Die nacht slaap ik maar heel weinig. Deze man snurkt zo erg! Ik word rond half zes wakker, kruip onder zijn arm vandaan en ga naar beneden. Daar maak ik ontbijt wat bestaat uit toast, eieren en bacon. Daarna loop ik naar boven en wek hem. 'Wat' gromt hij geërgerd.
'Ontbijt is klaar' zeg ik kortaf.
Daarna loop ik naar beneden en pak een appel. Die begin ik op te eten. Hij komt de keuken inlopen en gaat aan het kookeiland zitten waar zijn bord staat. Dat begint hij op te eten. Als ik mijn ontbijt op heb begin ik alvast aan de afwas. 'Ik ga douchen' zegt de rogue.
Ik knik alleen maar en hij loopt weg. Zodra hij de keuken uit is sluip ik naar de trap. Als ik het water hoor lopen dan ren ik naar de achterdeur en probeer die open te doen. Helaas zit die op slot. Wat had ik ook verwacht eigenlijk?!
Ik trap tegen de deur aan om te kijken of die open gaat. Maar voordat ik het nog een keer kan proberen word ik beet gegrepen en opgetild. 'Wat denk je dat jij aan het doen bent' gromt de rogue kwaad in mijn oor.
'Laat me gaan! Alsjeblieft!'
'Nee' gromt hij kwaad.
Hij laat me vallen en pakt mijn haar beet. Hij trekt me aan mijn haar naar boven en gooit me in de bezemkast. 'Voor straf blijf je hier' gromt hij kwaad.
Hij sloopt de lamp aan het plafond en gooit de deur dicht. Ik val huilend op de grond neer. Ik wil hier weg!
p.o.v Lore
Opa, oma en ik zijn opgesloten in Feija's huis samen met Feija en Meike. Er lopen drie andere rogues hier rond. Alleen om ons te bewaken volgens mij. Wolff en de andere jongens hebben ze naar het roedelhuis gedreven.
De vrouwen en kinderen werden naar hun eigen huizen gebracht. En bij ieder huis zitten twee of drie rogues. En ik heb geen idee wat ze daar doen. Ik hoop dat ze de vrouwen en kinderen met rust laten.
Oma zet thee neer voor me. 'Gaat het met je' vraagt ze.
Ik knik alleen maar. 'Het komt goed Lore' zegt ze, 'Wolff verzint wel wat.'
Er komt een rogue in die wat mompelt. 'Wat' vraag ik aan hem.
'Mijn baas laat zich niet zomaar verslaan' zegt hij nors, 'die Alpha van jullie zal niets tegen hem kunnen beginnen.'
'We zullen zien' zeg ik.
Hij kijkt me kwaad aan. 'Luister eens half wolf, niemand kan ons verslaan!'
'We zullen zien.'
Hij gromt kwaad en loopt de keuken uit. 'Wat denk je dat die rogue met Caro doet?'
'Ik weet het niet liefje, ik weet het niet.'
JE LEEST
The Wolf Girl
WerewolfCarolien weet alles van wolven. Hoe ze jagen. Hoe ze communiceren. En de hoe de rangen werken in een roedel. Maar wanneer ze 's nachts in het bos naar wolven gaat zoeken komt ze een roedel tegen die zich totaal niet gedragen als wolven. Wanneer ze m...