✋✋اے زندگی ذرا ٹھر جا ✋✋
💗💗قسط ***9*** 💗💗
🌻🌻🌻🌻🌻EeshaNooR 🌻🌻🌻🌻🌻
🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷
🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻
" امی ان کو کہے صحیح سے ساری بات بتائیں۔۔۔ ۔۔خود بھی پھنسے گی اور ہمیں بھی پھسوائے گی۔۔ ۔۔سب نے یہی کہنا ہے اپنے رشتے دار کے لیے رعایت " احمر نے اپنی امی کو سمجھانے کی کوشش کی۔۔۔ ۔۔اور دعا کی طرف دیکھ کر بولا " منہ بند کر صحیح بات بتا " اپنی ہنسی کو روک کے مذاک کے موڈ میں کہا ۔۔۔۔۔ ۔۔۔دعا جو اتنی دیر سے سہمی ہوئی تھی اچانک سے شیرنی بن گئی۔۔۔ ۔۔" تو اصل بات یہ ہے ڈی آئی جی صاحب کسی کو کسی کی مدد نہیں کرنی چاہیے بس "دعا کرسی سے کھڑی ہو کر اسے آنکھیں دکھانے لگی ۔۔۔"بیان تیرا ہی صحیح ہے نا؟ " اسے نے اب ہنسی کو روکے ہوئے تھا ۔۔۔۔۔" دعا بیٹا جلدی سے احمر کو سب بتا دو ارمینا بیٹا سیم بیان دینا باقی احمر خود سنبھال لے گا" مسز اریبہ نے جان چھڑانے والی بات کی ۔۔۔۔۔۔۔احمر اپنی طرف اشارہ کرتے ہوئے ہونٹوں ہونٹوں ۔ میں ماں کی طرف دیکھتے ہوئے "میں کیسے " ۔۔۔۔احمر نے انسپکٹر کو بلا کے واپس ان کا بیان ریکارڈ کروایا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
●وہ دونو روم سے ہاسپیٹل کے لان میں آگئی ۔۔جہاں مسٹر آصف اور مسٹر دانیال کھڑے تھے ۔۔۔۔۔۔۔مسز اریبہ بھی ان کے ساتھ آگئی ۔۔۔احمر ایس پی کو سمجھا کے!! وہ بھی وہی آگئے ۔۔۔اب اس کا فل موڈ تھا دعا کو تنگ کرنے کا ۔۔۔۔۔لیکن دعا اور ارمینا کی حالت دیکھ کر چپ ہو گئے۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔"احمر نے آج ہی چارج سنبھالا ہے سوچا تھا سب کو سرپرائز پارٹی دوں گا ۔۔۔پر سارا سرپرائز ۔۔۔۔۔" مسٹر آصف کہنے لگے .!!تو مسز اریبہ نے بات بدل دی کیونکہ وہ دعا کو شرمندہ کرنا نہیں چاہتی تھی ۔ ۔۔۔۔۔"پارٹی پھر کبھی ہو جائے گی بس میری بیٹی ٹھیک ہو " مسز اریبہ نے دعا کو گلے لگاتے ہوئے کہا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔"۔آپ بچیوں کو لے کر گھر جائو ہم یہی رکتے ہیں ۔"۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔مسٹر آصف اپنی بیوی سے کہنے لگے ۔۔۔۔۔"دانی تم بھی جائو فلائٹ ہے نہ تیری" "نہیں وہ کینسل کروادی تھی اب صبح کو جائو گا " مسٹر دانیال نے گھڑی کی طرف دیکھتے ہوئے کہا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
"💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠
۔۔۔مسٹر دانیال کچھ کاغذی کاروائی ہے آپ ہمارے ساتھ پولیس اسٹیشن چلے گے؟!! سر بس پانچ منٹ کا کام ہے ۔۔۔۔۔"ایس پی نے مسٹر دانیال کو مخاطب کرتے ہوئے کہا ۔۔۔۔"میں انکل کے ساتھ جاتا ہوں " احمر کہنے لگے ۔۔۔۔۔" نہیں سر اتنا کام نہیں ہے آپ پریشان نہ ہو ہم سر کے پانچ منٹ لے گے "ایس پی احمر کو کاغذات دکھانے لگے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔"آپ لوگ جائو" ۔۔۔مسٹر آصف نے اپنی بیوی اور دعا والوں کو کہا "میں اور دانی پولیس اسٹیشن سے ہو کر یہاں معاملہ دیکھ لے گے "۔۔۔۔۔نہیں میں یہی رکتی ہوں !! جب تک لڑکی کو ہوش آئے ۔۔تم پولیس اسٹیشن سے ہو کر دانی بھائی کو گھر چھوڑ آنا اور آپ بھی تھوڑا آرام۔ کر لے صبح کو آپ اور احمر آجانا !!"مسز اریبہ ان سے بات کر کے ۔۔واپس ان کے پاس آئی ۔۔۔۔" احمر بیٹا تم ان کو گھر چھوڑ آئو اور ہاں کینٹین میں کچھ کھلا پلا لینا ۔۔۔۔۔۔۔۔بچیوں نے رات سے کچھ نہیں کھایا ۔۔" ۔۔۔اور ماما آپ نے "دعا نے مسز اریبہ کو کہا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔"بیٹا میں ڈنر کے بعد آئی تھی آپ تو پتا نہیں کب سے یہاں ہو ۔۔جائو بیٹا!!! ارمینا بیٹا آپ گھر جائو گے ؟؟" مسز اریبہ نے ارمینا سے پوچھا ۔۔۔۔۔۔۔"۔۔نہیں یہ میرے ساتھ جائے گی ۔"دعا بولی تو ارمینا نے اثبات میں سر ہلایا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
"
" اچھے بھلے آفیسر کو ڈرائیوربنا دیا ہے !!بڑے ظالم ہوتے ہیں یہ حسن والے "احمر ان دونوں کا موڈ ٹھیک کرنا چاہتا تھا۔ ۔۔ لیکن ان کو تو اس لڑکی کا ٹینشن تھا ۔ بس اسی کے بارے میں سوچ رہی تھی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔" دعا حد کر دی یار تونے مجھے پہچانا ہی نہیں "۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔"کافی دن بعد دیکھا تھا شاید اس وجہ سے " دعا کی آواز جیسے کسی کنویں سے آرہی ہو ۔۔۔۔۔۔"۔۔۔مس " احمر نے ارمینا کو مخاطب کیا کیوں کہ چپ تواس سے رہا نہیں جا رہا تھا ۔۔"ارمینا "احمر نے مس کہا تو ارمینا نے ارمینا کہہ کر اس کا جملہ پورا کیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
"میری گاڑی کتنے دن پولیس اسٹیشن میں رہے گی " دعا احمر سے پوچھنے لگی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔"لڑکی کے بیان تک ۔۔"ان دونوں کی حالت دیکھ کر احمر کو بھی سیریس ہونا پڑا ۔۔۔۔۔
وہ کینٹین پر رکا تو دعا نے نہ اترنے کا اعلان کر دیا ۔۔۔۔۔۔" گھر چلو ورنہ میں یہی بیہوش ہو جائو گی۔۔۔۔مجھ سے اب اور نہیں چلا جائے گا بس گھر چھوڑ دو " دعا تھکان اور پریشانی میں نڈھال ہو چکی تھی۔۔۔۔۔۔۔۔" ۔۔۔۔اوکے میں گاڑی میں ہی کچھ لے آتا ہو "۔۔۔۔جیسے ہی اس نے گاڑی روکی اس کے وی آئی پی پروٹوکول میں سے ایک سپاہی تیزی سے اس کے پاس آئے ۔۔۔۔۔" سر جی کچھ چاھیے " ۔۔۔۔۔۔۔یا اللہ اب میں کہیں گھوم پھر بھی نہیں سکتا ؛"۔۔۔۔۔۔۔دعا کو احمر کی بات یاد آگئی۔ تو وہ مسکرائی ۔۔۔۔۔" ہاں کچھ کھانے کے لیے لے آئو ۔اور دو کافی !!مس آپ کیا لے گی چائے کافی کولڈ ڈرنک " اس نے ارمینا کو مخاطب کیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔"اس کے لیے چائے منگوا دو " اس کی جگہ دعا نے جواب دیا ۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔🌺🌺🌺
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻
● دعا اور ارمینا گاڑی میں ہی سو گئی ۔ ۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ارمینا کے بالوں کی لٹیں اس کے چہرے پر آ!!! جا رہی تھی ۔۔۔نہ چاہتے ہوئے بھی احمر کی نظر اس کے چہرے پر پڑ رہی تھی ۔۔۔۔۔ اس نے اپنے سر کو جھٹکا ۔۔۔۔لگتا ہے آج میرا بھی اکسینڈنٹ ہو کے رہے گا ۔۔۔۔۔او احمر ہوش کر ۔۔۔۔۔وہ دل ہی دل میں بولے ۔ ایسے چہرے تو ہزار دیکھیں ہے ۔۔۔چل دو دن دیکھ پھر جی بھر جائے گا ۔۔۔۔۔۔۔وہ اپنے دل کو سمجھانے لگا ۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁۔جاری ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔
کمنٹس اور لائک ضرور کریں شکریہ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
اے زندگی ذرا ٹھر جا(مکمل ناول)
Genel Kurguکہانی ایک ایسی لڑکی کی جو ہر مشکل اور ہر ظلم سے مقابلہ کرتی ہے ۔۔۔۔