Ola
Obudził mnie nieprzyjemny odgłos budzika. Wyłączyłam go jak najszybciej, żeby nie obudzić Jungkook'a
-Wyłącz to! Proszę....
-Już!
-Po co ci on w ogóle?
-Podpowiem ci, że moja rodzina jest po raz pierwszy w Seulu!
-Ach...No tak! Ale nie możesz nie iść?
-Kookie! W porównaniu do twojej rodziny moja jest tu po raz pierwszy!
-Ech....
-Ty tylko ,,ach" i „ech"! Mógłbyś mi pomóc!
-Nie mam siły!
-Dobra! Nie ważne!- Poszłam do toalety. Potrzebuje kogoś do pomocy!
-Tak?
-Cory! Pomożesz?
-W czym?
-Potrzebuje kogoś do pomocy. Moja rodzina...
-O której mam być?
-Za dwie godziny!
-Będę...idę się szykować....
-Dziękuje! Widzimy się!- Super! Teraz jest serio super! W końcu! Przynajmniej on mi pomoże. Ale czy to fair wobec niego? Wiem, że on jeszcze coś do mnie czuje. A ja do niego? Mam męża i...rozumiecie?
-Wychodzisz?
-Jungkook? Żarty se ze mnie robisz?
-Nie?
-Mówiłam co gdzie idę! Serio cię kocham, ale naprawdę zaczynasz mnie wnerwiać!
-Dobra! Już nie przeszkadzam!
🌸🌸🌸
Wyszłam z pokoju zostawiając śpiącego Jungkook'a
Moja rodzina ma zejść za piętnaście minut, a Cory ma być tu za pięć. Żadnego z nich tu nie ma. Bo po co przyjść wcześniej?
Pewnie niektórych zastanawia po co mi Cory? A mianowicie po to, żeby pomógł mi w restauracjach, sklepach czy chociażby muzeach. Niby potrafię prawie perfekcyjnie koreański, ale nie nadążyłabym za taką ilością osób. Niby to tylko moja mama, mój tata, siostra, chłopak mojej siostry, ciocia, wujek, kuzynka i kuzyn, ale jednak! Zwłaszcza, że mój kuzyn jest wiecznie nie zdecydowany!
-Hej! Nie spóźniłem się?
-Nie! Jesteś jeszcze przed czasem. Poza tym! Dzięki! Nie musiałeś tu być a jednak przyszedłeś! To Jungkook powinien tu być, a nie ty!
-Wiesz! Gdybym nie był taki głupi nadal bylibyśmy razem....
-Przestań się obwiniać! Nic złego nie zrobiłeś! Nie twoja wina....
-A czyja? Twoja napewno nie!
-Po prostu przestań się obwiniać okej? Tyle mi wystarczy!
-Jesteśmy!
-Super! Wszyscy przed czasem! To gdzie najpierw? Muzea? Sklepy? Restauracje? Wytwórnie?
CZYTASZ
BTS-Spełnione marzenia |3|
FanfictionKolejna część BTS-Spełnione marzenia. Ola ma problem. Jej zespół się powiększa. Od dwóch lat nie widziała się z żadnym członkiem 24K. Za to poznała Exo. Bardzo się z nimi polubiła. Zaczęła jeździć na swoim wymarzonym ścigaczu. Czy coś się zmieni?