Rozdział 40

147 7 5
                                    

3 miesiące później

-O! Przepraszam!-Wpadłam na któregoś z uczestników dzisiejszego KPOP Music Award

-Nic się nie stało. Jestem Han!

-Stray Kids?

-Tak! Ale wiesz. Ty jesteś ode mnie popularniejsza!

-Ja?

-No wiesz. Jesteś jedną z pierwszych Europejskich KPOP'owych idolek!

-To jeszcze nie czyni mnie taką sławną!

-Uwierz, że czyni!

-Ja nadal tak nie uważam. Jestem jak każda inna KPOP'owa idolka tylko o odmiennym wyglądzie!

-Jesteś niziutka jak na Europejkę!

-Wiem. Jestem bardzo niska...

-To słodkie! Teraz muszę iść, bo zaraz się spóźnie! Ty też! Może jeszcze się zobaczymy! - Odszedł. Całkiem miły!

Od mojego ostatniego spotkania z 24K minął około miesiąc, albo dwa? Nie wiem! Nie liczyłam!

W przeciągu trzech miesięcy zdążyłyśmy mieć 2 comebacki! Jakiś rekord normalnie! Teraz nasza kolej! Oby nic się nie stało i wszytko poszło super!

-BlackRose!

-Biegniemy!-Krzyknęłyśmy. Stres jak cholera! Stanęłyśmy na tej scenie! Piski i krzyki fanów. Dużo innych KPOP'owych grup tu siedzi.... dużo lepszych od nas...Szlak mnie zaraz trafi!

🌸🌸🌸

-Było świetnie!

-Kto teraz?

-Stray Kids, chyba?

-To chce widzieć!-Krzyknęłam! Poszłyśmy zająć swoje miejsca...

Akurat wtedy kiedy siadaliśmy oni wychodzili na scenę. Ciekawa jestem ich umiejętności. Jakoś nigdy nie miałam okazji zobaczyć ich na żywo. Szczerze to słyszałam tylko piosenki, ale nie widziałam M/V. Co ze mną nie tak? Po prostu nie mam czasu okej?!

-My Pace?

-Tak! Ola! Weź się ogarnij! Plis....

-No sorry Karo, ale ja nie miałam czasu!

Według mnie występ był świetny! My Pace i Voices! Świetne piosenki! Aż muszę zobaczyć teledyski! No muszę! Czy ja właśnie...właściwie to co ja robie?!

-Bu!

-Jezu! Han! To mnie wystraszyło!

-Miało! I jak co się podobało?

-Było świetnie! Wy dostaniecie główną nagrodę! Na sto procent!

-Wiesz. Teraz jest jeszcze BTS, EXO i iKON. Oni są lepsi...

-Bez obrazy dla BTS, ale jesteście dwa razy lepsi! Nawet nie dwa razy! - Chłopak usiadł obok mnie. Reszta zespołu też. Z bliska wyglądają jeszcze lepiej!

🌸🌸🌸

-Mówiłam, że wygracie! Nie wierzyłeś!

BTS-Spełnione marzenia |3|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz