82
" میری شادی نہیں ہوئی ۔۔۔"
احد نے سر اٹھا کر حریم کو دیکھا ۔۔۔۔
" کیا مطلب ۔۔۔"
حریم نے احد کا ہاتھ پکڑ لیا ۔۔۔۔" کیا ایمان کہ ساتھ مجھے نہیں اپنا سکتے ۔۔۔اسلام میں تو اجازت ہے ۔۔۔"
احد کہ چہرے پر ہلکی سی مسکراہٹ آئی ۔۔۔
" تم اب پردہ کیوں نہیں کرتی "" تمہیں پسند نہیں تھا ۔۔"
حریم کا سیکریٹری اپنی میڈم کہ باہر نہ آنے پر اندر آگیا" میڈم آپ ٹھیک ہیں ۔۔۔"
جواب حریم کی بجائے احد نے دیا ۔۔" ۔ہاں وہ ٹھیک ہے ۔۔آپ باہر انتظار کریں آپکی میڈم آرہی ہے ۔۔۔"۔۔۔۔۔۔ وہ تو لڑکپن کی بیوقوفی تھی "
" حریم تم یہی رکو میں ابھی آتا ہوں ۔۔۔"
حریم نے احد کو بازو سے پکڑا ۔۔۔
" احد نہ جائو اب ۔۔۔"احد جو اس کے ملنے کے لیے بن پانی مچھلی کی طرح تڑپ رہا تھا ۔۔۔
وہ۔ آج اسے اپنے سامنے پا کر بھی پر سکون تھا ۔۔۔۔وہ جس ہستی کی تلاش میں تھا وہ اسے مل چکی تھی ۔۔۔وہ عشق مجازی سے عشق حقیقی کی منزل طے کر گیا تھا ۔۔۔۔اسے تو سکون اب ۔۔اس پاک ذات کی محبت میں ملتا تھا۔۔۔۔۔جسے کوئی فنا نہیں ۔۔۔۔۔
اس کا عشق پاک تھا اور پاک ہی رہا ۔۔۔۔۔۔
احد کی نظر اب بھی جھکی ہوئی تھی ۔۔۔۔۔" آپ رکے میں آرہا ہوں "
حریم نے مسکرا کر ہاں میں سر ہلایا ۔
احد وضو کر کہ جائے نماز پر کھڑا ہو گیا ۔۔۔۔
حریم اسے دیکھتی رہی۔۔۔۔۔۔۔۔وہ نماز ظہر ۔۔سے عشاء تک بیٹھی رہی ۔۔۔
لیکن وہ عبادت ہی میں مشغول رہا ۔۔۔۔
حریم احد کے پاس آکر سکون میں آگئی ۔۔۔۔۔۔۔۔
حریم انتظار کر کر کہ وہاں سے چلی گئی ۔۔۔
۔۔۔احد نماز پڑھتا رہا ۔۔
احد اس پاک ذات کی محبت میں گم ہوگیا ۔۔۔
اسے اس دنیا کی محبت یاد ہی نہ رہی ۔۔۔۔۔
۔۔۔
☆☆▪▪▪▪▪▪♡♡◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
دو سال بعد ۔۔۔۔۔۔" احد بس کریں ۔۔۔۔آپ کی نماز اتنی لمبی کیوں ہوتی ہے ۔۔۔۔۔۔"
حریم اپنے بیٹے کو کب سے چپ کرا رہی تھی ۔۔۔۔
جو اپنے والد کے لیے رو رہا تھا ۔۔۔۔۔۔۔" لائیں مجھے دیں ۔۔۔آپ سے تو کوئی کام ٹھیک سے نہیں ہوتا ۔۔۔۔۔"
احد نے شرارت۔۔۔بھری مسکراہٹ سے ۔۔۔۔۔حریم کو دیکھا
جسے احد کا یہ جملہ زہر لگتا ۔۔۔تھا ۔۔۔۔۔۔۔" کیا مطلب ۔۔۔یہ سب کام میں نے کیے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔" ۔۔۔۔وہ غصے میں بولتی گئی ۔۔۔احد کانوں میں روئی ٹھونس ۔۔۔کر سر ۔۔۔۔ایک تابعدار شوہر کی طرح سر ہلاتا رہا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ختم۔۔۔۔۔۔۔ شد
VOUS LISEZ
اے زندگی ذرا ٹھر جا(مکمل ناول)
Fiction généraleکہانی ایک ایسی لڑکی کی جو ہر مشکل اور ہر ظلم سے مقابلہ کرتی ہے ۔۔۔۔