P.o.v. Niall
Finally Andre says we're almost there. I am so glad I was able to get home tonight. My tourmanager wasn't really happy about the plan, but when I explained it was really important to get home, he agreed. I look at my phone. It's already past one AM. I hope Lucy isn't that mad that I am a little bit later than I told her. I am really curious what she wants to discuss. Somewhere inside me I think she wants to divorce or something, but she did not sound mad at all, so I don't think she wants to divorce. I really don't hope she wants to, I love her so much and I am so sorry we can't see each other that often. But I am quite worried she is still angry at me for what I did. I can't believe it actually happened, that I actually kissed Jane in front of my wife...'We're home' Andre says. Andre stops the car. We both get out and get inside the building. We go up with the elevator. My nerves get higher and higher. Maybe the fact that I am in an elevator helps too... It looks like it goes slower up than normally. The second the doors open, I get out of the elevator. I run to the right door and turn around to Andre. 'I will be next door' he says. I nod and open the door. I close it after me and walk through the house. I want to call her name, but then I see her. She lays on the sofa. I walk towards her and see her eyes are closed. Even though I am really nervous about what she wants to tell me, I smile. She is so beautiful. I kneel down beside her. I can't stop looking at her face. Damn, how can she be my wife? Before I even know what I am doing, my hand is on her cheek. For a second I am scared that she'll wake up, but she doesn't. I smile and stand up. I put a small kiss on her forehead. I decide that our talk can wait. I have to leave around noon tomorrow, so we can talk tomorrow morning. I pick her up and lay her in my arms. It surprises me that she keeps sleeping, I think she was really tired. I walk with her in my arms to our bedroom. I walk towards the bed and put her down. I put the blanket on her body so she won't get cold. I smile again, I still can't believe how beautiful she is. I walk away and get changed. I get in bed and lay beside her. I put my arms around her and put the blanket on me. I kiss her cheek and smile again. 'I love you' I whisper before I close my eyes too.
P.o.v. Lucy
Ik open mijn ogen en rek me uit. Ik kijk om me heen en ben even verward als ik zie dat ik in mijn bed lig met mijn kleren nog aan. Ik ga rechtop zitten en kijk naast me. Ik ben nog meer in verwarring als ik zie dat het kussen en het matras naast me is ingedeukt. Heeft er iemand naast me geslapen? Dan herinner ik me weer dat ik op Niall aan het wachten was gisteravond. Ik weet nog dat ik op de bank ging liggen. Ben ik dan in slaap gevallen? Het zal ook weer eens niet... Wacht eens even, dan heeft Niall me dus in bed gelegd! Niall is hier! Ik stap uit bed hoor op dat moment dat de deur van de badkamer open gaat. Ik draai me om naar de deur en zie dat Niall de kamer binnen komt. Hij heeft alleen een handdoek om zijn onderlichaam. Hij kijkt op en kijkt me recht aan. Er vormt zich een brede glimlach op zijn gezicht. Ik bekijk hem. Hij ziet er echt goed uit, of komt dat misschien door het feit dat hij hier half naakt voor mijn neus staat. Ik ren op hem af en spring in zijn armen. Hij vangt me op en slaat zijn armen om me heen. Ik sla mijn armen om zijn nek en klem mijn benen om zijn heupen heen. Ik hou hem stevig vast. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder. 'I missed you so much' zeg ik zacht. 'I missed you too, darling' zegt hij. Ik voel dat hij een zoen in mijn nek zet. Ik leun een beetje naar achter en kijk hem aan. Zijn ogen stralen en hij glimlacht breed. Ik leun naar hem toe en zet mijn lippen op de zijne. Ik geef hem meteen toestemming en trek hem nog dichter tegen me aan.Als we beide weer terug trekken, ga ik weer staan. We laten elkaar los en kijken elkaar aan. 'I love you' zegt Niall. Ik glimlach breed. 'I love you too' zeg ik. Niall pakt mijn hand vast en ik voel dat hij met zijn duim over de rug van mijn hand wrijft. 'Shall we get some breakfast?' stelt hij dan voor. Ik knik en laat zijn hand los. 'I will make breakfast if you will get changed' zeg ik. 'Oh, I thought I could be walking around naked today' zegt hij met een knipoog. Ik lach, 'I don't have a problem with that at all'. Niall lacht mee. 'I know you don't, but I don't think my team and the crowd will like it' lacht hij. 'I think they will love it, but I won't' zeg ik dan wat serieus. Niall lacht nog harder. 'I think I won't like it either if everyone sees me naked' lacht hij. 'I think so too, no one will ever come to another concert of you' zeg ik met een knipoog. Niall lacht en geeft me een speelse duw tegen mijn schouder. 'Can't you be nice to me?' vraagt hij lachend. 'I am nice to you. I will be the only one who will come to your concert' lach ik. Niall kijkt me aan en glimlacht breed. 'Thanks babe' lacht hij. Ik glimlach breed. 'Anytime honey' zeg ik. Ik zet een snelle zoen op zijn wang en loop dan naar de keuken.
Na een lekker maar simpel ontbijt gaan Niall en ik op de bank zitten. Mijn spanning stijgt als Niall mijn hand vast pakt en me bezorgd aankijkt. 'Where do you wanna talk about?' vraagt hij. Er vormt zich meteen een brok in mijn keel. Ik probeer rustig na te denken hoe ik hem dit ga vertellen. 'First you need to know that it doesn't have to be a problem. We can discuss it and find a solution together' zeg ik. Niall kijkt me verward aan. 'Just tell me Luce. It's just me, don't be so scared' zegt hij lief. Ben ik echt bang om het hem te vertellen? Ja, ja dat ben ik. Ik ben heel bang dat hij boos wordt. Ik adem diep in en uit om mijn spanning onder controle te krijgen. 'Niall,' begin ik, 'I am pregnant'.
JE LEEST
A Woman Called Lucy Horan Ft. One Direction {VOLTOOID ✔️}
FanfictionAlle problemen lijken verleden tijd. Het leven ziet er rooskleurig uit. Niall brengt zijn album uit en gaat op tour en Lucy begint aan haar opleiding. Maar daardoor zien ze elkaar heel lang niet... Houdt hun relatie stand? En komen ze er ooit achte...