اے زندگی ذرا ٹھر جا قسط 15

364 26 1
                                    


🐋🐋🐋《اے زندگی ذرا ٹھر جا 》🐋🐋🐋🐋🐋

🐥🐥🐥🐥🐦🐦🐦🐥🐦🐦🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥

🐳🐳🐳🐳قسط 《{15}》🐳🐳🐳🐳🐳🐳🐳

⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘

🌻🌻🌻《By EeshaNooR》🌻🌻🌻

⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘

"تین دن گزر چکے لڑکی کا کچھ پتا نہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔"مسعود پریشانی سے کہنے لگا ۔۔۔۔۔۔۔!!۔کیا ضرورت تھی۔ باجی اسے اتنا مارنے کی پیار سے سمجھا تی تو یہ سب نہ ہوتا ۔۔۔۔۔" ہاں سارا الزام مجھے دے تیری نیت خراب تھی اس وجہ سے لڑکی بھاگی ۔۔۔۔تجھ سے صبر ہوتا تو یہ دن دیکھنا نہ پڑتا " دونوں بہن بھائی ایک دوسرے کو الزام دینے بیٹھ گئے ۔۔۔۔۔۔۔"۔نعمان بیٹا بہن کا کچھ پتا لگا ۔۔۔۔" افتخار میاں جو بیٹی کو دعائیں دے رہے تھے کہ محفوظ ہاتھوں میں ہو "پڑوس میں سب لوگ باتیں بنا رہے ہیں " ۔۔۔۔۔نعمان اپنے باپ کا بستر ٹھیک کرتے ہوئے بول رہا تھا ۔۔۔۔۔"۔۔۔۔بس بیٹا میں اس دن کو کوس رہا ہوں جس دن میں نے زریں گل سے بیوفائی کی میرے برے حالات تب سے شروع ہوگئے۔۔۔۔۔" ۔۔۔۔"آپ نے اپنی بیوی سے بیوفائی کیوں کی میری ماں کی وجہ سے " نعمان جو کئی بار یہ بات سن چکا تھا اس نے وجہ پوچھ ہی لی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

🐳🐳🐳🐳🐳🐳🐳🐳🐳🐳🐳🐳🐳🐳🐳🐳🐳

" باجی مجھے لگتا ہے ہمیں یہ گھر چھوڑ دینا چاہیے اگر وہ زندہ ہوئی اور پولیس کو لے کہ آگئی تو " ۔۔۔۔۔مسعود اپنی بہن نبیلہ کو مشورہ دینے لگا ۔۔۔۔۔۔" اور افتخار بھائی کو کہے گے بدنامی کی وجہ سے جا رہے ہیں وہ بھی راضی ہوجائے گا " ۔۔۔۔۔۔۔پر اتنی جلدی میں گھر کون خریدے گا "۔۔۔۔۔۔ نبیلہ اب پریشانی میں کہنے لگی ۔۔۔۔" ارے باجی وہ مجھ پر چھوڑ دے وہ پاس والی سغرا خالہ کب سے کہہ رہئ ہے " ۔۔۔نہیں وہ اب پیسے پورے نہیں دے گی " ۔۔۔۔" ارے باجی پیسے پورے لے کر آئوں گا ۔۔کہو ں گا جلدی سے دے ورنہ اور لوگ بھی ہے مکان کے لیے "۔۔۔۔۔۔۔" ہائے اللہ میرا بھائی کتنا ہوشیار ہو گیا ہے " نبیلہ اپنے بھائی کی نظر اتارنے لگی ۔۔۔۔۔۔۔۔🐳🐳🐳🐳🐳

🐳🐳🐳🐳🐳🐳🐳🐳🐳🐳🐳🐳🐳🐳🐳🐳🐳

"بیٹا تمہاری امی کی وجہ سے نہیں ۔۔۔وہ تو کوئی اور تھی اور وہ مجھے دھوکا دے کر چلی گئی " ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔وہ نعمان کو اپنے پاس بٹھا کر اپنے ماضی کے بارے میں بتانے لگا ۔۔۔۔۔۔⏪⏪⏪⏪⏪۔۔۔۔۔

۔۔( میں نے پہلی دفعہ۔ زرہں گل کو میرے ماموں کی شادی پر دیکھا ۔۔۔۔۔۔بس ایک جھلک دیکھی ۔۔۔۔۔۔۔۔اس کی وہ جھلک کافی تھی کسی کو پاگل کرنے کے لیے ۔۔۔۔۔۔۔۔ میرے ماموں کی شادی پختونوں میں ہو رہی تھی ۔۔۔۔۔ان کی کوئی دور کی رشتے داری تھی ۔۔۔۔پر رشتہ کافی مشکل سے ملا ۔۔۔۔۔۔دونوں کے خاندان برابر کے تھے پر ہم لوگ پٹھان نہ تھے اس وجہ سے اس رشتے پر کافی مسئلے ہوئے ۔۔۔۔۔۔لیکن آخر کار رشتہ مل گیا ۔۔۔۔۔۔وہ لوگ مانسہرہ میں رہتے تھے ۔۔۔۔۔۔۔۔اس علاقے کی طرح وہاں کے لوگ بھی خوبصورت تھے ۔۔۔۔۔اور پہاڑوں کی طرح سخت ۔۔۔۔۔۔۔۔۔میں بارات میں اپنی نانی اماں ۔۔اور امی کے ساتھ بری لے کر جا رہا تھا ۔۔۔بری کا کچھ سامان میں نے بھی اٹھا یا ہوا تھا ۔۔۔۔۔میں ان کے پیچھے پیچھے جا رہا تھا ۔۔۔مجھے ان کا رواجو کا پتہ نہیں تھا ۔۔۔ ان کے پیچھے میں بھی اندر چلا گیا ۔۔۔۔تبھی میری نظر زریں گل پر پڑی ۔۔۔۔بس دیکھتا ہی رہ گیا ۔۔۔۔۔۔۔)

اے زندگی ذرا ٹھر جا(مکمل ناول) Where stories live. Discover now