Rozdział 45

152 5 0
                                    

-Czemu tam tak stałaś?-Zapytał Han dając mi kubek gorącej herbaty

-Bo byłam u Jungkook'a i się okazało, że on mnie zdradził i ja go zdradziłam i ja wyszłam i on za mną i on się dowiedział z kim i on chce rozwodu...

-Dużo „i"! Ale to nie w temacie! Ale czy ty też się zgadzasz na ten rozwód?

-W sumie to tak. Bo jeżeli tak ma to wyglądać to to serio nie ma sensu. Cały czas go zdradzam, albo się kłócimy!

-Więc w czym problem? Nic się przecież nie dzieje! Ty też tego chcesz!

-No chcę, ale nie do końca! Możemy zmienić temat?

-Jasne..na jaki?

-Powiedz coś o sobie!

Han

Gdy Ola to zaproponowała od razu do głowy przyszło mi jedno...

Flashback

Właśnie wróciłem do domu. Nie było mnie na noc. Byłem ze swoim przyjacielem w hotelu

-Han Jisung! Gdzieś ty był? Nie pisałeś egzaminu!

-Nie obchodzi cię to, że nie było mnie w nocy w domu, tylko to, czy pisałem egzaminy?

-Jisung!

-Nic cię nie obchodzi! Tylko to czy pisałem zasrane egzaminy! Nie obchodzi cię to dlaczego nie było mnie dzisiaj w noży w domu. Nie obchodzi cię dlaczego biorę tabletki nasenne! Nic cię to nie obchodzi!

-Han?

-Co? A tak...nie robiłem nic ciekawego. Byłem zwykłym przeciętnym dzieckiem...

-Kłamiesz! Jest w jednej z najbardziej elitarnych szkół ! Każda jego szkoła była niczego sobie...- Powiedział Minho

-Zamknij się Lee!-Rzuciłem w niego miśkiem który leżał na kanapie

-Dobra! Rozumiem! Nie chcesz o tym gadać...

-A ty? Nie wiem czy już pytałem, ale jak tak to nie pamiętam

-Mieszkałam w Polsce na totalnym zadupiu.
Chodziłam do zwykłej szkoły i najzwyklejszego liceum dopóki nie przyjechałam tutaj. Potem w sumie działo się wszystko co było możliwe...

-Rozumiem...-Kiedy Minho wyszedł i zostaliśmy sami Ola dziwnie na mnie spojrzał

-Co się działo przed debiutem? Kiedy mieszkałeś z Mamą i braćmi?

-Nie miałem łatwo. Wszyscy w tym dormie myślą, że miałem super zajebiste życie bo chodziłem elitarnych szkół. Wcale nie było fajnie...

-Działo się coś konkretnego?

-Mam za sobą próbę samobójczą...-Wyznałem

-Nie wiedziałam...

-Po niej brałem tabletki. Próbowałem być szczęśliwy!

-Udało ci się to dopiero przy debiucie?

-Dokładnie

-Wróciłem!-Krzyknął Chan

-Cześć

-Stało się coś że tu jesteś?

-Długa historia...Mogę dzisiaj u was zostać?

-Ja nie mam nic przeciwko! Bylebyś miała gdzie spać!

-Będzie miała....

-Prześpię się na kanapie!

-Ani mi się waż!-Krzyknąłem- Śpisz na moim łóżku!

-Nie! Han! Pójdę spać na kanapie i się ze mną nie kłóć!

-Oszalałaś?!

-Nie! To ty oszalałeś!

-Ja?

-Ty!

-Zamknijcie się! Obydwoje śpicie na kanapie w salonie! Koniec i kropka!

-Żarty se robisz?-Spojrzeliśmy na niego równocześnie

-Nie. Nie robie!-Powiedział z bardzo poważną miną

-Jasne....-Poszedł po schodach do góry

-To teraz się wykopaliśmy!

-Nawet bardzo...zrobię „łóżko"- Przy tym słowie zrobiłem cudzysłów ponieważ to tylko rozłożona kanapa. Świetnie!

-Zanim zaczniesz to możesz pokazać mi gdzie jest łazienka? Bo jestem tu pierwszy raz tak na dobrą sprawę...

-Jasne. Dam ci coś jeszcze do spania. Poczekaj tutaj!-Pobiegłem po schodach na górę. Po drodze spotkałem Minho którego obdarowałem zabójczym spojrzeniem

-Han do cholery!-Krzyknął Felix z korytarza

-Czego?! Nie mam czasu!-Do pokoju wszedł bardzo zły, wręcz wkurwiony Felix

-Han!

-Co?- Powiedziałem dalej kopiąc w szafie

-O co chodzi? Dlaczego w dormie jest takie zamieszanie? Czemu jest tu Ola? I dlaczego nie śpisz dzisiaj w pokoju?

-A co cię to? Naprawdę nie mam czasu! Odpowiem na to jutro!- Wybiegłem z pokoju

🌸🌸🌸

-Dobranoc...-Powiedziałem kiedy położyłem się do „łóżka"

-Dobranoc.- Było cicho. Reszta spała kuźnie jakiś dwóch godzin ponieważ jest już po pierwszej w nocy-Han?

-Słucham?

-Czy ja naprawdę jest taka do dupy?-Odwróciłem się w jej stronę

-Skąd co to przyszło do głowy? Jungkook popełnia błąd. Nie ma racji w niczym. Oczywiście. Rozumiem. Zdradziłaś go nie raz, ale on też to zrobił. Widocznie nie widzi tego jaka jesteś świetna. Masz problemy i potrzebujesz kogoś kto pomoże ci je rozwiązać.

-Kto może mi pomóc?

-Jeżeli będziesz chciała to nawet ja ci pomogę! Tylko poproś!

-Pomrzesz mi?

-Jasne, że tak!-Przytuliłem ją i tak zasnęłyśmy

________________________________
Trochę mnie tu nie było! Przepraszam, po prostu mam mało czasu...

PinkOlka/나비🦋

BTS-Spełnione marzenia |3|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz