Zostałem brutalnie obudzony wodą z samego rana!
-Co do kur...Hwang Hyunjin! Bang Chan! Lee MinHo!
-Nie chciałeś wstać to tak cię obudziliśmy!
-Szoku termicznego przez was dostanę! Ile ta woda ma? Minus dwieście stopni?
-Byłaby wtedy lodem!
-Zamknij się!
-Masz!-Hyunjin rzucił mi ręcznik i wyszedł z salonu. Nie dość, że kazali mi spać na kanapie to jeszcze tak mnie obudzili! Tak w ogóle to która jest i gdzie Ola?
-Panie zaspany! Chodź na śniadanie!
-Idę już!-Wstałem niechętnie z „łóżka" i skierowałem się w stronę jadalni
-Cześć...-Przywitałem się zasypanym głosem
-Nie jest ci trochę zimno?-Spojrzałem na Felix'a wzrokiem typu „Chcesz dostać w ryj? Jak tak to mogę spełnić twoje życzenie"
Usiadłem obok Oli. Siedziała przy stole obok Felix'a i mieszała łyżeczką w kubku z kawą
-Kiedy wstałaś?
-Masz strasznie twardy sen. Jak wstawałam to cię podeptałam, ale nie zareagowałeś...
-Możliwe. Pewnie stwierdziłem, że to sen i po prostu nie zwróciłem na to uwagi...-Fajnie! Zostałem podeptany i nie zareagowałem! Jakby mnie zgwałcili też miałbym to w dupie i spał dalej?
-Śniło ci się coś złego? Na początku kiedy jeszcze nie spałam krzyczałeś...
-Często krzyczy!
-Cichaj tam!
-Też cię kocham!-Krzyknął Minho wstając od stołu
-Jakie wy macie problemy! Dzisiaj wstałam dopiero dwie godziny temu, a już widziałam tyle, że aż mi się to w głowie nie mieści!
-Jak ja was wszystkich nienawidzę!-Wstałem od stołu i skierowałem się do pokoju
Flashback
-Jutro ubierzesz to na rozmowę...-Powiedziała chłodno moja matka
-Na jaką rozmowę?
-Do szkoły!
-Do liceum?
-Do liceum!
-Mamo. Do jakiego? I dlaczego mam iść na rozmowę?
-Bo to elitarna szkoła! Jutro wybiorę buty...
-Nie liczę się dla ciebie prawda?
-Nie zapomnij się odpowiednio przygotować!
-Jestem niczym! Nikim! Masz mnie totalnie gdzieś! Nie obchodzi cię moje zdrowie psychiczne!- Emocje wzięły górę. Płakałem i krzyczałem przy każdym słowie
-Przygotuj się!
-Zabije się! Zobaczymy czy wtedy będziesz się martwić!
-Twoje groźby nic mi nie robią. Nie zrobisz tego!
-Zobaczymy...
Kolejnego dnia próbowałem popełnić samobójstwo. Pamiętam to jak dzisiaj...
-Han? Dlaczego płaczesz?-Zapytał Felix wchodząc do pokoju
-Co? Nie płacze! Co tu robisz? Dlaczego wchodzisz do tego pokoju bez pukania?
CZYTASZ
BTS-Spełnione marzenia |3|
FanfictionKolejna część BTS-Spełnione marzenia. Ola ma problem. Jej zespół się powiększa. Od dwóch lat nie widziała się z żadnym członkiem 24K. Za to poznała Exo. Bardzo się z nimi polubiła. Zaczęła jeździć na swoim wymarzonym ścigaczu. Czy coś się zmieni?