-Śpisz?
-Nie. Nie śpię. Wróciliście?
-Nie wszyscy. Będzie trzeba jechać po tych co zostali. Ale to już nie moja działka!
-Ktoś tam jest kuźwa trzeźwy w ogóle?
-Tak. Desung jest trzeźwy
-To dobrze-I przestaliśmy się do siebie odzywać. Leżałam tak po prostu w ciszy i ciemności. Myśląc o niczym.
-Ola?- Nagle zobaczenie twarzy przed swoją nie jest dobre!
-Wystraszyłeś mnie!
-Przepraszam, ale
-Ale co?
-Ale nie mogę tak!
-Tak to znaczy jak?
-Kocham cię...-Wyszeptał i pocałował mnie. Odepchnęła go!
-Cory! Nie mogę!
-Gdybyśmy nie zerwali właśnie byłabyś moją narzeczoną. Nawet nie pamiętam czemu zerwaliśmy.
-Ja też nie, ale i tak nie mogę!
-No weź! Nie powiesz, że mnie nie kochasz!
-Robisz mi większy mętlik w głowie!
-Cóż masz za mętlik w głowie?
-Nie wiem kogo kocham!
-To ja ci podpowiem. Mnie...-CZY JA GO KOCHAM?! Cholernie....Ale czy tak bardzo jak Jungkook'a? Przed tym jak pogodziłam się z Jungkook'iem kochałam go tak bardzo. Ale czy teraz tak jest?
-Cory. Ja nie mogę. Biorę ślub. Nie zapomnij o tym.
-Nie zapomniałem. Ale nadal cię kocham. Do niczego cię nie zmuszam, ale wiem, że ty mnie też kochasz.
RM
-Co z Emilią?- Zapytałem lekarza wychodzącego z sali Emili
-Obudziła się. Można do niej wejść, ale wszystko na spokojnie!- Przytaknąłem j wszedłem do dali
-Emi! Dlaczego sobie to zrobiłaś?
-To wszystko wina Kisu. Obwiniała się i to wszystko przez niego! Ale to już nie ważne! Narazie ważne, że żyje....
Ola
-Kocham, ale czy tak bardzo? Cory! Zrozum! Jungkook mnie wspierał od samego początku! Potem byłeś ty...Baeki! Minho! Wy wszyscy mnie wspieraliście! Jeonguk! Kiedyś był jeszcze Adam, Artur! Co się z tym wszystkim stało? Z większością już nie mam kontaktu! Albo jest bardzo słaby! Poznałam swój prawie UBand! Wszystko mi się miesza! Nie wiem co dzieje się z większością moich przyajciół! Nawet nie wiem co dzieje się u reszty BTS! Kisu sprawia coraz więcej problemów! Wszystko się zmieniło! Ja nie oczekiwałam tego, że jak przyjadę do Korei będzie super i będę żyła jak w luksusie! Kiedy poznałam was nigdy nie powiedziałam sobie, że nigdy się nie zmienicie! Ale nie wiedziałam, że zmienicie się aż tak! Kisu po przyjściu z wojska zmienił się nie do poznania! Jeonguk stał się depresyjny! Ty zacząłeś palić! Jungkook stał się bardzo podejrzliwy, a wiesz czemu? Bo już raz go zdradziłam! Z tobą! Jeszcze na tej imprezie po kłótni mojej z Kookiem całowałam się z Hongseob'em! Myślisz, że tego nie pamiętam?! Emilia która strasznie zmieniła nasz zespół! Wypadek Jeonguk'a! Przypadkowe spotkanie G-Dragon'a! To wszystko nadal siedzi w mojej głowie jako moja wina! To ja pozwoliłam tobie na to wszystko! Nie wiem co dzieje się z Minho! Nie wiem co dzieje się z Adamem, a Artur zachowuje się bardzo dziwnie! Większość 24K się do mnie nie odzywa! EXO ostatnio też mnie olali! Mój zespół też ma mnie gdzieś! Moja mama? Moja mama cały czas za mną tęskni! Mój tata też! Moja siostra zazdrości mi tego co mam, a ja nie mam tak naprawde nic! Nic! Jestem totalnym zerem! Nie potrafię poukładać sobie prostych rzeczy! Wszystko się sypie! Moje wszystkie przyjaźnie! Wszyscy się zmieniliście! Moja najlepsza przyjaciółka, która razem ze mną dostała się do zespołu już nawet nie zwraca na mnie uwagi! Jimin nadal mnie nienawidzi! Wszystko dzieje się przeze mnie!
-Ola! To nie prawda! Prawda! Zmieniliśmy się! Ale nie jest to twoja wina! Nie jesteś zerem! Każdy ma jakieś problem, a tobie po prostu z dużo spada na głowę! Ty i Jungkook jesteście znani i nie macie dla siebie zbyt dużo czasu. Na spokojnie wszystko sobie ułożysz! Nie jest, aż tak źle! Wypadek Jeonguk'a nie jest twoją winą! Zmiana Kisu też nie!- Ale ja czuje się jakby tak było. Niby jest prawda w tym co mówi. Ale ile? Poza tym, jest to moją winą. Gdyby nie to wszystko co zrobiłam nic by się nie stało. Gdybym się nie pojawiła! Wszystko byłoby na swoim miejscu!
-To nie jest prawda Cory! Wracam do Polski. Zawieszam moją działalność w zespole. Narazie na Rok. Ale co będzie później. Nie wiem. Może już nigdy tu nie wrócę. Wyjadę do Chin albo Japoni. Nie chce sprawiać wam więcej problemów. Mam samolot. Po jutrze. Emilia do tego czasu wyjdzie ze szpitala. Przepraszam
Siedział jak wryty z miną typu ,,Dlaczego ty mi to robisz? Czy ja napewno dobrze usłyszałem?"
-Ty...
-Tak. Przesunęliśmy ślub. Jest jutro. Wszyscy o tym wiedzą. Musieliśmy po prostu to zrobić. Potem wracam z rodziną do polski. Co będzie dalej ze mną i Jungkook'iem? Nie wiem. Teraz chce iść spać....
________________________________
Zastanawiam się nad kolejną częścią. Będziecie czytać kolejną cześć?PinkOlka/나비
CZYTASZ
BTS-Spełnione marzenia |3|
FanfictionKolejna część BTS-Spełnione marzenia. Ola ma problem. Jej zespół się powiększa. Od dwóch lat nie widziała się z żadnym członkiem 24K. Za to poznała Exo. Bardzo się z nimi polubiła. Zaczęła jeździć na swoim wymarzonym ścigaczu. Czy coś się zmieni?