《اے زندگی ذرا ٹھر جا 》
《قسط نمبر 79》《By EeshaNooR 》
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆▪☆▪☆☆☆▪▪
" احد بیٹا کیسے ہو ۔۔۔ڈیڈ سال ہوگیا ہے تمہیں ۔۔۔ایک بار بھی پاکستان نہیں آئے ہو ۔۔۔۔کیا ساری عمر وہاں رہنے کا ارادہ ہے ۔۔۔" ۔۔۔۔۔
احد کو امریکہ گئے ہوئے ڈیڈ سال گذر چکا تھا ۔۔۔۔
۔۔
وہ کبھی امریکہ کبھی یورپ میں ہوتا
احد اپنی امی سے باتیں کرتا ہوا اپنے اپارٹمنٹ میں آیا ۔۔۔۔۔۔۔" ایمان آپ میرے اپارٹمنٹ میں کیا کر رہی ہو ۔۔۔۔۔آپ
پاکستان تھی نہ ۔۔۔۔۔"
ایمان کے پاس احد کے اپارٹمنٹ کی دوسری چابی تھی ۔۔۔احد اور ایمان کا اپارٹمنٹ ۔۔۔
ایک ہی بلڈنگ میں تھا ۔۔۔۔احد کو لگا وہ کوئی چیز اس سے چھپا رہی ہے ۔۔۔
" کیوں نہیں آئوں ۔۔۔۔؟؟"
ایمان ایک دم سے وہ چیز رکھ چکی تھی ۔۔۔" نہیں کسی غیر مرد کے گھر ایسے نہیں آتے۔۔۔۔۔ اور جب وہ اکیلا ہو ۔۔۔"
۔۔۔ایمان مسکرا کر احد کے سامنے آکر بیٹھ گئی ۔۔۔
" او کم آن یار ۔۔۔یہ امریکہ ہے ۔۔۔۔۔یہاں ایسی بات نہیں ہوتی ۔۔۔۔"
اس سے پہلے کہ ایمان اور اس کہ نزدیک آتی ۔۔۔
احد اٹھ کر وضو کرنے چلا گیا ۔۔۔۔ایمان جانتی تھی ۔۔۔۔اب وہ قضا نماز کی نیت کر کھڑا ہو جائے گا ۔۔۔۔
ایمان پیر پٹختی غصے سے وہاں سے چلی گئی ۔۔۔احد کا ۔۔۔نظر انداز کرنا ۔۔۔۔
اس کے اندر پیار کی جگہ نفرت پیدا کر رہا تھا ۔۔۔۔
" ایمن میرا ایک کام کرو گی ۔۔۔۔"ایمان نے اپنے اپارٹمنٹ میں جا کر ایمن کو کال کی ۔۔۔۔
" یار کوئی مشکل کام نہ دینا ۔۔۔۔"
اور پھر جو کام وہ ایمن کو دے چکی تھی ۔۔۔ایمان کہ لبوں پر زہر بھری مسکراہٹ آئی ۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
کرنل صفدر کو کسی کام سے امریکہ جانا تھا ۔۔۔۔۔
" ماموں میں بھی چلوں آپ کے ساتھ ۔۔۔۔مجھے بھی کچھ کام ہے ۔۔۔۔۔"
کرنل صفدر نے مسکرا کر حریم کو دیکھا
۔۔۔۔۔۔" اچھا میری بیٹی کو امریکہ گھومنا ہے ۔۔۔"حریم نے سکون کا سانس لیا ۔۔۔
"اچھا ہوا ماموں نے زیادہ سوال نہیں کیے ۔۔۔۔"
حریم خود سے ہم کلام ہوئی ۔۔۔۔
کرنل صفدر جو اپنی فائلز چیک کر رہا تھا اور حریم اپنے کام کی تفصیل بتانے لگی ۔۔۔۔۔۔
YOU ARE READING
اے زندگی ذرا ٹھر جا(مکمل ناول)
General Fictionکہانی ایک ایسی لڑکی کی جو ہر مشکل اور ہر ظلم سے مقابلہ کرتی ہے ۔۔۔۔