R.D.46-"Болзоо"

432 31 0
                                    

Chaeryeong's P.O.V

Анх мөрдөгчийн сургуулиа төгсөж байхад Эра авч өгч байсан боловч ганц ч удаа өмсөж үзээгүй өндөр өсгийтөө өмсөн толины өмнө эргэлдэхдээ би өөрийгөө ямар их сандарч байгаагаа ухаарав. Өнөөдөр болзооны маань өдөр болохоор Жунин намайг 2 цагийн өмнө гэрт хүргэж ирсэн. Тэгж байж л би хувцаслаж чадна шүү дээ. Ямар анхны болзоондоо эмнэлгээс гарахдаа өмссөн хар савхи пүүзээ өмсөөд явалтай нь биш. 

Эра: Энэ бараг чиний 7 дэх удаа чинь байх. Чи хэдэн удаа толины өмнө эргэлдэх гээд байгаа юм? 

: Би сандраад байна. Ойлгож үзээч дээ. 

Эра: Битгий сандраа. Чи зуун хувь үзэсгэлэнтэй харагдаж байна. 

: Баярлалаа. Гэхдээ чи энэ дааншинз хэтэрхий богино гэж бодохгүй байна уу? 

Эра: Би чамд гурав дахиа давтаж хэлж байна. Огтхон ч үгүй. Наад бүдэг ягаан даашинз чинь харин ч чамд төгс зохиж байгаа. 

: Би өндөр өсгийтэн дээрээсээ бүдрээд уначихвал юу болох бол?

Эра: Тэгвэл тэгээд ханхүү чинь чамайг босгоод ирнэ дээ. Одоо гарахгүй юм уу? Жунин чамайг гадаа хүлээж байгаа байх. 

: Яаана аа? Би сандраад байна. 

Эра:  Бүх зүйл сайхан байх болно оо. Санаа зоволтгүй амжилт охин минь. 

Тэр тэгж хэлээд намайг хаалгаар түлхээд гаргачихлаа. Цахилгаан шатан дотор явахад нэг л зүйл болохгүй байгаа мэт мэдрэмж төрөөд байв. Мөнгөлөг хаалганд тусах дүрсээ хараад бараг л би өөрийгөө танисангүй. Эра ч намайг 360 градус эргүүлчихсэн бололтой. 

Байнга л битүү урт өмд эсвэл жинс өмсдөг байснаа бүдэг ягаан өнгийн өвдөг дөнгөж шүргэх урттай нимгэн даашинзаар сольж, үргэлж шуугаад дээшээ боочихдог байсан үсийг минь задгай тавин үзүүрийг нь ороочихжээ. Тэгээд ч дуусахгүй нарны тос ч түрхэдэггүй нүүрийг минь хөнгөхөн будаад хөөрхөн гэхэд хаашай юм? ямар ч байсан зохицчихсон байлаа. 

Гэрээс гарахад яг л бодсоноор минь Жунин намайг машинаа налан хүлээж байв. Тэрнийг ямар сэтгэл татам харагдсан гэж бодно. Ямар ч толбо үгүй цагаан кетэн дээр хар жинс өмсөн гадуураа жинсэн яак өмсөөд над руу тийм гэх аргагүй харцаар харахад нь би тэрний царайлагийг нь гайхаж байгаад золтой л бүдрээд уначихсангүй. 

Жунин надад хаалга онгойлгон өгөн өөрөө жолоочийн суудалд суусны дараа би тэрнээс хаашаа явах гэж буйг асуув. 

Rookie Detective || KJI || CompletedTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang