Baekhyun
Siedzieliśmy w salonie i śmialiśmy się z różnych rzeczy.
-Dobra, dobra. Przestańmy się tak chichrać. Poznajmy się bardziej. Ja zacznę...- Przerwała nasze śmianie się Ola.- Twoja ulubiona piosenka EXO?
-Hmmm...nigdy się nad tym nie zastanawiałem, ale chyba ,,Monster"
-Ja też lubię tą piosenkę.
-Teraz ja. Hm....twój ulubiony kolor?
-Mój ulubiony kolor to czerwony,błękitny, różowy, zielony i biały.
-Fajne kolory.
-Ok....- Nasza rozmowa ciągła się godzinami, aż w końcu padło na to pytanie.
-Dlaczego nie pojechałaś do BTS?- Ola zrobiła wielkie oczy i otworzyła buzie(to tak słodki brzmi jak się na nią patrzy)
-Nie chciałam widzieć Cookiego.
-Zrobił ci coś?
-Nie...po prostu nie chce żeby mnie wypytywał. Poza tym robi się późno dochodzi pierwsza w nocy. Pójdę się położyć. Kiedy wróci reszta?
-Za jakieś dwie godziny.
-Pokarzesz mi gdzie łazienka i tak dalej.
-Jasne! Chodź za mną.Zaprowadziłem ją, dałem potrzebne rzeczy i skierowałem się do pokoju po książkę.
Nie chce siedzieć narazie z Olom w pokoju. Nie wiem czemu, ale czułbym się niezręcznie. Wiem, że będę musiał soać z nią w jednym pokoju, ale przeżyje. To nie tak, że jej nie lubię. Ja po prostu niezręcznie czuje się jak ktoś prawie mi obcy zasypia przy mnie.
Ola
Gdy wróciłam do pokoju w końcu się po nim rozejrzałam .Ściany w kolorach czerwieni i czerni. W pokoju znajdują się trzy łóżka: Baekhyun'a, Suho i to na którym będę spać, czyli łóżko Chanyeol'a.
W pokoju znajdują się również trzy biurka i małe szafy. Pokój sam w sobie jest duży. Ładnie tutaj. No w sumie musi się ich tu zmieścić aż trzech. Co się dziwić, że pokój duży.
Położyłam się i próbowałam zasnąć...
Jungkook
Ktoś zadzwonił do drzwi, a że żadnemu staruchowi nie chciało się wstać, ja musiałem to zrobić.-Jungkook.
-Niki. Wejdź. W sumie dobrze, że przyszłaś..-Zamknąłem za nią drzwi.- Chodźmy do góry.Weszliśmy do mojego pokoju.
-Co jest z Olom, że nie odpisuje i nie odpiera?
-Zostawiła karteczkę na której napisała, że ,,Cześć! Nie będzie mnie. Przez kilka dni, może kilkanaście. Nie wiem. Powodzenia!"
-Gdzie poszła?
-Nie mam bladego pojęcia. Nie ma jej u 24K, u SHINee też nie. Gdzie może być?- Zapytała już trochę zdesperowana Nikola.
-Przypomnij sobie z kim ostatnio się zaprzyjaźniła. Ja nie pamiętam.
-Czekaj. Z kimś się zaprzyjaźniła, ale z kim? Z kimś naprawdę bliski jej znajomości KPOP'owej. Pamiętam, że poznała kogoś, kogo słuchałyśmy przed przyjazdem do Korei.
-Kogo słuchałyście?
-No nie wiem. Dużo tego było.
-Wymieniaj.
-Was, GOT7, 24K, BigBang,Infinite, IKON, SEVENTEEN, B.A.P, nie wiem dalej! Dużo tego było.
-Masz jakąś swoją starą playliste?
-Chyba mam. Czekaj.- Zaczęła szukać czegoś w swoim telefonie.- EXO,RED VELVET...
-Czekaj! EXO! Przecież spotkaliśmy się na ,,Billboard Music Award"! Rozmawiali z nami. Potem spotkała się z nimi kilka razy.
-Wiesz gdzie mają dorm?
-Wiesz. Jest 2.30 raczej słabo by do nich jechać. Pewnie śpią.
-No tak. Zapomniałam.
-Teraz już pamiętasz?
-Tak.
-Nigdzie już dzisiaj nie wracasz. Śpisz z Taehyungiem.
-Dobrze.
-Super. Jutro do nich pojedziemy...________________________________
Witam!
Jak wam się podoba ten rozdział? Jak myślicie , czy Ola wróci z Jungkook'iem?A ty macie Baekhyun'a
😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️
PinkOlka/NaBi💕
CZYTASZ
BTS-Spełnione marzenia |3|
FanfictionKolejna część BTS-Spełnione marzenia. Ola ma problem. Jej zespół się powiększa. Od dwóch lat nie widziała się z żadnym członkiem 24K. Za to poznała Exo. Bardzo się z nimi polubiła. Zaczęła jeździć na swoim wymarzonym ścigaczu. Czy coś się zmieni?