P.o.v. Lucy
Sam, Niall en ik lopen naar buiten. Niall heeft morgen vrij en kan daarom weer eens een nachtje thuis slapen. We stappen gezamenlijk in de auto. Sam gaat achter het stuur zitten en Niall en ik kruipen samen op de achterbank. Niall slaat zijn arm om me heen en ik ga tegen Niall aan liggen. 'I missed you so much' fluistert Niall. Ik glimlach breed. 'I missed you too' fluister ik. Ik voel dat hij een zoen op mijn hoofd zet. 'I was thinking' begint Niall dan, 'maybe we can go to the hospital tomorrow and check on our baby'. Mijn glimlach wordt nog breder. 'Yes we can' zeg ik. 'I will make an appointment for us' zegt hij. 'Thanks babe' zeg ik. Niall zet weer een zoen op mijn hoofd. 'I love you' zegt hij zacht. Ik pak zijn hand vast. 'I love you too' zeg ik zacht. Ik sluit mijn ogen en adem diep in en uit. Vandaag was een stressvolle, maar leuke dag.P.o.v. Niall
I feel Lucy falls asleep in my arms. I can't stop smiling. I love it when she does that. This way she shows me how much she trusts me. Maybe it sounds weird, but after my mistake, I am almost begging her to trust me again.I look up and see that Sam is watching us through the mirror. I can see she's smiling. 'Cute huh' I wink. 'You two are quite cute' she laughs. 'Thanks' I laugh. 'Congratulations with your baby' she says. We look at each other through the mirror. 'Thanks' I say. 'I was trying to convince her to call the baby "Joey" if it's a boy' she laughs. 'Good luck with that' I laugh. 'Do you have a better idea?' she asks. 'No, not yet. But I'm sure there is' I laugh.
Sam drops us off at home. Luckily Lucy woke up, otherwise I had to carry her all the way to our apartment. Lucy and I walk inside our house. I look around, it is great to be back again. 'Finally we're home alone again' Lucy says. She turns around to me and smiles. I put my hands on her hips. 'It's been a while' I move closer to her and kiss her cheek. 'I know. The last time we were here together, we found out we're becoming parents' she smiles. I look into her eyes. I am so glad she is happy again. I was worried she wouldn't be happy all alone in this place. 'I know' I say. She places her hands in my neck. 'We're gonna be great parents' she says. I smile, 'I really hope so'. 'We will' she says. She leans in and kisses my lips. I missed this woman so much! I can't wait to take her on the road with me. 'I love you' I moan. 'I love you too' she says. She looks at me and smiles. 'Do you want to shower together?' I ask. Her smile grows. 'I do' she says. She grabs my hand and I follow her to the bathroom.
P.o.v. Lucy
De volgende dag staan Niall en ik samen bij het ziekenhuis. Het is Niall gelukt om een afspraak te maken om een echo te maken van onze baby. Ik ben enorm benieuwd of er al iets te zien is. Ik weet dat Niall ook gespannen is. Hij vertelt het me niet, maar ik weet zeker dat hij gespannen is. Niet dat het erg is, want ik zou me meer zorgen maken als hij niet gespannen is.We volgen een zuster de kamer binnen waar we de echo gaan maken. In de kamer staat wat apparatuur, een bed, een paar stoelen en een bureau. Eerst gaan we met z'n allen aan het bureau zitten. Op het bureau staat een computer, waar de zuster meteen op begint te typen. 'First I want your full names' zegt de zuster dan. Eerst kijkt ze Niall aan. 'Niall James Horan' zegt hij. De zuster voert dat in op de computer en kijkt dan mij aan. 'Lucy Johanna Horan Bakker' zeg ik. De zuster voert dat weer in en kijkt ons dan aan. 'Great. Now we can take a look at your baby' zegt ze. Niall en ik knikken en we staan allemaal op. We lopen naar het bed toe. Ik doe mijn jas uit en ga op het bed liggen. Niall gaat op de stoel ernaast zitten en houdt mijn jas vast. Ik doe mijn shirt iets omhoog en maak de knoop van mijn broek los. De zuster gaat op de stoel bij het apparatuur zitten en stelt iets in. 'This will feel cold for a moment, so be prepared' waarschuwt ze me. Ik knik en kijk naar Niall. Niall glimlacht naar me en pakt mijn hand vast. Dan smeert de zuster een soort gel op mijn buik. Zoals ze al zei voelt het koud aan, maar gelukkig trekt het gevoel al snel weg. Dan pakt ze een soort scanner en zet die op mijn buik. Ze beweegt wat heen en weer en kijkt dan naar een redelijk groot scherm. Niall en ik kijken mee, ondanks dat we geen idee hebben waar we naar kijken. 'Here it is' zegt de zuster dan. Ze wijst naar het scherm. Op het scherm zijn allemaal grijze vlekken en strepen te zien. Op het midden van het scherm is een soort zwarte vlek te zien. In die vlek zitten weer wat grijze strepen. De zuster wijst naar een klein donkergrijs vlekje. 'This is your baby' zegt ze dan. Ik glimlach breed als ik het vlekje bekijk. Ik voel dat Niall zachtjes in mijn hand knijpt. 'It's beautiful' zeg ik zacht. 'It's amazing' zegt Niall. De zuster haalt het apparaatje weer van mijn buik af en veegt met een doekje het gel van mijn buik. 'I took a photo of it. I will print it for you' zegt ze. Niall en ik knikken en de zuster loopt de kamer uit. Niall staat op en kijkt me aan. 'Our baby' zegt hij zacht. Ik glimlach breed en knik. Dan buigt Niall zich voorover. Hij zet zijn lippen op mijn buik. Het kietelt waardoor ik een beetje giechel. 'I kissed our baby' zegt Niall als hij me weer aankijkt. Ik lach kort. 'I want to kiss it too' zeg ik dan verdrietig. Niall lacht en buigt zich voorover. Hij zet zijn lippen kort op die van mij. Dan buigt hij zich weer naar mijn buik en zet hij zijn lippen op mijn buik. 'Now you kissed it too' lacht hij. Ik lach mee. 'Thank you honey' lach ik. Niall glimlacht breed en zet nog een zoen op mijn hoofd. 'Thanks for having our baby' zegt hij dan zacht. Ik glimlach breed. 'No problem at all' zeg ik. 'Not yet' lacht hij. Ik lach mee. 'That's true. Thanks for taking care of me while I am having our baby' zeg ik dan met een knipoog. Niall lacht, 'I will do my very best'. Ik glimlach breed, 'I now you will'.
JE LEEST
A Woman Called Lucy Horan Ft. One Direction {VOLTOOID ✔️}
FanfictionAlle problemen lijken verleden tijd. Het leven ziet er rooskleurig uit. Niall brengt zijn album uit en gaat op tour en Lucy begint aan haar opleiding. Maar daardoor zien ze elkaar heel lang niet... Houdt hun relatie stand? En komen ze er ooit achte...