اے زندگی ذرا ٹھر جا قسط 14

361 26 2
                                    


🏵🏵🏵《اے زندگی ذرا ٹھر جا》🏵🏵🏵🏵

🏵🏵《قسط 14》🌷🌷🌷🌷🌷

🍁🍁🍁《By EeshaNooR 》🌷🌷

🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴

افتخار میاں نے بیٹی کو بھیجنے کے بعد دن رات اندر ہی اندر گھل رہا تھا ۔ ہر وقت اپنی۔ بیٹی کی فکر لگی تھی ۔۔۔"اس نے ابھی تک کال کیوں نہیں کی " مجھے مانسہرہ کال کر کے پتا کرنا چاہیے ۔۔۔۔پتا نہیں یہ ٹائیفائیڈ ٹھیک ہوگا یا میں اسی میں مر جائو گا ۔۔" ( افتخار میاں ٹائیفائیڈ کی وجہ سے بہت زیادہ کمزور ہوگئے تھے ۔۔۔۔۔۔۔بیوی کو بس یہ فکر تھی کہ دکان اس کے نام ہوجائے۔۔۔۔" ۔مسعود ۔۔اس دفعہ مکان خریدنا تو میرے نام پر کرنا ۔۔۔۔" کیونکہ وہ لوگ گھر بدل رہے تھے اس نے اپنا ارادہ ظاہر کیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥۔

تین دن گزر چکے تھے لڑکی کو ہاسپیٹل میں ایڈمٹ ہوئے ۔لڑکی کی حالت کافی بہتر تھی

۔۔۔"کیسی ہو بیٹا "مسز اریبہ لڑکی سے پوچھنے لگی ۔۔۔لڑکی ۔بس !خاموشی سے کبھی دعا تو کبھی مسز اریبہ کو دیکھ رہی تھی ۔۔۔۔

۔"۔۔ڈاکٹرز کیا کہتے ہیں ماما "دعا مسز اریبہ سے پوچھنے لگی ۔۔۔۔۔

"۔۔سنئیے" نرس نے دعا اور مسز اریبہ کو مخاطب کیا ۔۔۔

۔"جی بولے "۔۔۔۔۔۔۔" یہ لڑکی بیگ بیگ کر رہی ہے اور ۔۔۔جب دورہ پڑتا ہے تو کہتی ہے مجھے مت مارو نانا کے پاس چھوڑ آئو " نرس نے مسز اریبہ اور دعا سے کہنے لگی

اتنے دنوں میں انہوں نے لڑکی کو اکیلا نہیں چھوڑا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔انسپکٹر نے انہیں کہا تھا کہ اب بھلے لڑکی کے پاس نہ آئے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔پر انہوں نے انسانیت کے ناتے انہوں نے لڑکی کو اکیلا نہیں چھوڑا ۔۔۔۔۔وہ ان کی ہر طرح سے مدد کرنا چاہتے تھے ۔۔۔۔۔۔۔

۔۔۔۔۔دعا مسز اریبہ اور ارمینا باری باری لڑکی کے پاس رکتے تھے

"۔۔دعا تجھے یہ لڑکی جانی پہچانی نہیں لگ رہی ۔۔۔" مسز اریبہ غور سے لڑکی کو دیکھتی تو ۔۔۔وہ اپنے منہ پر چادر ڈال دیتی ۔۔۔۔۔

"جی ماما مجھے بھی ایسا لگا ۔۔۔۔۔۔۔۔"

۔۔۔"۔۔آنٹی بیگ تھا اس کے۔۔۔۔ ہاتھ میں ارمینا کو پتا ہے اس بیگ کا "۔۔۔۔۔"

ارمینا تو دو بجے آئے گی ہاں اس کی اسائنمنٹ رہتی تھی تو آج تھوڑا لیٹ آئے گی " دعا مسز اریبہ کو بتانے لگی ۔۔۔۔۔۔"

"کل احد آرہا ہے " مسز اریبہ روم سے باہر جاتے ہوئے بولی دعا بھی اس کے پیچھے باہر آگئی۔۔۔۔۔۔

۔ "دائود بھی آرہا ہے اس کے ساتھ " دعا نے اپنے بھائی کا بتایا "

اچھا مجھے احد نے نہیں بتایا !اور اس کی میم ؟؟" مسز اریبہ نے دعا سے دائود کی بیوی کا پوچھا "

اس کا نہیں پتہ " دعا کو تو چڑ آرہی تھی ۔۔۔۔دائود کی بیوی سے ۔۔۔۔۔۔"

دعا تم لڑکی کے پاس جائو میں ڈاکٹرز سے مشورہ کر کے بتاتی ہوں کہ کب ڈسچارج کرنا ہے ۔۔۔" ۔۔۔۔۔۔لڑکی نے آنکھیں بند کی ہوئی تھی ۔۔۔۔دعا کو آتا دیکھ کر وہ اٹھ کے بیٹھ گئی ۔۔۔"۔لیٹ جائو"

دعا اس کے قریب جا کے بولی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔وہ لڑکی اسے گھور رہی تھی ۔۔۔۔۔۔اور دعا اس کے قریب بیٹھ گئی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔🌸🌸🌸🌸🌷🌷🌷🌸🌷🌷🌷🌷🌷🌷

" دو دن کے بعد ہم لڑکی کو ڈسچارج کر دے گے ۔۔۔اسے بس تھوڑی توجہ کی ضرورت ہے ۔۔۔۔" ڈاکٹرز مسز اریبہ اور مسٹر آصف کو بتا رہے تھے ۔۔۔۔"لیکن مجھے تو لڑکی ٹھیک لگ رہی ہے ۔۔۔ آپ فائل بنا دے کل ڈسچارج کر دے گے " مسز اریبہ ڈاکٹرز کو مشورہ دینے لگی ۔۔۔۔" ۔مسز اریبہ سائیکالوجیکل مسئلہ ہے ۔۔۔۔۔۔۔ڈاکٹر شمس حتمی فیصلہ کریں گے " ۔۔۔۔۔۔۔۔ہاسپیٹل انچارج نے مسٹر آصف اور مسز اریبہ سے کہا ۔۔۔۔۔۔۔

"میں دعا کو دیکھ آئوں پھر گھر چلتے ہیں " مسز اریبہ ہاسپیٹل کے روم کی طرف چلی گئیں ۔۔۔ اس نے دعا ہانپ رہی تھی اس کا سانس پھولا ہوا تھا "دعا کیا ہوا دعا ۔"

دعا روم سے باہر آتے ہوئے مسز اریبہ سے ٹکرا گئی ۔۔۔۔۔دعا گھبرا ئی ہوئی تھی ۔۔۔"۔۔وہ لڑکی وہ ۔۔۔وہ ۔۔۔" دعا لڑکی کی طرف اشارہ کرتے ہوئے ۔۔۔" کیا ہوا لڑکی کو " مسز اریبہ تیز تیز قدموں سے اندر چلی گئیں ۔۔۔۔۔۔۔۔

۔جاری ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔🍀🍁🍀🍁🍀🍁🍀🍁🍀🍁🍀🍁

پسند آئے تو کمنٹس اور لائک ضرور کریں شکریہ 

اے زندگی ذرا ٹھر جا(مکمل ناول) Where stories live. Discover now