Psikopat Civcivler: Ömer, Açelya, Yağmur, Doruk, Barış, Kutay, Dursun, Berke
Ninja Tosbağalar: Deniz, Sinem, Elçin, Yiğit, Ceren, Mehmet, Mert, Baha
***
Acun: Hepiniz hoş geldiniz, arkadaşlar.
Doruk: Hoş bulduk!
Herkes gözlerini devirir.
Acun: Fark ettiğiniz üzere yorucu bir hafta geçirdik. Oyunlar olsun, ada hayatınız olsun gerçekten çok yorucu ve aynı zamanda renkliydi de. Fakat tüm bu izlenimlerimde dikkatimi en çok çeken Barış ve Doruk oldu. Aranızdaki ilişki hakkında ne söylemek istersin, Barış?
Barış: Acun abi aramızda bir ilişki falan yok! Arkadaş falan da değiliz biz hatta. Mecburen katlanıyorum ben buna.
Doruk: Ne demek mecburen? Pıtırişkom? Oyundan sonra beni bağrına basan sen değil miydin?
Barış: Yok öyle bir şey, Acun abi.
FLASHBACK
Barış: Doruk Allah kitap aşkına koş lan! Koş! Çocuk parkuru yarıladı, sen daha başlamadın. Koşsana!
Ömer: Yiğit az yavaş. At mı yedin oğlum, bu ne hız?
Barış: Ulan koş! Hadi lan! -Ömer'e döner- Şu çocuk bu oyunu alsın, vallahi alnından öpeceğim.
Doruk: Duydum, duydum! Bekleyin beni!
Barış: Acun abi daha fazla bu konu hakkında konuşmak istemiyorum.
Acun: Pekala. O zaman adanızda çıkan ve karşı adanın da duymasını sağlayan kavganızdan bahsetmek ister misin Ömer?
Ömer: Acun Bey bence biz, bu konuyu da geçelim.
Acun: Yağmur sen anlatmak ister misin?
Yağmur: Acun abi vallahi benim bir suçum yok. Her şey Kutay'ın başının altından çıktı.
Kutay: Ya yemin ediyorum çıldırıcam ya. Neden her şey benim başıma patlıyor? Kızım coconatları gizli gizli çantasına tıkıp sonra da adada, vay efendim coconatlar bitti, camış gibi yiyorsunuz hepsini diyen ben miyim?
Yağmur: Hemen de konuyu başka yere çek! Adada Berke'nin boğazına yapıştın be! Acun abi, bir de Berke bunun arkadaşı. Berke'ye bunu yapan ileride bana neler yapmaz. Can güvenliğim tehlikede. Diskalifiye edin bunu.
Kutay: Ya ne alakası var ya? Berke saçma saçma konuşup duruyor. -Berke sırıtır-
Açelya: Adadaki coconatların birden yok olmasının sebebi sen misin, Yağmur? Ya söyleseydin beraber girerdik işe. Ben de kaç gündür bunu kim yapıyor diye düşünüyorum.
Acun: Arkadaşlar biraz sakin olalım.
Doruk: Acun abi diğer adadan buraya birini transfer edebiliyor muyuz?
Baha: Beni mi?
Doruk: Yok, hayır. Ben unicorn sıçmığımdan bahsediyordum.
Mert: Yani ben?
Acun: Arkadaşlar öyle bir şey mümkün değil. Şimdi müsaadenizle Dursun konuşsun istiyorum.
Dursun: Hamsi hamsi! Adada hamsi yok da!
Deniz: Acun Bey, televizyonda geçtiğiniz altyazıyı, bu arkadaş için bize de geçseniz. Nolur?
Yiğit: Haklı, cidden haklı. Ben zerre anlamıyorum dediklerinden. Oyunlarda bir şeyler söylüyor, küfür falan ediyor zannediyorum. Anlamıyorum! Sonra delleniyorum, oyunu kaybediyorum bunun yüzünden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İzmir'in Manyakları
Teen Fictionİzmir'de yaşayan bir grup arkadaş. Hepsi birbirinden tuhaf insanlar. Zaten tuhaf ve manyak olan hayatları daha ne kadar tuhaflaşabilir ? Yeni tanıştıkları insanlar onları ne kadar üzebilir ? Peki ya kaza olarak bilinen oyunlar daha ne kadar gizli ka...