🐥🐥《اے زندگی ذرا ٹھر جا 》🐥🐥
🐦🐦《قسط*** 17***》🐦🐦
🌹🌹🌹🌹《By EeshaNooR 》🌹🌹🌹
🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲
ارسلان ٹاول سے بال سکھاتے ہوئے باتھ روم سے نکلا تو ۔۔ کرنل صفدر ہاتھ میں موبائل لے کر کھڑے۔ تھے ۔۔۔۔۔۔۔"۔کون ہے یہ لڑکی ۔۔۔۔!" ۔۔۔۔۔۔کون سی لڑکی۔ کہاں ہے " وہ جان بوجھ کر ادھر اودھر دیکھنے لگا " ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔" فلائنگ آفیسر ارسلان ۔۔۔آئ ایم سیریس ۔۔"کرنل صفدر کے چہرے پر ناگواری کے تاثرات صاف ظاہر تھے۔۔۔۔۔۔۔
پاپا دادا کی طبعیت کیسی ہے ۔۔۔۔۔۔" ارسلان بات بدلو مت۔۔۔۔۔" ۔۔۔۔میں نے پی اے ایف میں تجھےاس لیے نہیں بھیجا کہ تم لڑکیوں کے پیچھے Flying کرتے پھرو۔۔" ۔۔۔۔۔۔۔۔
ارسلان ۔باہر لان میں !!میں تمہارا ویٹ کر رہا ہوں ۔۔۔۔۔۔" ارسلان نے بس جی کہا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ارسلان کا موڈ پہلے ہی ٹھیک نہ تھا اپنے والد کے لیکچر کے بعد اور بگڑ گیا ۔۔۔۔۔۔۔۔موبائل پر رنگ آرہی تھی ۔۔۔۔۔پر اسنے کال ریسیو نہ کی ۔۔۔۔دعا کو میسج کر دیا۔۔۔۔" ۔۔کال مت کرو" ۔۔۔۔۔دعا کہ میسجز دیکھ کر ۔۔۔۔۔۔۔ارسلان نے خود ہی کال کر دی۔۔۔" جب میں نے آپ کو کہا ہے کال نہ کرو تو کیوں کی کال بتا سکتی ہوں ۔۔"ارسلان میری بات تو سنو ۔۔۔۔۔" ۔۔۔۔۔"مجھے تمہاری کوئی بات نہیں سننی۔ ۔۔۔اور پلیز مجھے آئندہ کال مت کرنا ۔۔۔۔۔" اس نے اپنی سنا کہ کال اینڈ کر دی ۔۔۔۔۔۔۔
🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻
دعا جس نے بہت امید سے کال کی۔ ۔۔۔۔۔اسے یہ بتانے کے لیے کہ اس کے والد راضی ہے ۔۔۔۔۔اسے اپبے سارے خواب چکنا چور ہوتے ہوئے محسوس ہوئے ۔۔۔۔۔۔۔۔ارسلان نے اس سے پہلے کبھی اتنے تیز لہجے میں بات نہیں کی ۔۔۔۔۔اسے نظر انداز کرتا تھا پر کبھی ۔۔۔۔۔اتنا سخت لہجا نہیں تھا ۔۔۔۔۔۔دعا نے پھر سے کال ملائی ۔۔۔۔۔۔۔پر نمبر بند جا رہا تھا ۔۔۔۔۔دعا نے زور سے موبائل پھینکا ۔۔۔۔۔۔۔ساری چیزیں الٹ پلٹ کرنے لگی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔"کوئی نہیں کرتا مجھ سے پیار کوئی نہیں کرتا ۔۔" مجھے زندہ رہنے کا کوئی حق نہیں " ۔۔۔۔۔۔۔۔۔" بوا بوا دعا بی بی کے کمرے میں ٹوٹنے کی آوازیں آرہی ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔لگتا ہے
YOU ARE READING
اے زندگی ذرا ٹھر جا(مکمل ناول)
General Fictionکہانی ایک ایسی لڑکی کی جو ہر مشکل اور ہر ظلم سے مقابلہ کرتی ہے ۔۔۔۔