pozor, sluníčko." Zalapala jsem po dechu. Pořád jsem si zvykala na jeho velkou chloubu, ale bylo to příjemné. Tentokrát to nebylo pomalé a něžné. Matt přidával na tvrdosti i rychlosti a mně, z nějakého nepochopitelného důvodu, se to zatraceně líbilo. To, že po našem sexu mě bolelo celé tělo, jsem vůbec neřešila.

***

S Mattem jsme dorazili na ranč k obědu. Teta Grace zrovna dodělávala oběd, který voněl až na příjezdovou cestu. Měla jsem hrozný hlad. Jídlo jsem zhltla a dokonce si i přidala. ,,Nemusíš to do sebe házet. Nikdo ti to nesní." Utahoval si strejda Ben. ,,Je to moc dobrý." Ocenila jsem Gracein um. Samozřejmě jsem promluvila s plnou pusou a všichni se mohli potrat smíchy. ,,To jste nesnídali?" Zeptala se zvědavě teta Grace. Okem jsem hodila po Mattovi. ,,My jsme jí nějak nestihli." Jasně Matte, to už jsi rovnou mohl všem říct, že jsme se spolu vyspali. A ne jen jednou. Nervózně jsem se napila vody, která ležela na stolku. ,,My jsme totiž vstávali těsně před odjezdem." Snažila jsem se zachránit situaci, ale spíš, než jsem ji zlepšila, tak jsem ji zhoršila. Grace na mě přes stůl mrkla a mně bylo jasné, že jí všechno došlo. Teď bych se nejradši zahrabala hluboko pod zem. ,,No, a Jaký jste měli večer vy?" Obracela jsem konverzaci na ně dva. ,,Skvělý. Pustili jsme si film a než skončil, Grace byla tuhá na gauči." Vtipkoval Ben a to už jsem se musela smát s nimi. Tak my jim necháme volný dům a nic? To mě tedy zklamali. Byla jsem ráda za chvíle strávené s nimi. Cítila jsem se víc doma.
Odpoledne strejda Ben přivezl Kelsey a já všem oznámila, že dneska přijede Venny. Nic víc jsem neříkala, stejně to všichni uvidí a zjistí.

No Scars To Your BeautifulKde žijí příběhy. Začni objevovat