P.o.v. Lucy
Ik open de deur van het huis open en loop naar binnen. 'I'm home!' Roep ik als ik de deur achter me sluit. Ik loop naar de woonkamer, waar ik Niall aantref. Hij zit op de bank en heeft zijn telefoon aan zijn oor. Hij glimlacht naar me zodra hij me ziet en steekt even zijn hand op om te laten weten dat hij even niet kan antwoorden. Ik glimlach naar hem en ga naast hem op de bank zitten. Ik doe mijn hakken uit en zet mijn tas op de grond. 'Yes, I understand. I will see you there. Bye' sluit Niall zijn gesprek af. Hij hangt op en legt zijn mobiel op de salontafel voor hem. Hij draait zich naar me om en glimlacht breed. 'Hey babe' zegt hij. Ik glimlach breed en zet mijn lippen kort op die van hem. 'How was your first day?' Vraagt hij dan. Hij slaat zijn arm om me heen en ik leun tegen hem aan. 'It was great al though the lessons are starting tomorrow instead of today' zeg ik. 'Why did you had to go to school today then?' Vraagt Niall. 'To meet my classmates and my coach' leg ik uit. 'So how was it?' Vraagt hij. 'It was fine. I had a lovely chat with one classmate called Sam' vertel ik. 'And your coach?' Vraagt hij dan. Even weet ik niet wast ik moet zeggen. Ik kan Niall toch niet doodleuk vertellen dat mijn coach eruit ziet alsof hij net uit een modellenblad komt gekropen? 'He is fine' zeg ik daarom kort. Niall kijkt me aan en trekt een wenkbrauw op. 'Fine?' Vraagt hij. Ik knik en kijk weg. 'Just fine?' Vraagt hij. Ik zucht kort. 'Okay, he is younger than I expected' geef ik eerlijk toe. Nialls ogen worden groot. 'How young?' Vraagt hij. 'Twenty six' zeg ik. Niall blijft me aankijken. 'Is he handsome?' Vraagt hij dan. Mijn ogen worden groot en mijn mond valt open. Even weet ik niet of ik moet lachen of boos moet worden. 'What?' Vraagt hij verbaast. 'You're asking me if my coach is handsome?' Vraag ik hem verbaast. Niall kijkt weg. 'You don't think I will cheat on you, do you?' vraagt ik met een opgetrokken wenkbrauw. Niall kijkt naar zijn handen. Ik heb het gevoel dat ik boos op hem moet zijn, maar dat ben ik niet. Integendeel, ik kan alleen maar breed glimlachen. Ik sta op en ga voor Niall staan. Hij kijkt op, maar vermijdt mijn blik. Ik ga bij hem op schoot zitten met mijn beide benen aan een kant. Ik sla mijn armen om hem heen en leun tegen hem aan. 'I would never cheat on you, Nialler. Not today, not tomorrow. Not at all' zeg ik. Ik hoor Niall zacht zuchten, maar hij slaat toch zijn armen om me heen en houdt me stevig tegen zich aan. 'Do you really think I would give up everything we have for a total stranger, just because he's young or handsome?' vraag ik. Ik voel hoe Niall met zijn vingers door mijn haren heen gaat. 'No I don't' geeft hij dan eerlijk toe. 'I'm just scared' zegt hij dan. Ik kan een glimlach niet onderdrukken. 'I know, honey. You don't have to be' zeg ik. Ik voel dat Niall me los laat. Ik leun wat naar achter zodat ik hem aan kan kijken. 'I married you, you know? That does mean something, right?' vraag ik. Niall glimlacht. 'It does' zegt hij. 'I love you' zeg ik dan. Hij glimlacht nog breder. Ik leun naar hem toe en zet mijn lippen op die van hem.Als we beide weer terugtrekken, kijken we elkaar even aan. 'Niall, I'm telling you now, I am not that kind of person who would sleep with random persons just because someone is handsome' zeg ik. Niall kan een glimlach niet onderdrukken. 'I'm not that kind of person either' zegt hij. Ik glimlach breed. 'So that's all clear now' zeg ik. Niall leunt naar me toe en zet kort zijn lippen op mijn wang. Dan brengt hij zijn lippen naar mijn oor. 'Or do you want me to give you a hickey everyday before you go to school?' vraagt hij dan zacht. Ik begin meteen te giechelen. 'Even tho I would love that, it's not possible' zeg ik. Niall leunt wat naar achter zodat hij me aan kan kijken. Hij glimlacht breed. 'I would love that too' zegt hij met een knipoog. Ik schiet in de lach en sta op van zijn schoot. 'Okay, Nialler, time for some serious buisness' zeg ik. Niall probeert me serieus aan te kijken, maar hij schiet weer in de lach, net als ik. 'Okay, seriously,' begin ik als we uitgelachen zijn, 'what do we have for dinner?'. Niall kijkt me aan en staat op. 'Well, we don't have much, so I say we'll order some pizza' stelt hij voor. Ik kijk hem aan en zie hem serieus kijken. 'Honey, it's monday. We just had pizza last weekend' zeg ik. Niall haalt zijn schouders op. 'I'm okay having pizza today as well' zegt hij. 'You need to thank god on your bare knees that I am living with you, otherwise you would eat pizza everyday' zeg ik. Niall kijkt me aan en trekt een wenkbrauw op. 'So, I need to thank god for not having pizza every day?' vraagt hij verward. Ik schiet in de lach en geef hem een speelse duw tegen zijn schouder. 'You need to eat healthy stuff too, Horan!' zeg ik. 'Okay, sorry I suggested it, Horan' lacht hij als hij achter me komt staan en zijn armen om me heen slaat. Ik lach met hem mee en leg mijn handen op zijn armen. 'So what do you wanna order, then?' vraagt hij als we uitgelachen zijn. Ik laat hem los en draai me naar hem toe. 'We're not gonna order anything! We're gonna do some grocery shopping!' zeg ik. Niall kijkt me meteen verveeld aan. 'You're kidding me, right?' vraagt hij. Ik lach om zijn reactie en schud mijn hoofd. 'No, come on!' zeg ik.
Dus zo gezegd, zo gedaan. Nog geen half uur later lopen Niall en ik door de supermarkt. Niall heeft zijn favoriete hoedje en een bril op. Het is een gewone bril zonder sterkte en met zwarte montuur. Ik vind dat die bril hem heel goed staat, maar ik vind het evengoed raar om hem zo met bril te zien.
We lopen met een winkelwagen door de supermarkt. Niall loopt bij de winkelwagen en geeft zijn mening over de producten die ik voorstel om te kopen. Uiteindelijk zijn we tot de conclusie gekomen dat we vanavond lasagne gaan maken. We nemen daarvoor alle ingrediënten mee en zorgen ook dat we koek, snoep, fruit en groente meenemen voor het geval dat we dat een keer nodig hebben en we het niet hebben.Voor we bij de kassa aankomen, komen we langs de drankafdeling. Ik draai me om naar Niall en grijns breed. 'Let's bring some wine' stel ik voor. Niall lacht en schudt zijn hoofd. 'No way! I don't trust you if you're home alone and we have a lot of wine in our house' zegt hij serieus. Ik kijk hem met een pruillipje aan. 'One wine bottle?' stel ik voor. Niall glimlacht en knikt. 'Okay, one wine bottle' zegt hij. Ik glimlach breed en pak mijn favoriete rode wijn. Ik zet die in de winkelwagen en dan lopen Niall en ik naar de kassa. We leggen alle producten uit onze winkelwagen op de band bij de kassa en pakken alles in in de boodschappentassen die we van huis hebben meegenomen als de producten zijn gescand bij de kassa. Als ik zie dat Niall nog druk bezig is met het inladen, loop ik snel naar de kassa terug en betaal ik snel alle boodschappen. Niall kijkt verbaast op als hij door heeft wat ik aan het doen ben en ik steek mijn tong naar hem uit. 'This one is on me' zeg ik. Niall lacht kort, 'You know we share the same bankaccount, right?'. Ik schiet in de lach als ik me besef hoe stom ik was. Doordat Niall en ik getrouwd zijn, hebben we natuurlijk een gezamenlijke bankrekening, dus het maakt niet uit wie van ons betaald, het gaat van de zelfde rekening af. Niall lacht hard als hij ziet dat ik me besef wat ik zojuist heb gedaan. 'Great thinking, babe' lacht hij. Ik lach mee en we lopen samen bij de kassa vandaan. 'Why don't you get everything in the car, I'll be right there' zegt Niall opeens. Ik kijk hem vragend aan, maar als ik zie hoe vastbesloten hij kijkt, knik ik. 'Don't take too long, I'm hungry' zeg ik. Niall glimlacht en zet een zoen op mijn hoofd. 'I won't' zegt hij. Ik neem de winkelwagen van hem over en loop met de spullen naar buiten. Ik loop naar de auto toe en open die met de sleutel. Ik open de achterklep en zet de boodschappentassen in de achterbak. Als alles erin staat, doe ik de achterklep weer dicht en doe ik de auto weer op slot. Ik loop met de winkelwagen naar een kleine overkapping waar meerdere winkelwagens staan en zet de winkelwagen daar neer. Ik loop terug naar de auto en glimlach als ik zie dat Niall alweer bij de auto staat. 'What did you do?' vraag ik verbaast. Dan haalt hij een bos rode rozen achter zijn rug vandaan. 'For you' zegt hij dan. Ik glimlach breed en neem ze van hem aan. 'Why?' vraag ik. 'Just because I love you' zegt hij. Ik schiet in de lach en zet een zoen op zijn wang. 'And because I am still sorry that I have to leave you for the tour soon' voegt hij er dan aan toe. 'Will you ever stop feeling sorry about that?' vraag ik lachend. Niall glimlacht breed en schudt zijn hoofd. 'Never' zegt hij. Ik glimlach breed en kijk hem aan. Ik krijg een warm gevoel van binnen als ik zie hoe mooi zijn ogen stralen. 'And I love you too' zeg ik dan. Niall leunt naar me toe en legt zijn hand op mijn wang. Zijn lippen raken de mijne en het gebruikelijke gevoel van vlinders ontstaat in mijn buik. Die vlinders zal ik altijd blijven voelen als Niall me kust en daar ben ik heel blij mee.
JE LEEST
A Woman Called Lucy Horan Ft. One Direction {VOLTOOID ✔️}
FanfictionAlle problemen lijken verleden tijd. Het leven ziet er rooskleurig uit. Niall brengt zijn album uit en gaat op tour en Lucy begint aan haar opleiding. Maar daardoor zien ze elkaar heel lang niet... Houdt hun relatie stand? En komen ze er ooit achte...