اے زندگی ذرا ٹھر جا قسط 25

332 28 2
                                    

🌸🌸🌸《اے زندگی ذرا ٹھر جا》 🌸🌸🌸

☆☆☆☆☆《قسط 25 》💫💫

《By EeshaNooR 》☆☆▪▪▪🌱🌱🌱🌱🌱

🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌼🌻🌻🌻🌻🌻🌼🌻🌻🌻🌻

حریم نے پھر ڈائری کھول کہ پڑھنا شروع کی ۔۔۔۔۔۔۔

(میں اکثر دادا کے گھر چلی جاتی ۔۔۔۔۔۔دادا اور ۔۔ابو کی اکثر لڑائی رہتی تھی۔۔۔۔۔میری سمجھ میں اس وقت کوئی بات نہیں آتی تھی ۔۔۔لیکن بعد میں ساری باتیں سمجھ میں آگئی

۔۔۔پھر ایک دن دادا کی طبعیت بہت زیادہ خراب ہو گئی

۔۔۔۔۔دادا کا وہ بہت پیارا سا گھر بھی ہمارا نہ رہا ۔۔۔۔۔۔اور پھر دادا بھی نہ رہے ۔۔ ۔ ۔۔ میں بہت روئی ۔۔۔۔کیونکہ میرے تو دادا ہی مجھے بابا کا پیار دیتے تھے ۔۔۔۔۔) ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ڈائری بند کر کے وہ اپنا ماضی یاد کرنے لگی ۔۔۔۔۔۔ماضی اچھا بھی برا بھی ۔۔۔۔۔دادا کی موت کیا ۔۔۔۔کیا زندگی کچھ اور پل نہیں ٹھر سکتی ۔۔۔۔۔وہ اٹھی پانی پیا ۔۔۔۔۔کچھ دیر آنکھیں بند ۔کیے لیٹی رہی ۔۔نصیبن بوا دو تین بار آئی کمرے میں اسے لیٹا دیکھ کر اپنے کام میں لگ گئی ۔ ۔۔۔" ۔اب ٹھیک ہے بچی " ۔۔۔۔نصیبن بوا نے آہستہ سے کہا ۔۔۔۔" بیٹیا کچھ چاہیے ۔۔" ۔۔۔حریم نے بس نفی میں سر ہلایا ۔۔۔۔کچھ دیر آنکھیں بند کیے ۔۔۔۔بیڈ سے ٹیک لگائے بیٹھی رہی ۔۔۔۔۔۔۔پھر سے ڈائری کھول کہ ڈائری پڑھنا شروع کی ۔۔۔۔

( دادا کی تعزیت کرنے ۔۔۔۔۔۔۔ہبہ کے امی ابو ۔۔۔۔بھائی سب آئے میرے پاس ۔۔۔۔دعا کی امی نہیں۔آئی ۔۔۔۔وہ تھوڑی عجیب ہی تھی ۔۔۔۔۔ بس اس کے ابو آئے ۔۔۔۔۔۔۔۔ہبہ کی امی بہت اچھی تھی

۔۔ ابو امی پر بہت غصہ ہوئے کہ آپ کے بھائی نہیں آئے ۔۔۔۔امی بس گردن جھکائے روئے جا رہی تھی ۔۔۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔اس صدمے سے ہم نکل ہی نہ پائے تھے کہ اور ایک بری خبر ہماری منتظر تھی ۔۔۔۔۔۔۔۔

ایک دن میں اسکول سے گھر آئی ۔۔۔۔۔امی بے چینی سے ادھر اودھر ٹہل رہی تھی ۔۔۔"۔۔کیا ہوا امی " ۔۔۔۔"پتہ نہیں بے چینی ہو رہی ہے ۔۔۔

۔۔مانسہرہ چلتے ہیں" ۔


¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.



۔۔"۔۔نانو کے گھر "

اے زندگی ذرا ٹھر جا(مکمل ناول) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora