Obudziłam się rano z bólem głowy w łóżku Chanyeol'a. Na szczęście bez Chanyeol'a. Film z wczoraj urywa mi się na tym jak poszłam z Baekiem do łazienki. Czy....ech! Mam nadzieje, że nie!
-Masz!
-Chanyeol? Jesteś na mnie o coś zły?
-I to cholernie! Chodź na dwór....-Okej! Jest źle! Bardzo źle.....
-Coś zrobiłam?
-Naprawdę nie wiedziałem, że jesteś tak puszczalska!
-Co?
-Gdyby nie ja, wylądowałabym z Baekhyun'em w łóżku. No dobra! Nie do końca w łóżku, ale wiesz o co chodzi!
-Przepraszam! Ale ja nie jestem taka puszczalska! Nie chce być chamska, ale co cię to obchodzi?
-Nie chce, żeby ktoś popełnił te same błędy!
-To znaczy?! To, że jestem podobna do twojej zmarłej dziewczyny to nie moja wina! Nie oznacza to, że od razu będę popełniała te same błędy!
-Nie chce, żebyś umarła tak jak ona!!!
-Chanyeol! Przesadzasz! Muszę wracać do dormu! Nara!- Mój ścigacz. Jestem trzeźwa więc mogę jechać!
🌸🌸🌸
-Cześć Kookie!- Chciałam się do niego przytulić, ale on mi niw pozwolił. Odepchnął mnie- Co jest?
-Nie mam humoru na przytulanki! Widziałem film z imprezy!
-Ale....
-Czy ty zdradziłaś mnie z Baekhyun'em?!!
-Nie! Oszalałeś do reszty?!
-Z Cory'm mnie zdradziłaś!
-Co nie znaczy, że zrobię to z każdym kolejnym!
-Całowałaś się z nim! Przytulałaś do niego! Nie miałaś nawet nic przeciwko jak macał cię po dupie!
-Przestań! To nie jest prawda!
-Jest! Sama to mówiłaś! Chcesz zobaczyć?!
-Tak! Chce!- Jungkook wyciągnął telefon i dał mi go do ręki.
Rzeczywiście to powiedziałam. Nie miałam nic przeciwko!
-Masz coś na swoją obronę?! Bo nie sądzę! Ślub odwołany!
-Jungkook! Przemysł to jeszcze!
-Zobaczymy! Teraz wyjdź....
-Ciastko...
-Wyjdź powiedziałem!!!!!!-Słyszała to chyba cała okolica! Wybiegłam z dormu i zaczęłam biec w bliżej mi nieznanym kierunku!
-Ola!-Usłyszałam głos którego się nie spodziewałam. Nagle ktoś objął mnie i obrócił się ze mną
-Co...co się stało? Artur???-Stanęłam jak wmurowana
-Prawie wleciała pod samochód!
-Przepraszam. Ja-ja jestem trochę rozkojarzona
-Dlaczego płaczesz?
-Czekaj!-Zawibrował mój telefon
Od:Saja
Dzisiaj nie możemy wracać do dormu. Zatrzymaj się u kogoś! 😘-Zajebiście! Nie mam się u kogo zatrzymać
-A co się stało?
-Nie wiem. Nie mogę wracać do dormu. Ech! Wszystko się sypie
-Zatrzymaj się u mnie! Co ty na to???
-Ty...
-Kupiłem mieszkanie w Korei! Studiuje tu!
-Serio?
-Tak! To idziesz ze mną?
-Jasne
-Super!- Jakie niespodziewane spotkanie! Brakowało mi Artura i to cholernie! To wszystko wina jego rodziców! Nie mogliśmy się spotkać przez nich! Jego tata....cóż. Okradł moją mame. Nie rozmawiałam o tym z Arturem. Nie chce wracać do złych rzeczy....
🌸🌸🌸
-Przepraszam, że tak długo się nie widzieliśmy
-Spokojnie! Nie masz za co przepraszać !
-Kawy, herbaty?
-Kawy
-Potem opowiesz mi co się stało!
Szlak.....
________________________________
Wiecie co mi się przypomniało?Właśnie to!
Poza tym. Wróciłam do polski i znowu jestem sama. Samotna i w ogóle! Chciałabym nie wracać do polski. Mam nadzieje, że za rok, albo dwa uda mi się wyjechać do Holandii! Kolejne marzenie do dopisania do listy moich marzeń.
Ps. Przepraszam za tak krótki rozdział!
PinkOlka/나비🦋
CZYTASZ
BTS-Spełnione marzenia |3|
FanfictionKolejna część BTS-Spełnione marzenia. Ola ma problem. Jej zespół się powiększa. Od dwóch lat nie widziała się z żadnym członkiem 24K. Za to poznała Exo. Bardzo się z nimi polubiła. Zaczęła jeździć na swoim wymarzonym ścigaczu. Czy coś się zmieni?