R.D-Special.1-"101% хошигнол"

384 18 0
                                    

Заавал уншаарай!!!

А/N: За тэгэхээр юу болоод байна вэ гэхээр би админ Нанагийн чинь өгүүллэг дээр хошигнол болгоод жижиг хэсэг биччихсэн чинь Нана бас минийх дээр нэг ийм юм биччихжээ. За тэгэхээр RD-г дууссан ч гэсэн нэг зүйл шийдсээн. Яг энэ өгүүллэгийг дуусаж байхад хөдөө явах гэж байсан болохоор яарсандаа хүссэнээрээ төгсгөж чадаагүй ээ. Тийм болохоор special chapter-уудыг бэлэг болгож бичнээ. Нийт 10 тийм хэсэг байгаа энэ эхнийх нь хэсэг байлаа. Гэхдээ энэ хэсэг бол цэвэр хошигнол шүү. Дараагийн special chapter-үүд харин эх зохиолтой холбогдоод явна. Сар бүрийн 5-нд шинэ шинэ special-ууд гарна. Тэгээд Scarlet-ийн 1 жилийн ойгоор хэзээ ч дахин сэргэхгүйгээр дуусна даа.  Энэ хэсгээс ойлгохгүй зүйл гарвал Нанагийн бичсэн "The Cursed Girl"-ийг уншаад үзээрэй. Жонгүг гол дүртэй. Аан бас 60 хэсгийн турш Чэрён Жунин 2-ыг хангалттай зовоочихсон болохоор одоо зовоохгүй ээ. Заза сайхан амраарай.

Chaeryeong's P.O.V

Жунин: Хөөе хайраа, хуримнаасаа хоцорлоо шдээ. Бос л доо.

: За зайлаа. Би хуримаа хэзээ эхлүүлэхээ өөрөө мэдчихье тэгэх үү?

Жунин: Юу солиороод байгаа юм? Бос чи.

: Заза бослоо доо, бослоо. Муу дурак чинь.

Хуриман дээр

Ханна: Та 2-доо баяр хүргэе.

Эра: Тэгээд хэзээ хүүхэдтэй болох гэж байна.

: Юун хүүхэд? Өөрийнхөө хуримыг өөрийнхөө хүслээр байлгаж чадахгүй байхад юун хүүхэд мүүхэд  гэж гуцнам?

Ханна: Ооёоёоёо. Чи чинь Жонгүгтэй байхдаа хорь, гучаар нь гаргана энэ тэр гээд олон долоон юм яриад байсан байж.

Эра: Тийшд. Миён од хараад л үлдсэн дэг.

Жунин: Хөөе Жонгүг гэж хэн юм?

Ханна: Наад нэг юмны чинь хуучин нөхөр

: Тийн. Миний хуримыг миний хүслээр хийсэн нөхөр.

Жунин: Өө чи бүүр ингэх байсан уу тэ?

: Тийн яадаг юм. Яасан ч яадаг юм

Эра: Заө манайхаан хурим сайхан болж байна шүү.

Жунин: Чи ингэж байгаа бол би яагаад болохгүй гэж? Кристооооол нааашөөөөр.

Кристал: Ёоо чи болилдоо нохой дуудаж байгаа юм шиг л байхын.

Жунин: Нохой жилтэй юм чинь.

Ханна: Бас өхөөрдөм нохой шиг царайтай.

Эра: Бодвол энхрий нохой шиг ааштай л байлгүй.

Жунин: Хоо чи яаж мэдсэн юм?

: Хүүхэд нь бас баяхан нохой шиг харагдах байхдаа.

Жунин: Таажийна Таажийна.

Эра: Тэгвэл хүүхдэд нь нохой гэж нэр өгмөөр юм.

Ханна: Гүээ Гөлөгхөн гэж нэр өг. Нохойн бэлэгдэлтэй сайн нэр гэсэн.

Жунин: Бас болохын тэ?

Кристал: Гүээ чи юу хуцаад байгаан хоёулаа салъя. Миний ардуур гэрлэсэн чинь багадаа юу *алгадах*

: Чи миний ардуур ингэж явдаг юм бии вий *алгадах*

Ханна: Гүэ ээ, ингэж алгадавал илүү драматик харагдана. *алгадах*

Эра: Хөөе, яагаад алгадаад байгаа юм? Би ч бас тэгийлдаа. *алгадах*

2 хосын хуримын өдөр сүйт залуу бүх зочиддоо алгадуулж, сүйт бүсгүй алдарт эх болохоор Жонгүг рүү явж, харин Миён одоо болтол од харж байгаа.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

#JustForFun

Rookie Detective || KJI || CompletedWhere stories live. Discover now