Hier sta ik dan. Dit keer niet voor een altaar, maar voor allemaal rekken kleding. Vanavond is het eerste optreden van de Come-back tour van One Direction. Niall, Liam, Louis en Harry zijn er meer dan klaar voor. Ze hebben ervoor gekozen om de beste tour ooit te maken. Wat betekend dat 5 Seconds Of Summer het voorprogramma is. Alleen zijn ze niet alleen het voorprogramma, maar zitten ze ook verwerkt in de rest van het concert. Zo doen ze een paar nummers met z'n allen.
Zoals verwacht vinden de fans dat geweldig. De meeste fans van One Direction zijn ook fan van 5 Seconds Of Summer en andersom. Dus om hen nu allemaal op het podium te hebben in een avond, is natuurlijk een droom die uitkomt.
Niall komt als een stuiterbal naar me toe. Hij heeft zich net omgekleed en zijn haar is net gedaan. Ik had verwacht dat Niall enthousiast zou zijn tijdens deze tour, maar dit gaat al mijn verwachtingen te boven. Niall is alleen maar aan het springen en dansen van blijdschap. 'Save yourself some energy for the show, honey' zeg ik hem voor de zoveelste keer vandaag. Niall lacht en slaat zijn armen om me heen. 'I'm sorry, baby. I am just so excited! We're finally back!' roept hij. Ik lach en sla mijn armen om hem heen. 'Your dream finally came true' lach ik. Niall lacht mee, 'laugh as much as you want, I am the happiest guy on earth!'. We laten elkaar los en kijken elkaar aan. 'I have a lovely family, who can finally join me on tour, One Direction is back together and on tour, and the guys of 5 Seconds Of Summer are touring with us!' zegt hij blij. Hij maakt weer een sprongetje van geluk.
Dan kijkt hij om zich heen. 'Where are our angels?' vraagt hij dan. 'Well, one of my angels is standing right in front of me, acting like a bouncing ball' zeg ik met een knipoog, 'and the others are with Bear and Liam in the tourbus'. Niall kijkt even verbaast. 'Why?' vraagt hij. 'Liam said he had some candy' leg ik uit.
'Mommy! Daddy!' horen we dan achter ons. We draaien ons om en zien Joey met zijn armen wijd op ons af komen rennen. Niall lacht en gaat gehurkt met zijn armen wijd zitten om Joey op te vangen. Alicia, Bear en Liam komen er lachend achteraan gelopen. 'He looks as happy as his daddy' merk ik op. Niall tilt Joey op en zet hem op zijn heup. 'We are two happy bouncing balls' zegt Niall met een knipoog. 'You don't mind watching Bear as well, do you Luce?' vraagt Liam. Hij komt naast me staan en legt zijn hand op mijn schouder. 'No problem at all. I will ask the boys of 5SOS to help me' zeg ik. Liam glimlacht breed. 'Thanks! His mom will pick him up tomorrow, so it's just for one gig' legt hij uit. Ik glimlach kort, 'don't worry Liam. I don't mind watching him as well. He is a really good kid'. Bear komt voor me staan en grijnst breed. 'Thank you, aunt Lucy' zegt hij.
We schrikken als we opeens veel gegil horen, maar als we ons omdraaien zien we dat de jongens van 5 Seconds Of Summer backstage komen. Ze zijn helemaal bezweet, maar hebben een stralende lach op hun gezicht. 'Wow! The fans are amazing! They are so ready for you' lacht Luke. 'They really are! They have so many signs made for you' lacht Ashton. Harry en Louis komen aanlopen en komen bij ons staan. 'I'm curious what they'll think of our setlist' zegt Louis. 'They will love it, I'm sure' zeg ik vastbesloten.
Dan is het tijd voor One Direction om het podium op te gaan en de fans te geven waarvoor ze gekomen zijn. Niall geeft Joey en Alicia een zoen op hun hoofd en loopt dan naar mij toe. 'Have fun!' zeg ik. 'Don't worry about that!' lacht hij. Hij slaat me in de armen en zet een zoen op mijn wang. 'I love you' zegt hij. We laten elkaar los en kijken elkaar aan. 'I love you, so freaking much' zeg ik, 'and I am so proud of you'. Niall bloost ervan. Dan zet hij zijn lippen op de mijne en loopt hij naar de anderen toe. Hij zwaait nog een keer kort en gaat dan het podium op.
Ik ga met Joey en Alicia bij het podium staan. Ze hebben allebei een koptelefoon op, tegen gehoorbeschadiging. Alicia en Joey staan samen op de grond en dansen vrolijk mee op de muziek. Niall staat op een paar meter van ons af op het podium en kijkt vaak onze kant op. Hij danst dan mee met Alicia en Joey of zwaait vrolijk naar ze.
Ook nu staat hij op het podium en doet hij lachend het dansje van Alicia na. Joey begint daardoor te lachen en danst ook mee. Ik kijk van Nialls stralende ogen en zijn stralende glimlach, naar onze prachtige kinderen die de tijd van hun leven hebben. Op dat mooie moment besef ik me hoe gelukkig ik ben. Niall en ik zijn een gezinnetje gestart en zijn nu trotse ouders, Niall is op zijn toppunt van gelukkig zijn en leeft het leven dat hij altijd al wilde en ik, ik ben met hem mee op tour, de hele tour, als fotograaf.
Wie had ooit gedacht dat we hier zouden staan, jaren nadat we elkaar voor het eerst ontmoette? Als iemand me na die eerste ontmoeting bij de Meet & Greet had verteld dat ik jaren later hier zou staan, met onze kinderen, had ik diegene in zijn gezicht uitgelachen! Ik? Kinderen met Niall?
Dat kan alleen maar in een boek! Toch?
JE LEEST
A Woman Called Lucy Horan Ft. One Direction {VOLTOOID ✔️}
FanfictionAlle problemen lijken verleden tijd. Het leven ziet er rooskleurig uit. Niall brengt zijn album uit en gaat op tour en Lucy begint aan haar opleiding. Maar daardoor zien ze elkaar heel lang niet... Houdt hun relatie stand? En komen ze er ooit achte...