P.o.v. Lucy
Vandaag is het zover. Vandaag is de eerste dag van mijn opleiding. Ik heb er heel veel zin in, maar ik ben ook enorm nerveus. Na een veel te korte nacht gaat mijn wekker voor mijn gevoel veel te vroeg. Ik kreun en draai me nog een keer om. Niall ligt naast me en wordt ook wakker. 'Time to get out' zegt hij. Ik zucht diep en kreun nog een keer. 'I don't wanna go out' zeg ik. Niall lacht en slaat een arm om me heen. 'Babe, it's your big day! You're starting your course today! The course you were dreaming about for years' zegt hij. Ik voel dat hij met zijn vingers door mijn haren heen gaat. 'I know... But I am so tired' zucht ik. 'How come? We went to bed pretty early' zegt Niall. 'I know, but I couldn't sleep' zeg ik. Ik draai me om naar Niall en kijk hem aan. 'Are you that nervous?' vraagt hij. Ik kijk weg en knik. Ik voel dat Niall zijn hand op mijn kin legt en me hem laat aankijken. Zijn ogen stralen en hij heeft een lieve glimlach op zijn gezicht. 'You get out of this bed and get to school on time. You will regret it if you won't go and stay here today' zegt hij. Ik glimlach en knik. 'If you want, we can go back to bed when you're back from school' zegt hij. Ik lach kort, 'deal'. Niall glimlacht breed. 'Deal! Now get out! You don't wanna be late on your first day' zegt hij. Ik glimlach en zet een zoen op het puntje van zijn neus. 'I love you' zeg ik voordat ik uit bed stap. Ik loop naar de badkamer toe en gooi wat water in mijn gezicht om wakker te worden. Als ik eenmaal een beetje wakker ben geworden, droog ik mijn gezicht af en loop ik terug naar de slaapkamer. Niall ligt nog steeds in bed en heeft zijn mobiel in zijn handen. Ik loop naar de inloopkledingkast en kijk rond. 'What should I wear?' vraag ik Niall. Ik hoor Niall kort lachen. 'It's a beautiful day, so why don't you wear a cute little dress' hoor ik hem zeggen. Ik moet even lachen van zijn goede advies. 'But not too little' voegt hij er nog snel aan toe. Ik schiet in de lach en sla een hand voor mijn mond. 'I won't' lach ik. Ik kijk even rond en zie dan een rood jurkje hangen. Het is een simpel driekwart jurkje met driekwart mouwen. Ik pak een strapless bh en doe die aan met het jurkje er over heen. Ik zoek er nog een donkere legging bij en doe mijn rood met beige sleehakken erbij aan. Ik bekijk mezelf voor de spiegel en loop dan terug de kamer in. Niall kijkt nog altijd op zijn mobiel. Ik schraap mijn keel om zijn aandacht te trekken. Niall kijkt op en ik zie zijn ogen groot worden als hij me bekijkt. 'No' zegt hij kort. Ik kijk hem aan en trek een wenkbrauw op. Dan krijgt hij een brede glimlach op zijn gezicht. 'You're too beautiful to go to school' zegt hij dan. Ik voel dat ik moet blozen. 'Sorry, but you said I had to go to school' zeg ik met een knipoog. Niall lacht en legt zijn hoofd in zijn nek van het lachen. Ik lach mee en loop terug naar de badkamer. Ik ga voor de spiegel staan en doe mijn haren en make-up goed. Als ik tevreden ben, loop ik terug naar de slaapkamer. 'Are you gonna stay in bed all day?' vraag ik als hij nog steeds in bed ligt. 'Yeah, I think so. I don't have to go to school' grapt hij. Ik steek mijn tong naar hem uit. 'Someone is not getting his coffee today' zeg ik als ik de kamer uit loop. 'How dare you?' lacht Niall. Ik lach en loop door naar de keuken.Ongeveer een uurtje later loop ik het schoolgebouw binnen. Ik heb mijn laptop en mijn boeken in mijn roze schoudertas over mijn schouder hangen. Ik kijk op mijn rooster waar ik moet zijn en loop naar het lokaal toe. Ik voel hoe de spanning toeneemt hoe dichterbij ik bij het lokaal kom. Als ik bij het lokaal aankom, zie ik dat er al een paar mensen binnen zijn. Ik loop het lokaal in en loop naar de man toe die voorin de klas achter een bureau zit. Ik schat dat de man niet veel ouder dan mij is. Hij kijkt meteen op als ik naar hem toe loop. 'Good morning. What's your name?' vraagt hij. 'Good morning, my name is Lucy Horan' zeg ik. De man kijkt even op de computer voor hem. 'Ah, I see. Welcome Lucy. I am George Thomas. Take a seat' zegt hij. Ik knik en loop verder het lokaal in. Ik ga aan een leeg tafeltje zitten en zet mijn tas op de grond. Ik doe mijn jas uit en hang die over mijn stoel heen. Ik kijk het lokaal rond en zie dat er maar drie andere leerlingen in het lokaal zitten. Ze kijken allemaal wat op hun mobiel en lijken allemaal ongeïnteresseerd.
Niet veel later stroomt het lokaal vol. Uiteindelijk komt er een meisje van mijn leeftijd naast me zitten. Ze heeft donker blauw gekrulde haren los over haar schouders hangen. 'My name is Sam' stelt ze zichzelf voor. 'Hi, my name is Lucy' stel ik mezelf voor. 'Nice to meet you! Are you as excited as I am?' vraagt ze met een brede glimlach. Haar glimlach is zo aanstekelijk dat ik ook begin te glimlachen. 'Yes I am! I wanted this for so long!' zeg ik enthousiast. 'Me too!' zegt ze, 'I even moved here to do this course'. Ik kijk haar met grote ogen aan. 'You did?' vraag ik verbaast. 'Yes! I come from a small town in England' legt ze uit. 'Where are you from?' vraagt ze. 'From Holland' lach ik. Haar mond valt open. 'You're kidding me, right?' vraagt ze verbaast. Ik lach en schud mijn hoofd. 'But I moved a few years ago' zeg ik. 'That's so cool!' zegt ze enthousiast. 'Did you move with someone or alone?' vraagt ze. 'No, I moved with my best friend' vertel ik. 'That's amazing! So you two live together now?' vraagt ze. Ik lach en schud mijn hoofd. 'I actually live with my husband now' zeg ik. Sam glimlacht breed. 'Awh, you found your soulmate here? That's so cute!' zegt ze. Ik glimlach breed en voel dat ik zelfs een beetje moet blozen. 'Yes, I did' zeg ik. Ik kijk op als George zijn keel schraapt en voor de klas gaat staan. Pas nu valt het me op dat het lokaal helemaal gevuld is met leerlingen. 'Good morning everyone! May I welcome you at your first day of your new course' zegt George. Hij kijkt even het lokaal rond. 'My name is George Thomas, your coach. I will be here for you if you need anyone to talk to or if you want to know anything about this course or about this school' gaat hij verder. 'Does somebody already have a question?' Vraagt hij. Een meisje vanuit achteraan in de klas steekt haar hand op. 'Yes?' Vraagt George. 'How old are you?' Vraagt het meisje. De klas lacht kort. 'I'm twenty six' zegt George. De klas valt stil. Ik wist wel dat hij redelijk jong was, maar als ik het hem hoor zeggen, vind ik het toch wat apart, zo'n jonge mentor. 'Any other questions?' Vraagt George. De klas blijft stil en iedereen kijkt om zich heen. 'Great' gaat George verder. 'Today you'll only have a few introduction lessons' legt hij uit, 'so, pay attention, you won't regret it! It's not like they're telling some kinds of bullshit, they're telling you things you'll need to know at school'.
JE LEEST
A Woman Called Lucy Horan Ft. One Direction {VOLTOOID ✔️}
FanfictionAlle problemen lijken verleden tijd. Het leven ziet er rooskleurig uit. Niall brengt zijn album uit en gaat op tour en Lucy begint aan haar opleiding. Maar daardoor zien ze elkaar heel lang niet... Houdt hun relatie stand? En komen ze er ooit achte...