R.D.36-"Ханна"

393 29 3
                                    

Chaeryeong's P.O.V

Өдөр өрөөндөө сууж байтал хаалга тогших нь сонсогдлоо. 

: Түгжээгүй байгаа. 

Хаалга онгойн түрдэг тэргэн дээр баахан хоол тавьсан эмэгтэй орж ирэх нь тэр. 

__1__: Ханна гэдэг. Лүхан чамд хоол явуулсан гэхэд нь би өөрийгөө хүчлэн байж инээмсэглэн за баярлалаа гэж хэлэв. Яагаад ч юм тэр надад таалагдахгүй байна. Нэг тийм муухай ауратай...

Ханна өнөөх хоолнуудаа ширээн дээр тавиад гарах гэж байгаад гэнэт зогсон намайг чиглэн ирээд шууд л миний үснээс зулгаачих нь тэр.

Ханна: Муу янхан. Овоо юм гээч. Энэ тэрүүгээр дэгдэгэнэж явсаар байгаад энд ирээд эхний өдрөө Лүханы өвөрт орчихсон. Өөрийгөө азтай гэж бодож байна уу? Одоохондоо  баярлаж л бай. Би чамайг эндхийн хамгийн азгүй өлөгчин болгоод өгөх болно. 

Тэр миний үснээс тавиад хацраар минь хуруугаа гүйлгэнэ.

Ханна: Би чамд зөвлөгөө өгөх үү? Энэ газарт удах юм бол чи амьд гарч чадахгүй байх шүү. Эртхэн дээрээ зугт. Үгүй бол би чамайг эндээс хүчээр зайлуулах болно. Үүрд. Цогцос болгоод ч хамаагүй. 

Ханна: Сайхан танилцлаа, нялx ногоо минь. Эгчийнхээ зөвлөгөөг мартваа. Араа сайн хараарай даа. Сайхан хооллоорой гээд гарч одлоо. 

Аймаар ч юм шиг, тэнэг ч юм шиг. Цагдаа хүн байж ингээд хүнд дээрэлхүүлээд сууж байх ч гэж дээ. 

Цадталаа идчхээд сууж байтал утас дуугарахад авбал хэлтсийн дарга байх аж. Хөөрхий надад санаа зовоод сууж байгаа байх даа. Тэгэхэд би мартчихсан л байдаг. 

Жүнмён: Сайн байна уу? Хивс угаалгын газар байна. Та хивсээ угаалгах уу?

: Даргаа санаа зоволтгүй дээ, би ганцаараа байна.

Жүнмён: Өө ашгүй дээ. Би өөр хүн байж магадгүй гэж бодоод. За тэгээд гайгүй биз дээ? 

: Дажгүй ээ. 

Жүнмён: Ямар нэг юм олж мэдсэн үү?  

: Одоохондоо алга даа. 

Жүнмён: Заза гол нь аюулгүй байгаарай. Өөрийгөө мэдэгдчихэв ээ. Удаан ярих юм бол асуудалд орчхож магадгүй. Тасаллаа. Нээрээ миний дугаарын устгаарай. Ялангуяа хэлтсийн дарга гэж тэмдэглэж байгаад хүн залгаад харчихвал чи баларна шүү. 

: Мэднэ дээ хэлтсийн даргаа, аль хэдийн устгачихсан. Одоо хивс угаалгын газар гээд хадгалчихъя хэхэ.

Rookie Detective || KJI || CompletedTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang