اے زندگی ذرا ٹھر جا 27

335 25 2
                                    


☆☆《اے زندگی ذرا ٹھر جا 》☆☆☆☆

♨♨《قسط 27 》♨♨

☆☆☆☆《By EeshaNooR- 》☆▪▪▪▪▪▪

🔰🔰🔰🔰 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔰🔰🔰🔰🔻🔻🔻

دعا کمرے میں آئی ۔۔۔۔لیکن اسے یہ ہوش تک نہ تھا ۔۔۔۔کہ کوئی کمرے میں ہے بھی کہ نہیں ۔۔۔۔۔۔بس اپنی سوچوں میں گم ۔۔۔۔۔جو خوشی ارسلان کے آنے پر تھی ۔۔۔۔۔وہ اب کسی انجانے خوف کی پیچھے دب گئی ۔۔۔۔۔ارسلان کو کھونے کا خوف ۔۔۔۔اس خوشی میں کہیں کھو گیا ۔۔۔۔۔۔

۔۔۔۔۔حریم اسے دیکھ رہی تھی ۔۔۔۔جس کے لیے وہ اجنبی تھی ۔۔۔۔۔۔۔

دعا اچانک سے اٹھی ۔۔۔اور حریم کے گلے لگ کے رونے لگی ۔۔۔۔۔حریم کے لیے یہ سب اچانک ہوا ۔۔۔۔وہ حیرت میں آگئی ۔۔۔۔۔

دعا کو آنسوو نے حریم کو آواز دے دی ۔۔۔۔۔۔۔

" کیوں رو رہی ہوں ۔۔۔۔۔" ۔۔۔۔دعا اس کے اس طرح بولنے پر شاکڈ ہوئی ۔۔۔

اور اپنی حرکت بھی عجیب لگی ۔۔۔۔۔حریم نے اٹھ کر اسے پانی پلایا ۔۔" ۔۔۔کیسی طبعیت ہے تمہاری ۔۔" دعا کو کچھ ہوش آیا کہ کوئی اس کہ رحم و کرم پر پڑا ہے ۔۔۔۔

اب وہ صحیح سے بول پا رہی تھی " ۔۔۔۔ٹھیک ہو ۔۔۔" ۔۔۔"۔کھانا کھایا " حریم نے اثبات میں سر ہلایا ۔۔۔۔۔

" سو جائو ۔۔۔۔۔۔۔۔" ۔۔۔۔۔۔دعا کو لگا کہ وہ اس کی وجہ سے پریشان ہو رہی ہے ۔۔۔۔۔

"تم۔۔م کیوں رو رہی تھی ۔۔" حریم اس کی پہلو میں آکر بیٹھ گئی ۔۔۔۔۔نہیں کچھ نہیں ہوا ۔۔۔۔لیکن یہ کہتے ہوئے بھی اس کی آنکھوں سے ۔۔۔۔آنسو نکل رہے تھے ۔۔۔حریم نے اسے مخاطب کیا ۔۔۔۔۔

" دعا ۔" ۔۔۔۔۔۔" جی "

" دعا مجھے پہچانا۔۔۔۔۔" ۔۔۔۔۔۔۔دعا نے گردن نفی میں ہلائی ۔۔۔۔۔" کیا میں اتنی بدل گئی ہوں ۔۔۔" ۔۔۔۔حریم کی یہ بات سن کر دعا کو ۔۔۔۔تو جیسے کسی نے زور سے جھنجھوڑا ہو ۔۔۔۔۔۔۔۔تم ۔۔۔۔تم ۔۔۔۔۔

🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

احد پریشانی میں ٹہل رہا تھا ۔۔۔

۔۔۔۔کیا حریم کے گھر جانا چاہیے ۔۔۔

۔۔۔لا شعوری طور پر اس کا ہاتھ ۔۔اپنے گال تک چلا گیا ۔۔۔۔۔احد کے سامنے وہ منظر گھوم گیا ۔

(زور کا تھپڑ اس کے چہرے پر پڑا ۔۔۔۔۔۔۔" ۔۔۔چھٹانگ بھر کا لڑکا ۔۔لڑکیوں کو گفٹ دے گا ۔۔۔۔۔۔۔۔" ۔۔۔۔

اک دم سے مسز اریبہ اس کے سامنے آگئی ۔۔۔۔۔۔۔

" ۔۔۔۔بیٹا جوان ہو رہا ۔۔۔اس پہ ہاتھ نہ اٹھائے پلیز

" ۔۔۔۔۔تیرے بیٹے نے جو کیا ہے وہ ۔۔۔۔۔"

" کچھ بھی تو نہیں کیا ۔۔" ۔۔۔۔۔۔۔احد تو پتھر کا بن گیا ۔۔۔۔اسے نہیں پتا تھا اس نے ایسا کیا کر دیا ہے ۔۔۔۔۔۔

اے زندگی ذرا ٹھر جا(مکمل ناول) Où les histoires vivent. Découvrez maintenant