XXVIII.

379 12 0
                                    

,,Chtěl bych tě pozvat někam na rande." Oznámil mi Matt. Zarazila jsem se. Vlastně jsem na žádným skutečným rande nebyla. Vždy to vypadalo tak nadějně a pak... Totální katastrofa. ,,No," načala jsem. ,,Je to narychlo?" Zeptal se zklamaně. ,,N-ne." Vykoktala jsem, vůbec nevím, proč jsem nervózní. ,,Tak co se děje?" Netlačil, jen měl starost. Chtěla jsem mu říct pravdu, ale styděla jsem se. ,,Mně to říct můžeš." Já vím. ,,Já ještě na rande nebyla." Přiznala jsem se. Nejdřív se vlídně pousmál a pak už jsem viděla jeho zářivý úsměv, jak ho něco nepadlo. ,,Tak to se připrav, protože na svoje první rande nikdy nezapomeneš." Po dlouhé době mě někdo rozesmál. Po dlouhé době jsem cítila, že moje srdce se pomalu zotavuje. Ta velká díra, co mám v hrudi, konečně zarůstá. Mám pocit, že jsem udělala dobře, že jsem odjela z New Yorku.
,,Můžu s tebou počítat dnes v 8?" Cože? Ještě dnes? Na to jsem nebyla připravena. Musela jsem pěkně vykulit oči, když se začal smát. ,,Večeři jsme stejně propásli, takže něco vymyslím." Řekl, když se podíval, kolik je hodin a hned jsem se musela kouknout taky. Půl sedmé? A to mám ještě číst pohádku Kelsey. To mám co dělat. ,,Co si mám vzít na sebe?'' Vážně? To jsem se zeptala na tohle? Prober se! Matt se zasmál. ,,Něco pohodlného a plavky." Zcela vážně mi tohle oznámil. Proč hned na prvním rande plavky?
,,Neboj, nechci tě očumovat, jen ti chci něco ukázat z našeho bohatství." Dobře, budu mu věřit. Jak bohatství? Vůbec jsem to nepochopila. Doufám, že dělám dobře.
Rozloučili jsme se, Matt mi dal pusu na čelo a ještě připomenul čas. Už teď jsem byla nervózní.

Když jsem přišla ke Kelsey do pokoje, na posteli ležel i Ben, oba si povídali. Podle mě to nebylo nijak důležité téma, ale v tu chvíli jsem se přistihla, že jsem Kelsey záviděla. Chybělo mi to. Chyběl mi táta i máma.

,,Anno! Tak už jsi tady? Jaký jsi měla den?" Hned se začala ptát malá Kelsey, když mě uviděla stát ve dveřích. I Ben se zvědavě koukal. ,,Dnešek byl skvělý." Vydechla jsem nadšeně a přesunula se k nim na postel, na kterou jsem si sedla. ,,Jak to?" Zasmála jsem se, protože jsem si vybavila sebe, když jsem byla malá a hlavně zvědavá. ,,Viděla jsem Vennyho a udobřila se s Mattem." Odpověděla jsem jednoduše. Když jsem se zamyslela nad Mattem, tváře mi začaly červenat. Ben si toho všiml a nadzvedl jedno obočí v otázce. ,,Tak to je super! A co mi dneska přečteš?" ,,Co jen si budeš přát. " Odpověděla jsem. Kelsey si pro dnešek vybrala Šípkovou Růženku, ale hned po první stránce spokojeně oddechovala.

Měla jsem už jen půlhodinu na připravení. Potichu jsem sešla schody dolů, abych našla alespoň jednoho z mých opatrovníků. Našla jsme oba dva v obětí na gauči a jen tak zírali z okna. Potichu jsem si odkašlala, abych je nepolekala. ,,Copak se děje, holčičko?" Zeptal se strejda Ben. ,,Já jsem se chtěla jen zeptat, jestli by nevadilo, kdybych šla ven." Optala jsem se a hned zaregistrovala, jak se strejda nadechuje. A rychle dodala: ,,S Mattem."
Oba se na sebe zvědavě podívali, ale nakonec mi kývli. Asi jim bylo jasné, že nemá cenu vyzvídat. Až to bude oficiální, vše jim řeknu. Radši jsem se šla rychle připravit.
Docela mi trvalo, než jsem našla mé plavky. Pane bože, vždyť já je na sobě neměla už hrozně dlouho. Radši jsem si je hned oblékla, abych vyzkoušela, jestli pořád sedí a naštěstí, seděly. Plavky byly dvoudílné a černé. Na ně jsem si oblékla černé legíny, bílé volné tílko a džísku. Venku bylo poměrně teplo. Jen doufám, že mě nevezme k němu do bazénu. To by bylo velice divné. Snad to vyjde pěkně. Do plátěné tašky s tématem Harry Potter jsem si dala ručník, náhradní spodní prádlo, peněženku a mobil. Snad to bude stačit.
Bolelo mě hrozně břicho a knedlík v krku taky nebyl úplně příjemný. Musela jsem se pořádně nadechnout. Přešla jsem k oknu a otevřela. Sedla jsem si k němu a začala se uklidňovat hlubokými nádechy a výdechy. Zavřela jsem oči a zaposlouchala se. Ticho a klid.
Po chvíli nic-nedělání jsem uslyšela projíždět auto. Mattovo červený Jeep zastavil vedle srubu. Ten nejhezčí kluk vylezl z auta a hned se podíval nahoru, jakoby vycítil můj pohled. ,,Připravená?" Zavolal. ,,Psst, ať neprobudíš Kelsey." Řekla jsem a doufala, že to slyšel. Měla pokoj hned vedle. Hned zvedl ruce vzhůru, jakože se vzdává, ale i na tu dálku jsem mohla vidět jiskřičky v jeho očích. Jeden pohled a začala jsem se uklidňovat. Štěstí začalo proudit celým mým tělem. Zavřela jsem okno, vzala tašku a šla ven.
,,Užij si to." Zaslechla jsem ještě říct Grace. ,,Pá." Křikla jsem zpátky. Vyšla jsem ze dveří a zase se mě opět zmocnila panika, ale naštěstí byla hned pryč, když mě obejmul a vytiskl lehkou pusu na mé rty. Hned se mi v břiše rozletěli motýlky a mně se hned rozlil úsměv po tváři. ,,Těšíš se?" Zeptal se, když mě pustil, abych se mohla posadit do auta. ,,Ano, ale spíš jsem zvědavá, cos vymyslel." řekla jsme upřímně. ,,Myslím, že se ti to bude líbit a doufám v to." Řekl a rukou mě pohladil po noze. Hned se mi po kůži rozlezla husí kůže, ale líbilo se mi to. ,,A kam to tedy jedeme?" Zeptala jsem se, protože má zvědavost byla na nejvyšším žebříčku. ,,To je překvapení, krásko." Řekl tajemně. Krásko? Moc hezké. Kompliment to byl pěkný. Upřímně, neměla jsem ráda překvapení. Vlastně už od dětství. Nesnášela jsem Vánoce, protože jsem nevěděla, co pod stromečkem uvidím, nebo neuvidím. To samé, když jsem nevěděla, co dostanu k narozeninám. Nebo když mi rodiče uspořádali tajnou oslavu, kdy přišla jen rodina, žádní kamarádi. To bylo děsný.
Vyjeli jsme pryč z města, dalo by se říct, že jsme nejeli nijak dlouho. Asi tak 15 minut, než jsme sjeli ze silnice a najednou jsme byli na štěrkové cestě v lese. ,,Tak přiznej barvu, jsi sériový vrah?" Zvážněla jsem. On se jen uchechtl a dal trošku nahlas rádio. Zrovna hrála písnička od Maroon 5 - She will be loved. Což bylo velmi vtipné k naší situaci. Ona bude milována. Snad ano. Lehce jsem se pousmála a chytla ho za ruku, kterou si následně přiložil ke rtům a políbil ji. Přijde mi to jako klasické, romantické gesto, ale upřímně? Líbilo se mi to. Nikdy jsem tohle nezažila a trošku mi to nahánělo strach.
Matt zastavil na kamenité cestě a vystoupil. Udělala jsem to samé a přešla k němu. ,,Co tady?" Zeptala jsem se, protože mi to přišlo trošku jako z hororu, kdy mě tady zastřelí, rozseká a pohřbí.
Přešel ke kufru od auta a něco z něj vyndával. Možná jsme měla pravdu. ,,Kolik času mi dáš náskok?" Založila jsem si ruce na hrudi. ,,Moc vtipné, spíš mi pojď pomoct." Zasmál se. Přešla jsem k němu a nahlédla mu přes rameno. Měl tam proutěný košík, deky a ručníky. ,,Vezmeš ty deky?" Byla jsem zaskočená. Piknik? Večer? Nic lepšího jsem si ani nemohla přát. Vzala jsem deky a chytla ho za ruku. Vzal mě na to nejkouzelnější místo, které jsem kdy viděla. Byla tady menší písečná pláž, jezírko a malý vodopád. Nemohla jsem se na to vynadívat. ,,Líbí?" Zeptal se Matt. Vzal si ode mě deky a rozložil je. Na ně položil koš, který jak jsem čekala, byl plný jídla a svíček, které zapálil. Asi mi to všechno nedocházelo. Bylo to tak nádherné. ,,Ann?" Slyšela jsem hned vedle mého ucha. Otočila jsem se k němu čelem a zbrkle ho obejmula. Málem neudržel rovnováhu. ,,Beru to jako ano." Lehce se zasmál. Po tváři mi stekla jedna neposlušná slza, které si všiml Matt a hned jí palcem setřel. ,,Krásko, co se stalo?" Zeptal se jemně Matt. ,,Nic, jen mě to dojalo. Nikdo nikdy tohle pro mě neudělal. Děkuju ti za to." Bylo to tak upřímné, jak jsme to v tuhle chvíli dokázala. Přitáhla jsem si ho ještě blíž k sobě a políbila ho. Velice vášnivě jsme ho políbila. Nikdy jsem takhle nikoho nelíbala.

,,Jestli mi takhle budeš děkovat, tak ti budu připravovat překvapení pořád." Provokativně se usmál a tím skončila ta naše romantická chvilka. Šťouchla jsem ho do ramene a tím spadl na deky. ,,Nezlob se, krásko. Já musel." Podal ke mně ruku, kterou jsem přijala a následně toho litovala. Spadla jsem přímo na něj, na jeho tělo, které se následně napnulo a Matt lehce zaskuhral. ,,Promiň. Ale byla to tvá chyba." Usmála jsem se a dala mu pusu na tvář a slezla z něj. Sedla jsem si do tureckého sedu naproti Mattovi. ,,Chceš se nejdříve najíst, nebo si zaplavat?" Pozvedl na mě jedno obočí a krásně se usmál.
,,Víš, že když se najíš, mohl bys dostat křeč a následně se utopit, takže obráceně." Naoko jsem ho poučila. Věděla jsem, že není hloupý. ,,Tak jdeme, voda je příjemná." řekl, zvedl se a začala se svlékat. Voda mě lákala jako nikdy, ale byla jsem nervózní. Co když se mu nebudu líbit? To nezvládnu. ,,Nemusíš se bát, půjdu do vody a otočím se, dobře." nemusíš se bát. To se ti lehko řekne. Nebuď srab, sakra! Slyšela jsem, jak se Matt vydal směrem k vodě a následně do ní i vlezl. ,,Voda je příjemná." Oznámil mi, když jsem se chystala dát dolů tričko. Pro jistotu jsem se otočila, abych se ujistila, že se nedívá. Nekoukal se. Svlékla jsem si i legíny a vydala se k vodě. Pofukoval tu mírný teplý větřík. Než jsem ale vlezla do vody, na hlavě jsem si udělala drdol a pak se pomalu vydala za ním. Za klukem, který mi kradl srdce a to to určitě nedělal schválně. Voda byla opravdu příjemná a já si to naplno užívala. Už jsem skoro stála u něj, když se na mě otočil. Přišel ke mně a chytl za ruce. ,,Jsi nádherná." Po těchto slovech mi vyskočila husí kůže. Přitiskla jsem se k němu a schovala tvář do jeho hrudi. I když byla tma, nepochybovala jsem o tom, že by viděl mé červenání. Už jen podle toho, jak vypadá, jsem věděla, že je osvalený, ale teď, když jsem se ho mohla dotknout, jsem se ujistila, že to byla pravda. ,,Neschovávej se. Přede mnou nemusíš." Musel cítit, jak jsem nervózní a jak splašeně mi bije srdce. ,,Můžu tě políbit?" Zeptal se. Proč se ptal. Teď už kdykoliv bych mu to povolila. Zvedla jsem k němu oči a přitáhla si ho blíž, jelikož byl pořád o hlavu vyšší než já a políbila ho. Mezi námi, jako by byl elektrický proud. Tak silné spojení mezi námi bylo. Jeho ruce opatrně sjížděli po mé tváří, po klíční kost. Lehce okolo prsou, následovaly boky, záda a nakonec zadek, za který si mě přitáhl ještě blíž. Nic by se podle mě mezi nás nevešlo. Matt mi zmáčkl zadeček, nadzvedl mě a já si automaticky obtočila nohy okolo jeho boků. A zase zmáčkl. To už jsem nevydržela a z mých úst vyšel vzdech. Ani nevím, kde se to ve mně vzalo.

,,Zbožňuju tvé rty." Vzdychl mi do úst a dál pokračoval. Najednou začal sjíždět dolů na můj krk, který byl mým citlivým místem, a vzdychla jsem znovu. Matt jen slastně zamručel do mé kůže. Jedna má ruka se ho držela okolo ramene a druhá zatahala za jeho vlasy. Mezi nohama jsem cítila větší bouli. Mattovo bouli. Zprudka jsem otevřela oči a snažila ho od sebe oddálit. Matt jen zavrčel a pokračoval dál. Ne že by se mi to nelíbilo, líbilo, ale nechtěla jsem, aby to zašlo dál. ,,Matthew." Snažila jsem se neznít vyděšeně, ale pravdou je, že se mi to moc nepovedlo. Spustila jsem nohy na dno a lehce ho od sebe odstrčila. ,,Moc se ti omlouvám, Ann." Začal lehce panikařit. Začala jsem kroutit hlavou. Ať se neomlouvá. ,,Neudržel jsem se. Pokazil jsem to?" ,,To víš, že ne. Kdybych nechtěla, nic by se nestalo a já toho nelituji. Bylo to nádherné, jen jsem se lekla." Řekla jsem pravdu a přešla blíže k němu. Pohladila jsem ho po tváři a zvedla mu lehce hlavu, aby se na mě podíval. ,,Nic se neděje. Jen si musím zvyknout. Tohle jsem nikdy nezažila, chápeš? Je to pro mě nové." Nelhala jsem, vlastně bych to ani nezvládla mu lhát, když jsem se dívala do těch jeho krásně modrých očí, které svítily i ve tmě. ,,Příště budu opatrnější." řekl a sklonil se ke mně pro pusu, ale u mých rtů se zastavil a přesměroval se k mému čelu. ,,O to tě přeci nežádám." Bylo to, jako kdyby spadla hvězda.

S Mattem jsme si zaplavali a pak z vody vylezli, protože už začínala být zima. Když jsme vylezli, Matt mě zabalil do ručníku a následně rozdělal oheň pro zahřátí.
Celou dobu jsme si povídali o bláznivých, ale i normálních věcech. Nakrmil mě skvělýma toastama a ovocem. Několikrát si Matt ukradl pár polibků, a když už jsme byli opravdu unavení, zavezl mě domů.

Usínala jsem s blaženým pocitem uvnitř celého mého těla. Bylo to kouzelné a já ho začínala zbožňovat víc a víc.

No Scars To Your BeautifulKde žijí příběhy. Začni objevovat