Yağmur korkudan nefesini tutmuş şekilde Bay Jung'a bakmaktaydı. Bay Jung'un kan gibi kıpkırmızı gözleri Yağmurun üzerindeydi. Yavaşça yutkunarak Bay Jung'a yavaşça yaklaştı. Gözleri hâlâ kan gibi kıpkırmızıydı ama yüzü hâlâ o aşık olduğu adama aitti. Biraz daha yaklaşıp o korkunç gözlere baktı. Korkunçtu ama ilki kadar değildi. Yagmur elini Bay Jung'un yanağına koydu. Teni soğuktu ama yumuşaktı. Yağmur elini yavaşça Bay Jung'un boyuna doğru götürdü ve gözlerine baktı, Bay Jung'un gözlerindeki kırmızılık kaybolmaya başladı. Hafifçe gülümseyerek Bay Jung'a doğru yaklaşmayı denedi.
...
Jung boyundaki sıcak ve yumuşak eli hissedebiliyordu ve bu onu sakinleştiriyordu. Gözleriyle Çevirmen kıza baktı. Kendisinden korkmuyordu ve seviyordu. Sevdiğini hissediyordu ve bunu göstermek için kendisine yaklaştığı görebiliyordu ama çevirmen kızın yaralı bedeni buna izin vermiyordu. Jung diğer eliyle çevirmen kızın belini tutarak kendine doğru yaklaştırdı. Artık aralarında sadece bir santim mesafe vardı. Jung, çevirmen kızı kendine doğru daha da yaklaştırdı. Çevirmen kızın korkusu artık bütün vücudunda hissedebiliyordu. Hissedebiliyordu ve bunu kullanmak istiyordu, çünkü bu şansı bir daha hiç kullanmayabilirdi. Jung önce yavaşça çevirmen kızın boyunu öptü. Teninin sıcaklığı ve tadı onu deli ediyordu ama sevdiği kıza zarar veremezdi. Vermekte istemiyordu.
Jung daha sonra çevirmen kızın gözlerine baktı. Çevirmen kızın gözlerini kapalıydı ve huzur doluydu. Jung, çevirmen kıza bakarak gülümsedi ve dudaklarını çevirmen kızın dudaklarına kondurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patronumun Vampir Oğlu [Düzenleniyor]
VampireYağmurun başı dertdeydi. Çünkü; patronunun oğlu vampirdi ve o vampir sadece Yağmuru istiyordu. Kapak tasarımı: @writerladyy