P.o.v. Lucy
Niall en ik zitten achterin de auto bij Andre en Trevor. Ik heb geen idee hoe laat het is, maar ik weet wel dat ik erg moe ben. De bruiloft van Jill en Mason was een groot succes en het was geweldig om ze weg te zien rijden in Masons jeep, op weg naar hun huwelijksreis.Ik lig tegen Niall aan. Hij heeft zijn armen om me heen geslagen en houdt mij dichtbij zich. 'Are you tired, darling?' vraagt hij. Ik kijk hem aan en zie hem lief glimlachen. Ik knik, 'I am, actually'. Niall gaat met zijn handen door mijn haren heen en zet een zoen op mijn voorhoofd. 'We'll be home in a minute' zegt hij. Ik knik en ga weer tegen hem aan liggen.
Niet veel later rijdt Andre de auto de parkeergarage in en parkeert hij de auto. We stappen uit en lopen naar de lift toe, als Nialls telefoon af gaat. Hij haalt hem uit zijn zak en zucht kort. 'I need to take this' zegt hij spijtig. Ik glimlach kort. 'That's okay. I'll meet you upstairs' zeg ik hem. Niall knikt en zet een zoen op mijn hoofd. Ik loop met Trevor naar de lift en druk op de knop om naar boven te gaan. 'Wait, Trevor! I need you for this too' zegt Niall dan. Hij heeft zijn telefoon aan zijn oor en kijkt me spijtig aan. 'It's okay. I'll be fine' zeg ik. Trevor knikt en loopt naar Niall en Andre toe.
Zodra de liftdeuren open gaan, stap ik erin en ga ik met de lift naar de juiste verdieping. Plots merk ik dat mijn maag niet zo lekker aanvoelt. Ik voel me heel snel misselijk worden. Als de lift deuren open gaan, loop ik snel naar onze voordeur toe en open die met de sleutel. Ik ren meteen door naar de wc en kan me nog net op mijn knieën laten vallen, als ik alle inhoud van mijn maag eruit gooi. Ik pak snel mijn haar vast en hou het aan de kant.
Als mijn maag zo goed als leeg is, kom ik op adem. Man, ik wist niet dat overgeven zo vermoeiend was. Met een diepe zucht sta ik op en trek ik de wc door. Ik loop naar de wastafel toe en was mijn handen, als ik vanuit mijn ooghoek mijn toilettas zie staan. Ik zet de kraan uit en besef me opeens dat ik nog niet ongesteld ben geweest... Ik pak mijn telefoon uit mijn zak en kijk op de kalender. Ik had vorige week ongesteld moeten worden... Mijn ogen worden groot. Zou... Zou het dan echt? Ik open een kastje en zie tot mijn opluchting nog een zwangerschapstest liggen. Ik pak hem meteen en haal hem uit het doosje. Op hoop van zegen...
Nog geen minuut later loop ik gespannen heen en weer. Waarom moet je altijd vijf minuten wachten? Weet je wel niet hoe lang vijf minuten zijn?! Ik kijk op mijn mobiel. Nog drie minuten te gaan... Voor mijn gevoel duurt het al uren...
Ik schrik op als ik de voordeur open hoor gaan. Hoe ga ik dit aan Niall vertellen? Zou hij blij zijn als het echt zo is? Of zal hij het niet willen houden... Mijn spanning neemt toe. Wat als hij het niet wilt houden? Maar van de andere kant, de vorige keer wilde hij het ook houden...
'LUCE?!' hoor ik Niall vol angst roepen. 'In here!' roep ik terug. Niall trekt de badkamer deur open. Ik schrik als ik de angst in zijn ogen zie. 'We need to get out of here' zegt hij in lichte paniek. Ik kijk hem verbaast aan. 'Why?' vraag ik. 'There's a fire in our bedroom' zegt hij dan. Mijn ogen worden groot. 'There's a what?!' roep ik angstig uit. 'It's huge, so come on!' roept hij. Hij rent naar buiten en vervolgens hoor ik hem tegen Andre praten. 'LUCE COME ON!' roept hij dan. Ik draai me om en pak snel de zwangerschapstest. Ik doe hem in mijn kontzak en ren de badkamer uit. Ik schrik als ik de hitte en het knarsen van het vuur opmerk. Waarom merkte ik dat niet toen ik de badkamer in rende? Misschien doordat ik me opeens bedacht dat ik zwanger kan zijn, bedenk ik dan.
Ik ren het huis uit en tref Niall in de hal aan. Hij staat daar met Andre en Trevor. Andre heeft zijn telefoon aan zijn oor. 'No, mister and misses Horan are doing fine, but you need to send people' zegt hij. 'Let's get you back to the car' stelt Trevor voor. Ik knik en pak Nialls hand vast. We lopen naar de lift toe, maar dan blijf ik staan. 'Is it smart to use the elavator?' vraag ik dan. Ik kijk Niall en Trevor kort aan. 'She's right' zegt Trevor dan. We lopen naar het trappenhuis en lopen de trappen af naar de parkeergarage. Op de zevende verdieping wonen klonk leuk, maar nu heb ik er wel een beetje spijt van...
Als we eenmaal weer allemaal in de auto zitten, merk ik dat de spanning bij iedereen hoog zit. Andre is nog altijd aan het bellen en Trevor zit achter het stuur. Als Andre de telefoon eindelijk ophangt, zucht hij diep. 'Apparently the fire was started in your house' zegt hij, 'no other houses are damaged'. Ik kijk Niall verbaast aan. 'How could a fire start in a bedroom?' Vraagt Niall verbaast. 'They think a lamp started it' zegt Andre. 'Is it possible for a lamp to start a fire that big?' vraagt Trevor verbaast. Andre haalt zijn schouders op, 'they said so'.
Nog geen kwartier later zit ik op een bed in een hotelkamer. We zijn maar meteen naar een hotel gereden om hier te overnachten aangezien het al na middernacht is. Niall is momenteel in gesprek met Andre en Trevor om te bepalen wat we nu gaan doen. We weten nog niet wat de schade aan ons huis zal zijn, maar we weten wel degelijk dat het een tijdje zal duren voor we er weer in kunnen wonen. Onze slaapkamer was al helemaal verwoest toen we weg gingen en toen was de brandweer er nog niet. Dus wie weet wat er nog meer verwoest is.
Als ik achterover op het bed ga liggen, voel ik iets in mijn kontzak zitten. Ik ga met een ruk rechtovereind zitten als ik me besef dat dat de zwangerschapstest is. Ik haal hem meteen uit mijn zak, maar durf nog niet te kijken. Ik adem diep in en uit. Dan kijk ik omlaag en bekijk ik de uitslag..."Pregnant" staat er op de test. Mijn hart staat even stil. Ik ben zwanger... Ik laat het rustig op me inwerken. Niall en ik zijn in verwachting... Over negen maanden loopt er een kleine Horan op de aardbol... Tenzij ik weer een miskraam krijg natuurlijk...
Ik schrik op als ik de kamerdeur hoor dichtgaan. Ik sta op van het bed en houd de test achter mijn rug. Niall komt de kamer binnen en kijkt me met een grote frons op zijn gezicht aan. 'I'm afraid we have to live in a hotel for a while...' zegt hij. Met een diepe zucht ploft hij op het bed. Ik ga naast hem zitten en leg de test achter me neer. Niall slaat zijn arm om me heen en gaat met zijn hand door mijn haren heen. 'I am so sorry, baby' zegt hij. Ik zucht kort, 'it's not your fault, honey'. Ik kruip bij hem op schoot en sla mijn armen om hem heen. 'Do they really think a lamp caused the fire?' vraag ik hem. Niall zucht kort, 'they do. But tomorrow they will take a look'.
Dan ga ik rechtop zitten en kijk ik hem aan. 'I need to show you something' zeg ik. Ik voel mijn hart kloppen in mijn keel. Niall kijkt me nieuwsgierig aan. 'But you need to promise me you won't freak out' zeg ik. Ik zie verwarring in zijn ogen. 'Okay..' zegt hij wat twijfelachtig. Ik adem diep in en uit en probeer een glimlach te onderdrukken als ik de zwangerschapstest aan hem geef. Hij pakt de test aan en bekijkt hem. Als hij zich beseft wat dat betekend, kijkt hij me met grote ogen aan. 'You're... You're...' stamelt hij, 'you're pregnant?!'. Ik glimlach breed en knik. Nialls mond valt open. Hij slaat zijn armen om me heen en drukt me tegen zich aan. Niall valt achterover op het bed en ik beland op zijn borst. 'Are you happy?' vraag ik. 'Happy?' lacht Niall, 'I am more than happy! I don't even know if there is a word for how I feel right now'. Ik ga rechtop zitten en kijk hem aan. Zijn ogen stralen en hij heeft een brede glimlach op zijn gezicht. Niall gaat ook overeind zitten en legt zijn handen op mijn wangen. 'We're gonna start a family' zegt hij blij. De glimlach verdwijnt van mijn gezicht. 'If I won't lose it again...' zeg ik angstig. Niall kijkt me doordringend aan. 'Baby, that wasn't your fault' zegt hij. 'Well...' zeg ik, maar Niall schudt zijn hoofd. 'It wasn't!' zegt hij vastbesloten. 'Yes, it can happen that we lose it again, but we don't know that for sure' zegt hij, 'maybe it was a one time thing. Maybe something wasn't right. We don't know. But let's not lose our hope. We will start a family together. Maybe not now, maybe not next year, but we will some day'. Ik glimlach en knik. 'We will' zeg ik. Nialls brede glimlach keert terug op zijn gezicht. 'Let's just be happy now' stelt hij voor. Ik zet mijn handen tegen zijn borst en duw hem weer achterover. Hij beland weer op zijn rug op het bed en ik kom op zijn borst zitten met aan elke kant een been. Niall legt zijn handen op mijn rug en ik zet mijn handen naast zijn hoofd. 'I love you, Nialler' zeg ik, 'so much'. Niall zet druk op mijn rug, waardoor ik op zijn borst kom te liggen. 'I love you more' zegt hij voordat hij zijn lippen op de mijne zet.
JE LEEST
A Woman Called Lucy Horan Ft. One Direction {VOLTOOID ✔️}
FanfictionAlle problemen lijken verleden tijd. Het leven ziet er rooskleurig uit. Niall brengt zijn album uit en gaat op tour en Lucy begint aan haar opleiding. Maar daardoor zien ze elkaar heel lang niet... Houdt hun relatie stand? En komen ze er ooit achte...