اے زندگی ذرا ٹھر جا قسط 21

344 24 2
                                    

♡♡♡《اے زندگی ذرا ٹھر جا 》♡♡♡

🍁🍁《قسط 21》🍁🍁
🌻🌻🌻《By EeshaNooR》 🌻🌻🌻
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

تیری دادی بہت زیادہ بیمار رہنے لگی بس ہر وقت زری زری کرتی رہتی ۔
ایک دن تیری دادی کی حالت کافی خراب ہو گئی ۔۔۔ہم نے زری کو بتانا چاہا لیکن ۔۔۔۔کہتے ہے نہ  جب ملنا نصیب ہی نہ ہو تو ہر ذریعہ بیکار ہو جاتا ہے ۔۔۔۔موسم کافی خراب تھا ۔۔۔۔۔۔پہاڑی علاقہ ہونے کی وجہ سے ۔۔۔۔۔راستے تو سارے لینڈسلائیڈنگ کی وجہ سے بند ہوگئے ۔۔۔۔فون بھی کام نہیں کر رہا تھا ۔۔۔۔۔۔اسی کی حالت اس رات اتنی بگڑی کہ وہ خالق حقیقی سے جا ملی ۔۔۔
۔۔۔۔تمہاری ماں کے بعد تمہاری دادی کا انتقال گھر میں صف ماتم بچھا گیا ۔۔۔۔ ۔۔۔۔تب تم  سات سال کے تھے ۔۔۔۔امی نے اپنی آدھی  زمین زری کے نام کر دی
۔۔۔۔۔۔۔
چھ دن کے بعد ہم زری کو تیری دادی کا بتا سکے وہ تو جیسے سکتے میں آگئی ۔۔۔۔۔۔۔۔میں فون پر زری زری کرتا رہا پر وہ کچھ نہ بولی ۔۔۔۔۔۔

" اس کے دوسرے دن ہی پہلی فلائٹ پکڑ کر میں کراچی میں پہنچا ۔۔۔۔۔۔" زری میرا یقین کرو میں نے بہت کوشش کی ۔۔۔۔۔تجھے بتانے کی "
۔۔۔۔۔لیکن زری
وہ کچھ ماننے کو تیار نہ ۔۔تھی ۔۔۔" مجھے لگا میری قربانیوں کا کچھ اثر ہوگا پر نہیں ۔۔۔۔آپ لوگ پتھر  کے ہو ۔۔۔۔۔۔۔چلے جائو
میرا اب تم لوگوں سے کوئی تعلق نہیں ۔۔۔۔نہ اب آپ لوگ آئے گے نہ ہی میں آئو گی ۔۔۔۔۔"
"  لیکن زری یہ امانت آپ کی یہ تو رکھ لو "۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
"لے جائو ۔۔۔۔۔مجھے کچھ نہیں چاہئے "۔۔۔۔۔۔
وہ تو بس غش کھا  کر گرنے ہی لگی تھی ۔۔۔۔"
لے جائو مجھے کچھ نہیں چاہیے "
۔۔زری کی بیٹی نے میرا ہاتھ پکڑ کر کہا ۔۔
۔۔"ماموں آپ چلے جائے وہ بچی ماں کی حالت دیکھ کر ڈر گئی ۔۔۔۔۔۔بہت پیاری سی بلکل ایک گڑیا تھی۔۔۔۔۔بلکل اپنی ماں کی طرح ۔۔۔۔۔۔۔۔
" تم پلوشہ ہو ۔۔۔۔اس کا نام پلوشہ تیری دادی نے رکھا تھا ۔

