Part Twenty-Eight

54 2 0
                                    

P.o.v. Lucy
De volgende dag hoeven we gelukkig niet vroeg op te staan. We zijn om twaalf uur bij Afas Live in Amsterdam. Niall doet zijn meet en greet en soundcheck en dan gaat Julia om acht uur op. Niall is redelijk zenuwachtig aangezien dit optreden live wordt uitgezonden op YouTube. Hij staat gespannen in zijn kleedkamer. Ik loop naar hem toe. Hij staat voor de spiegel en bekijkt zichzelf nog een keer. Ik kom achter hem staan en leg mijn handen op zijn borst. Hij doet zijn armen over de mijne heen en legt zijn handen op die van mij. 'Are you okay?' vraag ik hem dan. 'I am, kind of' zegt hij eerlijk. Ik glimlach en laat hem los. Ik ga voor hem staan en kijk hem aan. 'You're gonna rock this shit' zeg ik voor de grap. Niall lacht kort, maar de spanning keert al snel terug op zijn gezicht. Ik leg mijn beide handen op zijn wangen. 'Babe, you can do this' zeg ik. Niall glimlacht kort. 'Thanks, love' zegt hij, 'It's just extra pressure'. 'I know, honey. But you can do this! It's just like the concert you've filmed for the movie "This Is Us"' zeg ik. Niall knikt, 'But that wasn't just me. That was with One Direction'. Ik glimlach breed en zet mijn lippen kort op die van hem. 'You got this' zeg ik. Niall legt zijn handen op mijn heupen en trekt me tegen zich aan. 'I love you' zegt hij. 'I love you too, babe. Even if it all sucks, even if you run off stage because you can't do it, even if you break your guitar, even if your voice sucks, all though I can't imagine that, but even then, I will always love you' zeg ik. Niall glimlacht breed en zet zijn lippen op de mijne. 'Thank you, baby. I love you a lot' zegt hij. Ik laat hem los en pakt zijn hand vast. 'Are you ready?' vraag ik. Niall knikt. 'I am' zegt hij.

Zoals altijd gaat het concert super. Het publiek is geweldig en Niall en zijn band spelen perfect. In het publiek hebben de meeste mensen oranje shirts aangedaan of oranje spullen meegenomen. Op het einde gooien ze allemaal oranje ballonnen op die ze over slaan met elkaar. Zoals verwacht is het weer een feest voor iedereen en komt Niall tevreden en dol gelukkig het podium weer af.

De volgende dag heeft Niall vrij. We hebben daarom besloten om mijn ouders te gaan zien in de stad. We hebben besloten om gezamenlijk te gaan lunchen in de buurt. Mijn moeder vond al snel een leuk eetcafé en daar hebben we met z'n allen afgesproken. Niall en ik komen er iets te laat aan. Door het verkeer hebben we er een half uur langer over gedaan dan verwacht. Niall en ik lopen het restaurant in en zien daar al snel mijn ouders, Ruben en Jake zitten. 'Hey!' begroet ik ze. We begroeten elkaar met een knuffel en dan schuiven Niall en ik aan. Ik ga tussen mijn moeder en Niall in zitten. Tegenover mijn moeder zit mijn vader, naast hem zit Jake en naast hem zit Ruben. 'How amazing to see you again' zegt mijn moeder blij. 'It is! How are you all?' vraag ik. Niall zit naast me en houdt onder tafel mijn hand vast. 'I just got accepted to a school in Amsterdam!' zegt Ruben trots. 'Really? Congrats bro!' zeg ik. 'Thanks' zegt hij blij. 'How is it at your school?' vraagt Jake mij. 'It's great. I met lovely people there and I love it very much' zeg ik. 'How are you doing, Niall?' vraagt mijn moeder dan aan Niall. 'I'm great! Of course I am really sad I can't see Luce that much anymore' zegt hij. Ik kijk hem aan en glimlach naar hem. 'Oh, because of your tour?' vraagt mijn vader hem. 'Yes, indeed. I would love to take her with me, but she can't, so I had to go alone' legt hij uit. 'How long are you staying with Niall?' vraagt Ruben mij. 'I am flying back to London tomorrow' zeg ik. 'That's sad' zegt Jake. 'It is' zegt Niall.

Niet veel later zitten we allemaal te eten. 'Lucy, do you have some time left to stay with us again?' vraagt mijn moeder me opeens. Ik eet mijn mond leeg voor ik antwoord geef. 'Do you mean today?' vraag ik verward. 'No, just soon' zegt ze. 'I don't know. I already missed one week of school, so I don't want to miss more' zeg ik. Ze knikt. 'But you can come over in your vacations, right?' vraagt ze dan. Ik slik even. Moet ik haar nou serieus gaan vertellen dat ik liever mijn vakanties doorbreng met Niall dan met hen? 'Mom, just let her go' zucht Ruben. Mijn moeder kijkt hem verbaast aan. 'You do understand she wants to be with Niall everytime she can?' vraagt hij. Mijn moeder zucht kort en kijkt me aan. 'I do, I am sorry, but I just miss you a lot' zegt ze. Ik glimlach en leg mijn hand op haar arm. 'I get it mom. I miss you too' zeg ik. Ze glimlacht breed en slaat haar arm om me heen. 'I'll see what I can do' zeg ik. Ze knikt en laat me dan weer los. 'You can come over too' zeg ik dan. Iedereen, behalve Niall, kijkt me verbaast aan. 'We have lots of space at home, so you can sleep over at our place if you want' zeg ik. Ruben glimlacht breed. 'I would love to see London!' zegt hij enthousiast. 'I would love to see Jill again' zegt Jake. Ik glimlach breed naar hem. 'Maybe we can have a sleepover at my place, just the three of us' zeg ik. Jake glimlacht breed en knikt. 'I would love that!' zegt hij blij. 'Don't you need to discuss that with Niall?' vraagt mijn moeder dan. 'Well, Niall is not even there' lach ik. 'That's right. I can't say anything about it anymore' lacht hij. Hij slaat een arm om me heen. 'But as long as she won't do anything too crazy, I'm okay with it' voegt hij eraan toe. Ik kijk hem aan en glimlach breed. Hij zet kort zijn lippen op de mijne. 'Iew! Don't do that in front of us' lacht Ruben. Iedereen lacht met hem mee. Dan buigen mijn ouders zich naar elkaar toe en zoenen elkaar kort. We schieten allemaal in de lach. Dan kijken Jake en Ruben elkaar aan. 'I am not kissing you' lacht Ruben. 'I'm not kissing you either' lacht Jake.

De volgende dag is het al weer tijd voor mij om naar huis te gaan. Na Nialls concert rijden we met de tourbus naar het vliegveld toe. Niall loopt mee tot aan het vliegtuig. Marcus neemt mijn tas van me over en brengt die alvast naar het vliegtuig. 'I love you, baby' zegt Niall. Ik ga tegenover hem staan en pak zijn beide handen vast. 'I love you too, babe. I will see you soon' zeg ik. Niall glimlacht en knikt. 'Don't invite any boys in our house' zegt hij met een knipoog. Ik lach, 'I won't invite any boys but my friends or family'. Niall lacht mee en knikt. 'Thanks' zegt hij. 'Don't get close to any girls, except for Julia and Jennifer' zeg ik. Ik bedoel het als een grapje, maar er zit ook een serieuze toon achter. Ik ben nog altijd bang dat hij opnieuw een andere vrouw zoent, ondanks dat ik dat niet verwacht. Maar ja, verwacht het onverwachte, zeggen ze altijd. 'I won't, I promise' beloofd hij. Ik glimlach en zet mijn lippen op die van hem. 'I trust you' zeg ik als onze lippen elkaar weer loslaten. 'I know. It will never happen again, I promise' zegt hij. Ik glimlach breed. 'I know' zeg ik. Niall legt zijn hand op mijn wang en zoent me teder. 'Lucy, it's time to get goin' hoor ik Marcus zeggen. Ik laat Niall los en kijk hem aan. 'I love you babe' zeg ik. 'I love you too Love' zegt hij. Ik glimlach en breng zijn hand naar mijn lippen. Ik zet een zoen op de rug van zijn hand voor ik zijn hand weer los laat. 'Be carefull' zegt Niall dan. 'I will. You too' zeg ik. Niall glimlacht en knikt. Dan laten we elkaar los. Ik loop met Marcus mee naar het vliegtuig en loop de trap op naar de deur. Bovenaan de trap draai ik me nog een keer om naar Niall. Hij kijkt me aan en glimlacht breed. Hij zwaait naar me en blaast dan een zoen naar me. Ik vorm een hartje met mijn handen en stap dan het vliegtuig in.

A Woman Called Lucy Horan Ft. One Direction {VOLTOOID ✔️}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu