اے زندگی ذرا ٹھر جا قسط نمبر 30

338 24 0
                                    

🐦🐥🐥《اے زندگی ذرا ٹھر جا 》🐥🐥🐦

🐦🐥🐥《قسط 30》🐥🐥🐦

🐦🐥🐥《By EeshaNooR 》🐥🐥🐦

دائود کا خیال اس کی طرف جانا ایک فطری عمل تھا ۔۔۔۔۔۔اس کی سادگی اور حیا کسی کو بھی متاثر کر سکتی تھی ۔۔۔۔دائود کو گھر آئے تیسرا دن تھا ۔۔۔۔۔وہ جس ماحول میں پلا بڑھا تھا وہاں تو اب ایسی لڑکیاں نایاب تھی ۔۔۔۔۔ماڈرن ماحول ۔۔۔۔آزاد سوچ ۔۔۔۔لڑکے لڑکیوں کی ہر قسم کی دوستی یہاں جائز سمجھی جاتی ۔۔۔۔پردہ کرنے والوں کو جاہل اور بیوقوف کہا جاتا ۔۔۔۔۔۔۔

۔۔۔۔مرد چاہے کتنا ماڈرن ہو جائے ۔۔۔۔۔۔بیوی اسے سات پردوں والی ہی چاہیے ۔۔۔۔خود چاہے کتنے کو دیکھے پر اس کی بیوی ۔۔۔۔اسے ۔۔سیپ کے موتی جیسی چاہیے ۔۔۔۔۔۔ارمینا اور حریم کو دیکھ کر وہ دعا کی طرف سے مطمئن تھا کہ کم سے کم اس کی فرینڈز تو اچھی ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔

کالج میں اسے ایسی لڑکیوں میں دلچسپی نہ تھی پر شادی کے بعد جو اس کے ساتھ ہوا اس کا دماغ ٹھکانے لگ گیا ۔۔۔۔۔۔

🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐤🐤🐤🐥🐥🐥🐥🐥🐣

حریم بھی دائود اور دوریب کے بارے میں ہی سوچنے لگی ۔۔۔۔میں نے کیا ٹھیک کیا ؟؟۔۔۔ دوریب اسے لے کہ وہ کیا سوچے گا ۔۔۔۔حریم پہلے تو بڑی پردے والی بنتی تھی اب ایک دم سے بچے کی آیا بن گئی ۔۔۔۔۔۔لیکن وہ تو یہ بھی نہیں جانتا ۔۔۔۔میں حریم ہوں ۔۔۔پھر تو وہ میرے بارے میں اور بھی غلط سوچ رہا ہوگا ۔۔۔۔۔مجھے اتنی رات کو روم سے باہر نہیں جانا چاہیے تھا ۔۔۔۔۔لیکن دعا کہ روم میں بھی پرائیویسی کہا ہے ۔۔۔۔۔سب آجاتے ہیں ۔۔۔مجھے دعا سے کسی دوسرے روم کی بات کرنی پڑے گی جہاں کوئی زیادہ آتا جاتا نہ ہو ۔۔۔۔لیکن فلحال دعا کو میری اور مجھے دعا کی ضرورت ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ہم دونوں اکیلے پاگل ہو جائے گے پر میں کب تک دعا پر بوجھ بنوں گی ۔۔۔۔۔پر میں جائوں تو کہاں ۔۔۔۔۔کیا ماموں کے پاس ۔۔۔۔بابا بھی یہی کہہ رہے تھے میں ماموں کے پاس جائو ۔۔۔۔۔پر میں کیسے جائو مانسہرہ تو بہت دور ہے ۔۔۔۔۔۔۔مجھے کسی کی مدد لینی چاہیے ۔۔۔۔۔

پر کس کی لوں احد کی ۔۔۔۔۔

لیکن اب میں بچی نہیں ہوں ۔۔۔۔۔میں کسی غیر مرد سے ۔۔۔۔۔

لیکن احد تو اپنا سا لگتا ہے ۔۔۔۔۔

وہ اٹھ کر پھر سے احد کا وہ خط اور گفٹ دیکھنے لگی ۔۔۔۔۔

وہ اس کے لیے پہلا اور آخری خط تھا ۔۔۔۔۔۔۔

کوئی پرایا اپنا کیسے ہوسکتا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔

اور جو اپنے تھے ۔۔۔۔۔حریم کی آنکھوں میں آنسو آگئے ۔۔۔۔۔

کہاں ہے اپنے ۔۔۔۔۔

بابا۔۔۔۔۔ جسے بہت دیر سے احساس ہوا ۔۔۔۔۔۔

کہ میں اس کی بیٹی ہوں ۔۔۔۔یا وہ ماموں جس نے پلٹ کے خبر نہ لی ۔۔۔۔۔وہ دادی جو ہر وقت اس کی ماں کو منحوس کہتی ۔۔۔۔۔

اے زندگی ذرا ٹھر جا(مکمل ناول) Where stories live. Discover now