XXXIV.

295 13 0
                                    

Bylo to tady. Stála jsem akorát na verandě, když jsem zahlédla Vennyho auto. Matt si házel s malou Kelsey, Grace připravovala večeři a Ben seděl v křesle na verandě s novinami v ruce a kávou na stolku, kterou občas usrkával. Tak nějak mi bylo jasné, že strejda Ben něco ví, nebo alespoň tuší. Přeci jen s Vennym byli dobří přátelé. Jen co uslyšel auto, opřel se o zábradlí vedle mě. ,,Víš to, viď?" Zeptala jsem se na rovinu. Ben se jen ušklíbl. Jasně, že to věděl. ,,Docela překvapivá zpráva. A ještě víc mě překvapilo, že zavolal zrovna tebe." Nechápala jsem, kam tím mířil. S Vennym jsme si rozuměli a já měla pochopení pro zvláštní situace a s dětmi jsem si rozuměla. ,,Potřeboval pomoc a zřejmě věděl, že bych mu ne neřekla." Odpověděla jsem to, co jsem si myslela. ,,Nežárlí na něj Matt?" Koukla jsem se na mého strejdu, jestli to myslí vážně. ,,Nemá na co žárlit. Navíc Matt tohle neví. Dozví se to teď se všemi ostatními." Jen co jsem to dořekla, před naším domem zaparkovalo Vennyho auto, ze kterého dotyčný hned vylezl. Kelsey rozzářeně se k němu rozběhla a hned mu skočila do náruče. Venny ji pohotově chytil a hned jí skládal komplimenty, jak ji to moc sluší. Matt k němu taky přišel. Kluci se chlapácky podali ruku a poplácali se po zádech. Nakonec jsme zbyli jen my. Já, strejda a teta. Na přivítanou jsem ho obejmula a hned zamířila k zadním sedačkám u auta, kde se nacházel malý princ. Teta hned taky přispěchala Vennyho přivítat. ,,Mám pro vás takové překvapení. Nepřijel jsem sám." Začala nervózně Venny. Všichni nechápavě koukali. Kromě nás s Benem. My věděli. Otevřela jsem dveře od auta, kde na mě koukali modrá očka. ,,Ahoj Charlie." Pozdravila jsem ho a pomohla mu ven z auta. Hned se mě chytl za ruku. Opět vypadal nervózně. Ze všeho byl vykulený a nebyl sám. Všichni na něj koukali jak na nějaké mýtické stvoření. ,,To je můj syn, Charlie." Neubránila jsem se úsměvu. Protože jejich tváře byly k nezaplacení. Nemohli tomu uvěřit. Matt na mě zvedl obočí. Zřejmě pochopil, co jsem včera dělala u Vennyho doma. Nevypadal naštěstí naštvaně. ,,Určitě jste překvapený, ale to já byl včera taky. Doufám, že bude víc jídla." Z Vennyho opadla nervozita, když viděl, jak se s ním všichni začali seznamovat. Nejvtipnější byla malá Kel, která byla otravná jako vždycky a hned mu vše chtěla ukazovat. Naštěstí Charlie, kterému se zřejmě malá zalíbila, s ní hned šel a neprotestoval.

Večer byl klidný. Strejda obstarával gril na verandě, na kterém se vyhřívaly různé dobroty. Nemohla jsem se dočkat, až se na mém talíři objeví jídlo. Matt seděl vedle mě, držejíc mou ruku a v druhé držel pivo. Teta Grace asistovala Benovi, který na ní házel zamilované pohledy. Bylo hezké vidět, že i po tolika letech tam ta láska je. Přeci jen se říká, že láska postupem času odchází a většinou, když se narodí dítě. Venny taky držel pivo, spokojeně seděl a pozoroval malé, jak sedí v trávě, o něčem debatují a při tom koukají na pastviny s koňmi. No... Debatují, spíš Kelsey pořád mluví a Charlie jen poslouchá. Zatím není moc výřečný, ale to se, myslím, postupem času změní. Chce to čas, aby se rozkoukal.
Byla jsem spokojená. Byla jsem doma. Doma u lidí, bez kterých bych si už teď nedovedla představit život. Milovala jsem to tu. A i když mi ti nejdražší chyběli, věděla jsem, že tu se mnou jsou.

Položila jsem si hlavu na Mattovo rameno. On se na mě podíval a usmál se. Nemohla jsem se na něj vynadívat. Byl až moc dokonalý. ,,Jsi v pohodě, sluníčko?" Zeptal se a políbil mě do vlasů. ,,Jsem víc než v pohodě." ,,Tak to jsem moc rád." Řekl. Rukou mi prohrábl vlasy a přiblížil se. Už jsme se dotýkali nosy a chtěli si dát pusu, ale bohužel, Venny nás vyrušil. ,,Ale no tak hrdličky, nechte toho alespoň před rodinou." Zahulákal přes celou zahradu, až se všichni lekli. ,,Ty dokážeš všechno zkazit, blbe." Odpověděla jsem mu. A všichni se zasmáli. Venny vypadal uraženě, ale pak se začal smát taky. ,,Co bude s tím masem? Mám hlad." Zaskuhral Venny a Matt samozřejmě přitakával. ,,Chlapi." Pronesli jsme s tetou nastejno. Byl to klidný večer. Plný vtipů a uvolněné atmosféry.
Venny odjel asi okolo jedenácté. Charlie byl hodně unavený, ale domluvili jsme se, že zítra dopoledne vezmeme kluky na vyjížďku na koních. Celá rodina. Já, strejda, teta, Kelsey, Matt a Venny s Charliem.

No Scars To Your BeautifulKde žijí příběhy. Začni objevovat