۔۔۔اس کے ابو نے کچھ اور ہی نام رکھا تھا ۔۔ لیکن ہم سب اسے پلوشہ ہی پکارتے تھے ۔۔۔۔۔اچھا بیٹا میں کل پھر آئو گا اسے پیار کیا ۔۔۔۔میں دوسرے دن گیا  لیکن ۔زری کا غصہ کم نہ ہوا ۔۔۔اس نے تو شاید پکا ارادہ کر لیا ۔۔۔ہم سے کوئی بھی تعلق نہ رکھنے کا۔۔۔
۔۔ زری مجھ سے ملنے ہی نہ آئی ۔۔۔۔۔۔۔ان کے شوہر کا رویہ بھی میرے ساتھ کچھ ٹھیک نہیں لگ رہا تھا ۔۔۔۔۔۔میں کچھ دیر پلوشہ کے ساتھ کھیلتا رہا۔۔۔۔ایک رقعہ پلوشہ کو دیا پلوشہ امی کو دینا ۔۔۔۔دل برداشتہ ہو کر ۔۔۔وہاں سے چلا آیا ۔۔۔۔۔۔۔۔میں نے بہت دفعہ فون کیا لیکن اس نے بات نہ کی ۔۔۔۔۔۔۔زری ضد میں سرور خان کی ہی بیٹی نکلی ۔۔۔۔۔۔۔میں اس کے بعد بھی ملنے گیا لیکن وہ نہ ملی ۔۔۔
۔۔۔میں واپس اپنی ڈیوٹی پر چلا گیا اس وقت ہمارا ملک نہایت نازک دور سے گذر رہا تھا ۔۔۔تب میری ڈیوٹی وزیرستان میں لگی  ۔میں تب کیپٹن کے عہدے پر فائز تھا ۔۔۔۔نجانے کتنے جوان شہید ہوئے ۔۔۔ایک بم بلاسٹ میں میں  بھی شدید زخمی ہوا ۔
۔۔نجانے میں کتنے دن تک بیہوش رہا ۔۔۔اس کے بعد مجھے راولپنڈی ہاسپیٹل میں شفٹ کر دیا ۔۔تین سال کے بعد میں کچھ کرنے کے قابل ہوا ۔۔۔۔میری ترقی ہوئی ۔۔۔میں کیپٹن سے میجر کے عہدے پر فائز ہوا ۔۔۔۔میرے اور بہتر علاج کے لیے آپ کے دادا نے مجھے بیرون ملک بھیج دیا ۔۔۔میرا زری سے کوئی رابطہ نہیں ہوا ۔۔۔نرمین سے پو چھا اس نے بھی لاعلمی ظاہر کی ۔۔ آٹھ سال بعد ۔۔۔۔تب مجھے ایک خط ملا ۔۔۔۔۔۔وہ ۔۔۔خط زری کا تھا ۔۔۔۔۔
۔۔۔۔بھائی میں نے آپ کو بہت بار کال کی ۔۔۔۔۔لیکن آپ پاکستان میں نہ تھے ۔۔۔۔۔میری طبیعت دن بدن بگڑتی جا رہی ہے ۔۔۔۔افتخار بھی مجھ سے بیزار ہو چکا ہے مجھے نہیں لگتا میں زیادہ دن زندہ رہ پائو گی ۔۔۔۔۔آپ کسی کاغذات کی بات کر رہے تھے وہ ذکر افتخار کے سامنے مت کرنا
۔۔۔۔۔۔میں چاہتی ہوں آپ آخری دفعہ مجھ سے ملنے آئے ۔۔۔۔
شاید آپ آئے میں زندہ بھی رہو یہ نا رہو پر میری پلوشہ کا خیال رکھنا ۔۔۔۔مجھے جیسے ہی خط ملا ۔۔۔میں پہلی فلائٹ سے کراچی پہنچا ۔۔۔۔۔زری کافی بیمار لگ رہی تھی پلوشہ تب پندرہ سال کی ہو گئی تھی ۔۔۔۔بلکل اپنی ماں کا نقش تھی ۔۔
"زری کیا حالت بنا دی ہے"  ۔۔۔۔۔پلوشہ میری  لیے چائے بنا کے لائی ۔۔۔۔"چلو میرے ساتھ میں تیرا علاج کروائو گا "
" بھائی علاج کو چھوڑو میری بات سنو ۔۔
" ۔۔" ۔۔۔۔لیکن پہلے میری بات  سنواماں نے تیرے نام آدھی جائیداد کر دی تھی  وہ پیپر تمہیں دینے آیا ہو "
۔۔۔۔۔بھائی وہ پیپر آپ رکھے میرے جانے کے بعد پلوشہ آپ کی ذمیداری ہے یہ سب پلوشہ کے نام کروا دو پر اس بات کا پتہ افتخار کو نہ لگے ۔۔۔۔افتخار کسی اور عورت کے چکر میں پڑ گیا ہے ۔۔۔۔۔وہ سب کچھ اس پر لٹا دے گا " مجھے بہت غصہ آیا ۔۔۔" اس کی اتنی ہمت"۔۔۔" بھائی اس کا قصور نہیں میں اسے کوئی خوشی دے نہ پائی ۔۔اما نے بابا کو ناراض کر کے جو رشتہ کیا وہ کامیاب نہ ہو سکا ۔۔۔۔۔" ۔۔۔
۔۔۔مجھے پتہ تھا وہ بہت ضدی پے وہ نہیں چلے گی میرے ساتھ ۔۔۔۔میں نے پلوشہ کو ایک موبائل دیا جب کبھی ضرورت ہو  مجھے یا نرمین کو  کال کرے ۔۔۔۔

اے زندگی ذرا ٹھر جا(مکمل ناول) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora