اے زندگی ذرا ٹھر جا قسط نمبر 72

263 24 0
                                    


《اے زندگی ذرا ٹھر جا 》

《قسط نمبر 72》
《By EeshaNooR 》

☆▪▪▪▪▪▪▪☆▪♡♡♡♡◇◇

وہ پھر سے حریم کو اپنی ماں کے  نام سے بلانے لگی ۔۔۔۔

وہ کھانا لے آئے ۔۔۔بکرے کی پوری ران بھون کہ رکھ دی تھی ۔۔۔

اس کے ساتھ بریانی طرح طرح کہ کھانے تھے ۔۔۔۔وہ چھوٹے بچوں کی طرح نوالہ  توڑ توڑ   کر اپنے  کانپتے ہاتھوں سے کھلانے لگی ۔۔۔۔وہ ہاتھ آگے کرتی حریم اس کا ہاتھ پکڑ کر خود آگے کرتی ۔۔۔اتنی محبت دیکھ کر حریم کو ڈر لگنے لگا ۔۔۔کہیں یہ سب بھی نہ چھن جائے ۔...

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

اس کے ساتھ بریانی طرح طرح کہ کھانے تھے ۔۔۔۔
وہ چھوٹے بچوں کی طرح نوالہ  توڑ توڑ   کر اپنے  کانپتے ہاتھوں سے کھلانے لگی ۔۔۔۔
وہ ہاتھ آگے کرتی حریم اس کا ہاتھ پکڑ کر خود آگے کرتی ۔۔۔
اتنی محبت دیکھ کر حریم کو ڈر لگنے لگا ۔۔۔کہیں یہ سب بھی نہ چھن جائے ۔۔۔
وہ کھانا کھلاتی ۔۔۔بچپن کی باتیں کرتی ۔۔۔۔
حریم مسلسل سفر سے کافی تھک چکی تھی اس کی آنکھیں بیٹھے بیٹھے بند ہونے لگی ۔۔۔
اس نے کچھ عورتوں کو برتن اٹھانے کا کہا ۔۔۔شاید کام والی تھی ۔۔۔
وہ سلا بھی ۔۔۔اپنی گود میں رہی تھی ۔۔۔
حریم سر رکھ کر ایسا سوئی کہ دنیا کی خبر نہ ہوئی ۔۔۔۔

☆☆☆☆▪♡◇◇◇◇◇◇◇◇◇♡♡◇◇◇

ادھر احد کو بڑی مشکل سے کرنل صفدر کے گھر کا پتہ لگا ۔۔۔
وہ پورا دن ڈھونڈتا  رہا ۔۔۔نہ کھانے کا ہوش نہ پینے ۔۔
کا ۔۔۔کرنل صفدر کے گھر ۔۔۔کا پتہ لگا ۔۔تو اسے کھانے پینے کا ہوش آیا ۔۔۔
ایک ہوٹل پہ کچھ دیر ٹھرا ۔۔۔۔اسے لگا اسے اب حریم مل گئی ۔۔۔
وہ فریش ہو کہ ۔۔کرنل صفدر کے گھر پہنچا ۔۔
اسے شام ہو گئی تھی ۔۔۔۔
" یہ میجر صفدر کا گھر ہے " احد نے پوچھا تو ۔۔۔ایک چوکیدار نے جواب دیا ۔۔" ۔۔جی یہ کرنل صفدر کا گھر ہے ۔۔آپ کو کس سے ملنا ہے "
" جی کرنل صاحب سے ۔۔۔"
" لیکن یہاں تو کوئی نہیں رہتا کرنل صاحب سال میں ایک بار آتا ہے ۔۔۔یا دو سال بعد ۔۔۔ابھی ۔۔۔چھ مہینے سے کوئی نہیں آیا ۔۔"
احد نے دوبارہ حیرت سے پوچھا " ان دو چار دنوں میں بھی کوئی نہیں آیا ۔۔۔"
چوکیدار احد کے بار بار پوچھنے سے جھنجھلا گیا ۔۔۔
" نہیں صاحب کوئی بھی نہیں ۔۔"
احد نے بھی محسوس کیا اس بار جواب ۔۔وہ غصے میں دے رہا ہے ۔۔۔
احد کے آنکھوں کے  سامنے تو اب اندھیرا چھا گیا ۔۔۔۔۔" یہاں کرنل صفدر کا کوئی اور گھر ہے ۔۔۔" ۔۔۔
" نہیں صاحب جی ۔۔۔پشاور میں ان کے والد رہتے ہیں ۔۔"

" اس کا پتہ ہے آپ کے پاس ۔۔"
چوکیدار نے نفی میں سر ہلایا ۔۔۔۔۔۔

" کوئی نمبر ۔۔۔تو ہوگا ۔۔۔۔"
" ہمارے پاس نمبر نہیں ۔۔۔جب صاحب نے آنا ہوتا ۔ہے ۔۔وہ ایک دن  پہلے اپنا نوکر بھیجتا ہے ۔۔۔وہ آکر صفائی وغیرہ کروا دیتے ہیں ۔۔۔۔"

اے زندگی ذرا ٹھر جا(مکمل ناول) Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt