P.o.v. Lucy
Ik word wakker en stap uit mijn bed. Ik loop meteen naar de badkamer en neem een heerlijke douche. Als ik daar onder vandaan kom, kleed ik me aan en loop ik naar de keuken. Vandaag is het zaterdag en ben ik dus vrij van school. Ik heb vandaag met Sam, Simon en Brad afgesproken om wat leuks te gaan doen. De afgelopen tijd hebben we veel tijd met elkaar doorgebracht. Zo zitten we in elke pauze op school bij elkaar en hebben we veel contact met elkaar door ons groepsgesprek. We hadden het de afgelopen tijd zo gezellig, dat we graag buiten school met elkaar wilden afspreken, alleen was nog het probleem wat we dan zouden gaan doen. We hebben uiteindelijk besloten om gezamenlijk naar Sam toe te gaan. Sam heeft verteld dat ze aan het water woont en een eigen boot heeft. Het is vandaag mooi weer, dus gaan we met haar boot varen.Na een heerlijk ontbijt, pak ik mijn tas in. We hebben afgesproken dat we allemaal wat meenemen. Ik neem wat te drinken mee, Simon neemt wat te eten mee, Brad neemt de chips en snoep mee en Sam zou voor ijsjes zorgen. Zodra ik wat flessen drinken en bekertjes in een tas heb gedaan, loop ik het huis uit. Ik doe de deur achter me op slot en zie dat Marcus al op me staat te wachten. 'Good morning' begroet hij me. 'Good morning' zeg ik. 'What's the plan for today? You can't follow me at the water, right?' vraag ik. 'Actually I can, but I will stay out of sight' zegt hij. Ik glimlach en knik. 'Thanks' zeg ik. We stappen samen de lift in en gaan naar de parkeergarage. In de lift kijk ik even in de spiegel die er hangt. Ik heb een dun lichtblauw jurkje aan met daaronder mijn bikini. Niall heeft me verteld dat dit zijn favoriete jurkje van mij is. Daarom vind ik het leuk om die zo vaak als ik kan aan te doen.
Ik kom aan bij het huis van Sam en parkeer de auto voor de deur. Ik stap uit en loop naar de voordeur, maar nog voordat ik aan kan bellen, komt Sam aanlopen. 'Hi Lucy! I already thought I heard you!' begroet ze me. 'Hi Sam! How are you?' vraag ik als ik haar omhels. 'I'm great! Ready for a great day?' vraagt ze me dan. 'I really am!' zeg ik. Sam wenkt me en loopt voorop om het huis heen. We komen aan in de achtertuin. De achtertuin is niet heel groot, er staat enkel een eettafel met stoelen en een klein tafeltje met twee banken. We lopen door de achtertuin naar een steiger. Aan de steiger ligt een soort speedboot. Op de speedboot zitten Brad en Simon. 'There she is!' begroeten ze me lachend. 'Hi boys!' begroet ik ze. We stappen op de boot en Sam maakt de boot los van de steiger. Ik doe de flessen drinken die ik mee heb genomen in de koelbox en ga zitten. 'Nice boat, Sam!' zeg ik. 'Thanks! Actually it's my brothers boat, but I am the only one who uses it' lacht ze. Sam neemt plaats achter het stuur en dan varen we weg.
Als we niet al te lang onderweg zijn, komen we aan op het open water. Sam doet de motor uit en komt bij ons op de banken zitten. 'Let's play a game!' stelt Sam enthousiast voor. 'What game?' vraagt Simon. 'May I guess?' vraag ik lachend. Sam lacht ook en knikt. 'I bet you'll never guess which one' lacht ze. 'Truth or Dare' zeg ik. Sam schiet in de lach. 'Ten points go to Lucy' lacht ze. De jongens lachen ook met ons mee. 'Girls are so predictable' lacht Brad. 'Do you agree or not?' vraagt Sam als we uitgelachen zijn. 'I agree' zegt Simon. 'Me too' zeggen Brad en ik. 'Okay, I go first!' roept Sam meteen. 'Lucy, Truth or Dare?' vraagt ze. 'Truth' zeg ik. 'Why are you married?' vraagt ze. Simon, Brad en ik schieten meteen in de lach. 'Is that really your question?' lacht Simon. 'Yes!' zegt Sam serieus. 'I am married because I lost a bet' grap ik. 'Really?' vraagt Brad serieus. 'No dumbass' lacht Sam. We schieten allemaal in de lach. 'Seriously, Luce, you are quite young to marry someone. Tell us your story' zegt Sam als we uitgelachen zijn. 'Wait, you're really married?' vraagt Brad verbaast. Ik kijk hem serieus aan en knik. 'I am really married' zeg ik serieus. 'So, tell us your story!' zegt Simon. Ik lach kort, maar begin dan toch te vertellen. 'Okay, well I am quite young, indeed, but me and my husband love each other so much and it feels great. So when he proposed to me, I couldn't say no' vertel ik. 'How long do you know him?' vraagt Simon. 'A few years. Not that long. I think we were in a relationship for two years, but it felt right. It still feels right, tho' zeg ik. Iedereen knikt begrijpelijk. 'Okay, my turn! Simon, truth or dare?' vraag ik. Simon denkt kort na. 'Dare' zegt hij dan. 'Jump out of the boat' zeg ik. Simon trekt meteen een wenkbrauw naar me op. 'You're kidding me, right?' vraagt hij. Ik glimlach breed en schud mijn hoofd. Simon haalt zijn schouders op en staat op. Hij doet zijn shirt en schoenen uit en springt dan met een mooie duik in het water. We klappen allemaal en dan klimt Simon weer de boot in.
Een tijdje later zijn we allemaal al in het water geweest en zitten we heerlijk wat chips te eten met wat te drinken erbij. 'I know a fun game to play!' zegt Brad ineens. We kijken hem allemaal aan. 'Tell us' zegt Sam. 'Let's do "best or most"' zegt hij. We kijken hem allemaal vragend aan. 'What's that?' vraag ik hem. 'I'll say something I think I'm the best in or I have the most of and then we'll check if I am right' legt hij uit. 'And if you're wrong?' vraagt Sam. 'If I am wrong, I will jump in the water, but if I am right, you need to jump in the water' zegt Brad. We stemmen allemaal in. 'Okay, I'll start! I think I have the most followers on Instagram' zegt hij dan. Ik kan het niet laten en begin breed te grijnzen. 'Okay, show us!' zegt Simon. We pakken allemaal onze telefoon erbij. 'I bet I have the most' zeg ik lachend. Iedereen kijkt me verbaast aan. 'Show us' zegt Brad. 'After you' zeg ik. Als eerste laat Sam zien hoeveel volgers ze heeft. Ze heeft er ongeveer 1.200. Dan laat Simon het aantal volgers zien. Hij heeft er ongeveer 900. Dan laat Brad, met een brede grijns, zijn aantal volgers zien. Hij heeft er ongeveer 2.000. 'I bet you can't beat me, Lucy!' lacht hij zelfverzekerd. Ik moet me inhouden om niet in de lach te schieten. 'You had to think this through' lach ik. Ik open mijn Instagram en draai die naar ze om. Hun ogen worden groot en hun mond valt open als ze zien dat ik ongeveer 400.000 volgers heb. Ik schiet in de lach als ze me met een verwarde blik in hun ogen aankijken. 'How in earth do you have so many followers?' vraagt Brad verward. 'I don't believe you!' zegt Sam. Ze pakt mijn telefoon uit mijn handen en kijkt rond op mijn Instagram account. Ik ben inmiddels gestopt met lachen en kijk toe hoe ze met z'n drieën verbaast langs mijn geplaatste foto's gaan. 'Oh my god!' roept Sam dan ineens. Ze kijkt me met grote ogen aan en draait mijn telefoon naar me om. Ze laat een foto zien van Niall en mij samen. Het is een foto van Niall en mij op de Eiffeltoren. Niall en ik staan gearmd voor het prachtige uitzicht. 'Is that Niall Horan?' vraagt ze verbaast. Ik glimlach breed en knik. 'It is' zeg ik. 'Oh my god, that's why your last name is Horan!' zegt Brad lachend. 'Is he your brother or nephew?' vraagt Sam. Ik schiet weer in de lach. Ze beseffen niet wat er echt aan de hand is. 'Or are you just really good at photoshop?' vraagt Simon dan. Ik begin nog harder te lachen. Ik krijg zelfs tranen in mijn ogen van het lachen. Sam, Simon en Brad kunnen het niet laten en lachen mee, ondanks dat ze niet weten waarom ik zo lach. 'What is it?' vraagt Sam als we uitgelachen zijn. Ik pak mijn telefoon weer over en zoek naar een foto van Niall en mij op onze bruiloft. Op deze foto heb ik mijn prachtige bruidsjurk aan en Niall zijn prachtige pak. Ik heb mijn handen in Nialls nek en Niall heeft zijn handen op mijn heupen. Onze lippen dansen vrolijk op elkaar. Deze foto heeft mijn moeder gemaakt nadat we onze beloftes hadden gedaan. Ik draai mijn telefoon weer naar ze om en grijns breed als ik de verbaasde blikken op hun gezichten zie, alweer. 'No way! He is your husband?!' roept Sam verbaast uit. Ik lach en knik. 'He is' zeg ik. 'Oh my god! Of course he is! He is on tour now, isn't he?' vraagt ze. Ik knik en lach omdat ze het nu eindelijk door heeft. 'That's so cute! Congrats Lucy!' zegt Simon. 'Yeah, congrats Luce!' zegt Brad. 'Thanks guys' lach ik. 'I'm never gonna say I have the most followers anymore' lacht Brad dan. We lachen allemaal met hem mee.
JE LEEST
A Woman Called Lucy Horan Ft. One Direction {VOLTOOID ✔️}
FanfictionAlle problemen lijken verleden tijd. Het leven ziet er rooskleurig uit. Niall brengt zijn album uit en gaat op tour en Lucy begint aan haar opleiding. Maar daardoor zien ze elkaar heel lang niet... Houdt hun relatie stand? En komen ze er ooit achte...