♡♡♡《اے زندگی ذرا ٹھر جا 》☆☆☆♡♡♡♡《قسط نمبر 50》☆☆☆☆☆
☆☆☆☆《By EeshaNooR 》☆☆▪▪
" بھائی آپ نہ جائو ۔۔۔وہاں بہت خطرہ ہے "
پری نے رونی سی صورت بنا لی ۔۔۔۔
" ارے میری گڑیا ۔۔۔کچھ نہیں ہوتا اب سب ٹھیک ہو گیا ہے ۔۔۔۔۔ویسے تو ہمارا کام ہی خطروں سے مقابلہ کرنا ہے ۔۔"ارسلان اٹھ کر اپنی بقیہ پیکنگ کرنے لگا ۔۔۔۔
دعا کے بارے میں سوچنے لگا ۔۔۔۔۔
پری ارسلان کے موبائل پر گیم کھیلنے لگی ۔۔۔۔۔۔
" پری امی کو بلائو ۔۔"
" اوکے بھائی ابھی بلا کہ لاتی ہوں ۔۔۔۔۔"وہ سوچنے لگا بات شروع کہاں سے کروں ۔۔۔۔۔۔۔
☆▪▪▪▪▪▪♤♡♡◇◇♤¡♤♡♡♡◇◇◇
" میں تجھ سے لڑنے آیا تھا " ۔۔۔۔۔احمر نے پانی پی کے اپنا غصہ کچھ کم کیا ۔۔۔۔۔
" لڑنے پر کیوں ۔۔" ۔۔۔۔۔۔۔
" ایسے ہی بس ۔۔" ۔۔۔۔۔۔احمر اب ساری بات بھول چکا تھا ۔۔۔۔۔" سن اس کی کوئی بھی بات مت سنا کرو منہ توڑ دیا کرو اس کا ۔۔۔"
احمر کو اب بھی عابد پر غصہ آرہا تھا ۔۔۔۔۔
" میں یہ سب حریم کی وجہ سے برداش کر گئی ۔۔۔۔امی نے پھر۔ اس بات کو لے کہ سارا الزام اس پر لگانا تھا "
احمر حریم نام کا سن کر ٹھٹھکا ۔۔۔۔
" کیا نام لیا تھا تم نے ابھی "
دعا کو بھی اپنی غلطی کا احساس ہو گیا اسے نام نہیں لینا تھا ۔۔۔۔۔۔
" کون سا نام " دعا ایک دم سے انجان بن گئی ۔۔۔۔۔
" شاید تم نے حریم کہا " احمر ماتھے پر شکن ڈالے دعا کو دیکھ رہا تھا ۔۔۔۔۔
" نہیں حریم کب کہا ۔۔۔۔میں نے تو تحریم۔ کہا اس لڑکی کا نام یہی ہے "دعا نے ہم نام ڈھونڈ کے بات کو سنبھال لیا
" اوکے پھر بھی ۔۔۔اپنا خیال رکھنا "
احمر جا چکا تھا ۔۔۔۔دعا بھی اپنے کمرے کی طرف پلٹی ۔۔۔۔۔دائود دروازے کے سامنے کسی مجرم کی طرح کھڑا تھا
دعا نے اسے دیکھ کر ابرو اچکا کر ۔۔دائود سے پوچھا تو اس نے نفی میں سر ہلایا ۔۔۔۔
۔۔دعا کو اپنے بھائی کے چہرے پر شرمندگی صاف دکھائی دے رہی تھی ۔۔۔۔۔۔
" کیا ہوا ہے " ۔۔۔
" ۔۔۔۔کچھ کہوں گا تم غصہ تو نہیں کرو گی ۔۔۔۔"دائود کو اب دعا کہ غصے سے خوف آنے لگا تھا ۔۔۔۔۔۔
" مجھے تمہاری دوست بہت اچھی لگتی ہے ۔۔۔ایسا لگتا ہے میں نے اسے پہلے کہیں دیکھا ہے ۔۔۔۔۔۔۔"
دعا اپنے ہونٹوں پر ایک شریر سی مسکراہٹ لائی ۔۔۔۔" او تو میرے بھائی کو مشرقی لڑکی پسند آگئی ہے ۔۔۔۔پر کیا کریں اس کے جو رشتے دار ہیں وہ تھوڑی سخت طبیعت کے ہیں "
VOUS LISEZ
اے زندگی ذرا ٹھر جا(مکمل ناول)
Fiction généraleکہانی ایک ایسی لڑکی کی جو ہر مشکل اور ہر ظلم سے مقابلہ کرتی ہے ۔۔۔۔