P.o.v. Lucy
Het is 27 april, wat betekend dat het vandaag Koningsdag is in Nederland, wat betekend dat er in heel Nederland groot feest is. Vandaag zijn Niall en ik de hele dag in Duitsland en gaan we na de show naar Nederland om te feesten. Natuurlijk kunnen we niet helemaal los gaan, want Niall heeft morgen avond gewoon nog een show, maar we gaan in ieder geval naar Amsterdam en de sfeer proeven daar.Ik zit backstage op mijn telefoon te kijken. Niall staat ondertussen op het podium en vermaakt iedereen in de zaal. Ik kijk wat rond op Instagram. Ik zie heel veel filmpjes en foto's van Niall en mij samen. Ik vind het heel grappig dat het hele internet zo'n beetje ontplofte toen de filmpjes van Niall en mij op het podium werden gedeeld. Er zijn heel veel mensen die blij voor ons zijn en het geweldig vonden, maar er zijn helaas ook mensen die het verschrikkelijk vonden en zeggen dat ik heel gouw iemand anders moet zoeken. Gelukkig heb ik inmiddels geleerd om niet te veel naar die mensen te luisteren en kan ik me er gewoon overheen zetten.
Niall komt het podium af en geeft zijn gitaar af aan zijn tourmanager. Ik sta op van de bank en loop naar hem toe. Hij slaat meteen zijn armen om me heen en zet een zoen op mijn wang. 'How did it go?' vraag ik hem. 'It went great! The crowd was amazing' zegt hij enthousiast. 'Great! It looked fun too' zeg ik. 'I'm happy to hear that. Now, let's go to Holland!' roept hij enthousiast. Ik glimlach breed en knik. 'Let's go!' zeg ik.
Zo gezegd, zo gedaan. Rond elf uur komen we aan in Amsterdam. We stappen uit de bus en lopen met Andre en Marcus de stad in. Het is overal gezellig op straat. Overal hoor je muziek en lopen er allemaal mensen in oranje kleding. Wij konden natuurlijk niet achterblijven. Ik heb een oranje jurkje aan die tot mijn knieën komt. Niall heeft een donkerblauwe spijkerbroek aan met een oranje shirt erop waar op staat "Rood, wit, bier". Ook Andre en Marcus hebben dat T-shirt aan. Verder hebben Niall, Andre en Marcus een petje op. Ik hoef gelukkig geen petje op, omdat we verwachten dat ik niet zo snel herkent word. Het is inmiddels al donker en er lopen heel veel mensen. Wel heb ik voor de zekerheid een oranje bril op gezet. Het is een grote bril met een oranje montuur en oranje glazen. Hiermee hoop ik niet snel herkent te worden.
Niall heeft zijn arm om me heen geslagen en houdt me dicht tegen zich aan. Mijn hand ligt op zijn heup, waarmee ik hem dichtbij mij houdt. We lopen met de mensenmassa mee en komen uit bij een groot plein. Op dat plein is een podium gebouwd waar een band allemaal feestmuziek speelt. We staan een beetje achteraan, maar kunnen de muziek nog goed horen. Iedereen om ons heen is aan het dansen en ik kan het niet laten om mee te dansen. Ik pak Nialls beide handen vast en dans op een hele rare manier met hem. Niall schiet in de lach en danst met me mee.
We lopen verder door de straten heen. Er lopen al behoorlijk veel dronken mensen rond. De een meer dronken dan de ander. Als we door een redelijk smal straatje lopen, komen we een groep dronken jongens tegemoet lopen. Ze lijken allemaal al heel erg dronken. Ik merk dat ik al meteen dichter bij Niall ga lopen. Niall heeft mijn hand vast en wrijft met zijn duim over de rug van mijn hand heen. 'Hey meisje!' roept er een. Ik zucht diep en kijk ze niet aan. De groep komt voor ons staan. Andre loopt voor ons en duwt ze beleefd aan de kant zodat we er door kunnen. Er lijkt niets aan de hand te zijn, tot een van de jongens me een tik op mijn kont geeft. Geschrokken draai ik me naar die jongen om. 'Kom met mij mee vanavond' zegt hij. Hij pakt mijn pols hardhandig vast. Marcus komt meteen in actie en slaat de hand van de jongen weg. De jongen kijkt hem boos aan. 'Ze is van mij eikel! Zoek je eigen hoer!' roept de jongen. Hij kan nog redelijk goed praten gezien de hoeveelheid alcohol dat hij waarschijnlijk in zich heeft. Niall slaat zijn arm om me heen en trekt me een beetje naar zich toe. 'Hoorde je me niet, eikel?!' roept de jongen dan tegen Niall. Ik draai me naar hem om. 'Hou je mond tegen hem! De enige eikel hier ben jij' zeg ik boos tegen de jongen. Andre en Marcus begeleiden Niall en mij de straat uit. De jongen komt jammer genoeg achter ons aan en gaat op Niall af. Marcus houdt hem meteen tegen, maar kan niet voorkomen dat de jongen Niall in zijn gezicht slaat. 'Vind je eigen hoer!' roept de jongen. Ik laat Niall los en loop kwaad op de jongen af. 'Laat hem met rust, klootzak!' roep ik kwaad. De jongen haalt uit naar mij, ik ontwijk hem en trap hem hard tegen zijn been. De jongen klapt achterover en valt op de grond. Dan komt de hele groep jongens erbij en begint zich ermee te bemoeien. Niall pakt mijn hand vast en trekt me naar zich toe als er nog een andere groep jongens bij komt. Ze beginnen op elkaar in te slaan en hard naar elkaar te schreeuwen. Ik pak Niall stevig vast. Andre en Marcus begeleiden ons veilig de straat uit. We komen aan op een groot plein en zoeken een rustig plekje op. 'Are you okay?' vraagt Andre meteen aan ons. Ik kijk om naar Niall voor ik antwoord geef. Nialls wang is rood van de klap van de jongen, maar verder ziet hij er goed uit. 'I am okay' zegt hij. Dan kijkt hij mij aan. 'Are you?' vraagt hij me. Ik slik even. Ik tril een beetje van de angst die vrijkwam door dat gevecht die net voor mijn neus begon, maar verder ben ik niet gewond of iets dergelijks. 'I am' zeg ik. Niall slaat zijn beide armen om me heen. 'I am so sorry you had to see that' zegt hij tegen mij. Ik sla mijn armen ook om hem heen en hou hem stevig vast. 'It's okay. It wasn't your fault' zeg ik. Niall laat mij weer los en kijkt me aan. 'What did those guys say to you?' vraagt hij. 'Nothing special' zeg ik schouderophalend. Niall kijkt me even bezorgd aan, maar knikt dan. Hij slaat een arm om me heen.
De rest van de nacht kunnen we ongestoord genieten van het feest in de stad. We kijken bij verschillende optredens en uiteindelijk kunnen we vanaf het water genieten van een prachtige vuurwerkshow. 's Avonds laat komen we aan in het hotel. Niall gaat meteen douchen en ik ga op het bed zitten. Ik pak mijn telefoon uit mijn jaszak, maar kijk vragend op als er een papiertje uit mijn zak valt. Ik pak hem op en zie dat een opgevouwen briefje is. Ik vouw hem open en lees wat er op staat. "You can't get away" staat er op. Het is erop getypt, dus ik kan helaas niet naar het handschrift kijken. Ik denk even terug. Wie kan dit in mijn zak gedaan hebben? Iedereen eigenlijk. Ik ben tussen zoveel mensen geweest, iedereen zou het gedaan kunnen hebben! Ik twijfel even of ik dit tegen Niall moet zeggen. Als hij erachter komt dat ik dit voor hem heb verzwegen wordt hij niet blij... Maar aan de andere kant moet ik hem beschermen! Ik zucht diep en besluit het nog maar even te verzwijgen. Ik stop het briefje terug in mijn zak en kijk op mijn telefoon. Ik zie al meteen dat er een filmpje op Twitter is verschenen over hoe die jongen te keer ging tegen mij, Marcus en Niall. Helaas is ook op het filmpje te zien hoe ik de jongen onderuit schop. Ik zucht diep en stop mijn telefoon weer weg. Niall komt binnen en komt naast me op het bed zitten. Hij slaat zijn arm om me heen en zet een zoen op mijn wang. 'I love you' zegt hij dan. Ik kijk hem aan en glimlach. 'I love you too' zeg ik. Dan duwt Niall me achterover. Hij komt boven me hangen en kijkt me met een brede glimlach aan. Hij zoent me eerst op mijn lippen, maar verplaatst dan zijn lippen naar mijn nek. Al snel verlaat een kreun mijn mond. Niall kijkt me aan en grijnst breed. 'I love you so much' zegt hij zacht. Hij zoent me weer. Ik leg mijn handen op zijn rug en pak het randje van zijn shirt vast. Als zijn lippen de mijne los laten, trek ik zijn shirt bij hem uit. Hij grijnst meteen nog breder en begint mij ook uit te kleden. Niet lang daarna liggen we beide naakt op bed. Niall zoent me weer in zijn nek en verplaatst zijn lippen naar mijn buik. Dan kijkt hij op. 'I want you' zegt hij dan. Ik glimlach breed. 'I want you too' zeg ik dan. Ik bijt op mijn lip en Niall grijnst breed. Hij doet het condoom om en glijdt in me. Hij zet zijn lippen in mijn nek en zoent me als hij gaat bewegen. Al snel wordt de hele kamer gevuld met ons gezamenlijke gekreun.
Na een niet al te lange tijd komen we allebei klaar en rolt Niall van me af. We hijgen beide nog even na en kijken elkaar dan aan. 'I'm gonna miss you so bad' zegt Niall dan. 'Me too. I can't believe we both agreed to this' zeg ik. Niall glimlacht. 'You are always allowed to join me' zegt hij. 'What about your tourmanager?' vraag ik hem dan. 'I will convince him' zegt hij met een knipoog. Ik lach en draai me naar hem om. Ik zet een zoen in zijn nek en begin te zuigen. Niall schiet in de lach. 'How am I supposed to go on stage when I have a hickey?' lacht hij. Ik laat hem los en kijk hem tevreden aan. 'Just don't wear a T-shirt' zeg ik met een knipoog. Niall schiet in de lach en zet zijn lippen kort op die van mij. 'Good night Luce' zegt hij als hij mijn lippen weer los laat. 'Good night, babe' zeg ik. Niall schiet weer in de lach. 'You can call me "Babe" more often' zegt hij tevreden. Ik lach met hem mee. 'Okay fine, babe' lach ik. 'Good night, love' zegt Niall.
JE LEEST
A Woman Called Lucy Horan Ft. One Direction {VOLTOOID ✔️}
FanfictionAlle problemen lijken verleden tijd. Het leven ziet er rooskleurig uit. Niall brengt zijn album uit en gaat op tour en Lucy begint aan haar opleiding. Maar daardoor zien ze elkaar heel lang niet... Houdt hun relatie stand? En komen ze er ooit achte...